הגראנד פרי: מי כבש את הגולדן דראם?

תחרות הפרסום הסלובנית נחתמה אמש בטקס הענקת הפרסים לקמפיינים. מה עוד היה שם חוץ ממשרדים מישראל? אספנו 6 עבודות שזכו בגראנד פרי
משה בנימין |

תחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם נחתמה אמש לאחר טקס הענקת הפרסים בקטגוריות הקמפיינים, אליהן לא הצליח להשתחל אף משרד מישראל. המשלחת הישראלית עשתה את שלה ביום חמישי אז גרפה 8 פרסים שחולקו בין 4 משרדים.

מעבר למשרדים מישראל, נתנו את הטון בתחרות המזרח אירופאית, מטבע השייכות הגיאוגרפית משרדי פרסום מרומניה, פולין, סלובקיה, רוסיה, אוקראינה ועוד. בחרנו עבורכם 6 קמפיינים שזכו בפרס הגראנד-פרי המוענק עבור עבודה בולטת בדרך יוצאת דופן, כולל זו של שלמור אבנון עמיחי שזכתה בגראנד פרי בקטגוריית החוצות. אז מה הפיל את הסלובנים ב-2011?

גראנד פרי דיירקט: הסודות מאחורי הציורים - לאו בורנט, פולין פתיחתו מחדש של מוזיאון ה'סוקיאניסה' בפולין לוותה בחששות שהקהל הצעיר לא יבוא חבקר במה שנתפס עבורם כאתר מיושן. משרד הפרסום החליט להפוך את הביקור השגרתי במוזיאון לחוויב מרעננת, דיגיטלית ומעודכנת.

גראנד פרי דיגיטל: גוגל אנאליטיקס כמדיה - טריאד, סלובקיה כדי להשיק אתר כלים חדש של 'גוגל אנליטיקס' בקרב בלוגרים ואנשי WEB באתרי מסחר בחר משרד הפרסום כמדיה את הכלי המועדף על אנשי ה-WEB - גוגל אנליטיקס.

גראנד פרי חדשנות: Turkcell tweet ענקית התקשורת הטורקית, טורק-סל השיקה סמארטפונים חדשים בחבילה עם גלישה בסלולר ורצתה לייצר מודעות נרחבת בקרב הגולשים 'הכבדים' בטורקיה. מה יותר טוב מלעשות את זה בטוויטר - המקום המועדף על הגולש הטורקי הכבד.

גראנד פרי סרטים: פורום בנק - Ogilvy & Mather, אוקראינה הבנק הגרמני 'פורום' פתח סניף בקייב אוקראינה וביקש קמפיין שיהפוך אותו למוכר ואהוד בקרב הקהל המקומי. התובנה: עסקים בסגנון גרמני.

גראנד פרי דיירקט: ספרים על מטהרי אוויר. ווסקהוד, יאקטרניבורג, רוסיה עם הספר, לא אנחנו, הרוסים, קורא פחות בשנים האחרונות. רשת ספרים רוסית בשם '100,000 ספרים' ניצלה לטובתה את המקום האחרון בו הציבור הרוסי, כמו כולם עדיין קורא כל דבר שיש, בשירותים.

גראנד פרי חוצות: כל שמות המשפחה במדינה חולקים את הלוגו. שלמור אבנון עמיחי Y&R את המהלך הזה לא צריך להכיר לכם. שלמור אבנון עמיחי שטפו את המדינה בשלטי חוצות בהם כיכבו שמות המשפחה הנפוצים ביותר בישראל. במילים של שלמור: "שינוי הלוגו של שטראוס בשימוש שמות המשפחה - דבר שחברות לא נוהגות לעשות היה הצהרה של שטראוס כחלק מעידוד מעורבות הקהל בפיתוחה של החברה". לפניכם הקייס סטאדי כפי שהוגש באנגלית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה