גדעון עמיחי לא לבד: משרד הפרסום צדר:יריב העלה תערוכה מיצירות העובדים

ביום חמישי האחרון נערכה הפתיחה החגיגית בה הוצגו מספר עבודות מרשימות המוצעות גם למכירה. גדי צדר: "לפעמים יש צורך לעצור ולהסתכל על עצמנו. הרגשתי צורך להוציא את הכישרונות של המשרד מתוך העולם הסטרילי"
משה בנימין | (13)

אולי בהשראת התערוכה של גדעון עמיחי בגלריה דניאל בספטמבר האחרון ואולי לא, משרד הפרסום צדר:יריב , בניהולם של אסי יריב וגדי צדר, תורם את חלקו ליוזמה המבורכת של הצגת יצירות אומנות על ידי עובדי ענף הפרסום.

ביום חמישי האחרון השיק המשרד את תערוכת האמנות של עובדי המשרד בפתיחה חגיגית אליה הוזמנו קולגות מענף הפרסום. העבודות, שמוצעות גם למכירה נעות מאקריליק על בד, הדפסים דיגיטליים על בד, צילום אורבני ותחריטי עץ והוצגו על קירות המשרד. בין המציגים: גדי צדר, קרן מלמד, דנה יצחקי, אורלי גרינשפן, אבירם צדיקריו ואיגור חייקין.

הרעיון לתערוכה הגיע מגדי צדר, מנהל קריאייטיב מבעלי המשרד ובעצמו מעצב בוגר בצלאל ו- school of visual arts. צדר שאחראי לתחריטי העץ שהוצגו בתערוכה אומר: "הרגשתי צורך להוציא את הכישרונות של המשרד מתוך העולם הסטרילי בו הם עובדים. יש צורך לפעמים גם לעצור ולהסתכל על עצמנו ולהביא תובנות פנימיות יותר עמוקות. אנחנו עוסקים בהרבה רגש ביומיום שלנו, וחשיפה ונגיעה במקומות עמוקים מאפשרים בסוף היום לאנשי הפרסום, לעשות עבודה טובה יותר".

פרסום צדר:יריב הוקם ע"י גדי צדר ואסי יריב, 2 אנשי קריאטיב מנוסים שעבדו במשרדים מובילים כמו ראובני פרידן ואדלר חומסקי. השניים מספרים על עצמם ועל המשרד: "אנחנו פועלים בצורה שונה וממוקדת. הגישה הקריאטיבית מובילה אותנו בכל דבר שאנו עושים. החל מהאסטרטגיה, דרך הביצוע ועד לתוכנית המדיה שלנו, בכל מקום אנו שומרים על גישה קריאטיבית, שונה ואחרת. המטרה שלנו היא לא להסתכל על הלקוח דרך השקל, אלא דרך הצרכים שלו, ולהוציא תחת ידינו עבודה של בוטיק איכותי".

ביו לקוחות המשרד נמנים: לקסוס, טבע, אידיגיטאל, פלסאון, S-WEAR , עירית נוי, חברת הנדל"ן אאורה, קרדן נדל"ן, ONE , רשת מרכזי מסחר מקבוצת פישמן, IBC ועוד.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    15/11/2011 21:14
    הגב לתגובה זו
    עבודות יפות, והעיצוב של המשרד מרשים לא פחות.
  • 8.
    תותחים עם נשמה. מצרך נדיר בתחום שלנו (ל"ת)
    דני צ'כנובר 15/11/2011 17:59
    הגב לתגובה זו
  • ואתה אומר את זה כי אתה חי מהם? (ל"ת)
    לו הייתי רוטשילד 15/11/2011 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יופי, עכשיו ראובני גם יעשו תערוכה כזאת (ל"ת)
    אסף 15/11/2011 15:16
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אלברטו 15/11/2011 15:14
    הגב לתגובה זו
    צריך לחפש מקורות הכנסה חדשים והמשרד הזה השכיל לנצל את הזמן הפנוי שלו לעבודות עץ ומקמה.
  • 5.
    ארז, יא קנאי (ל"ת)
    תרצה 15/11/2011 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נביילה 15/11/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
    איך הצלחת להכניס את את גדעון אפילו לכתבה של צדר-יריב... אין, אין, פשוט מוכשר :)
  • נגמרו הבננות? יא נבייילה! (ל"ת)
    16/11/2011 12:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    יופי של רעיון ! (ל"ת)
    יוסי 15/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קולגה 15/11/2011 12:51
    הגב לתגובה זו
    הכוונות שלכם טובות אבל בפועל לא ממש נתקלתי בעבודה אחת בודדת שיכולה לתקף את האג'נדה הבוטיקית שלכם. המודעות שעשיתם ללקסוס הם בסיסיות מאוד ורחוקות שנות אור מעשייה בוטיקית. תפתיעו אותנו ותדברו פחות.
  • יוסי 15/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
    אורלי ג., את ענקית [אולי בברית יהיה אוכל בוכרי???]
  • זה בריתה לא ברית לכן לא יהיה : ( (ל"ת)
    אורלי ג 15/11/2011 21:28
  • 1.
    הייתי. יש שם כמה עבודות מדהימות! (ל"ת)
    15/11/2011 12:51
    הגב לתגובה זו