AVRAHAM מאכיל אתכם: מכסה תחנות אוטובוס בחטיפי המותג Nature Valley
משרד הפרסום AVRAHAM השיק היום (יום ד') מהלך מעניין למותג חטיף הדגנים Nature Valley (מקבוצת ליימן שליסל) במסגרתו 'השתלטו' על תחנת אוטובוס וכיסו את כולה בחטיפים שהודבקו, אותם הוזמנו עוברים ושבים שהזדמנו לתחנה לקטוף ולאכול.
הקמפיין שנאמד בכ-2 מיליון שקלים ימשך כשבועיים, ויכלול בנוסף למיתוג תחנות האוטובוס (בהן שילוט של חברת Jcdecaux) חסויות בטלוויזיה, ושילוט חוצות על גבי עמודי ענק של חברת נור, בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ.
קמפיין תחנות האוטובוס יתקיים במספר תחנות שונות במקביל, הממוקמות באזורים אסטרטגיים ונמצאים במרכזי הפעילות של בתל- אביב. במשרד הפרסום מציינים כי מידי יום תכוסה תחנת אוטובוס אחרת בחטיפי המותג, ובנוסף יצורפו אלפי חטיפים למגזיני לייף סטייל.
קרדיטים ב-AVRAHAM: מנהל לקוחות: רועי חננאל, תקציבאית: ג'ני בק, מנהל קריאייטיב: אלעד סטפנסקי, ארט דירקטור: עידן זמיר/ שרון טננבאום/ דקלה משולם, קופירייטר: מעיין קרניאל
- 9.וואו שיחקו אותה.כמה טוקבקים הם כותבים (ל"ת)יאללה די 20/11/2011 11:15הגב לתגובה זו
- 8.יניר 18/11/2011 09:23הגב לתגובה זומוזרות הן דרכי הפרסום. מה הקשר לקהל היעד?
- 7.רונית 17/11/2011 18:47הגב לתגובה זוהרבה דברים חדשים ומגניבים אפשר לעשות בעולם החוצות, אבל משרדי הפרסום בארץ לא רוצים להשקיע כל הכבוד לפרסום אברהם, קחו דוגמא
- 6.א 17/11/2011 14:49הגב לתגובה זונראה מצוין
- 5.17/11/2011 14:17הגב לתגובה זותלו חטיפים על תחנות אוטובוס. וואו!!!
- 4.וואו, שיחקו אותה! (ל"ת)17/11/2011 12:14הגב לתגובה זו
- 3.יענקלה 17/11/2011 11:48הגב לתגובה זוליימן שליסל רק מפיץ את המוצר
- 2.מהממם!!! כל הכבוד... (ל"ת)ליאת 17/11/2011 10:09הגב לתגובה זו
- 1.עין 17/11/2011 09:49הגב לתגובה זוכל דבר שנותנים חינם בארץ... יצליח לשבוע שבועיים :) יש קצת ניגוד בין חלוקת חטיפים במקומות אורבניים עמוסי עשן, לבין "גם לך מגיע ליהנות מהטבע", אבל יוזמה יפה.