ישראל כץ: "הקרב על הבטיחות ברכבות יוכרע בצורה מאוד ברורה, גם אם הציבור יצטרך לסבול"

במסגרת התוכנית אותה הציג משרד התחבורה ייושמו תהליכים חדשים לגיוס והכשרה של עובדי הרכבת, יתקיימו מבחנים מחייבים לנהגי קטר ולמספר מקצועות נוספים
שרות Bizportal | (3)

בהמשך לגילוי תוכנית הבטיחות החדשה ברכבת ישראל, התייחס שר התחבורה ישראל כץ לסידור הבטיחות בתנועת הרכבות באומרו "הקרב הזה יוכרע בצורה מאוד ברורה, גם אם הציבור יצטרך לסבול".

במסגרת התוכנית אותה הציג משרד התחבורה ייושמו תהליכים חדשים לגיוס והכשרה של עובדי הרכבת, יתקיימו מבחנים מחייבים לנהגי קטר ולמספר מקצועות נוספים, הקמת רשות לאומית לרכבות, התקנת אמצעי פיקוח חדשים לדוגמת מערכות איתור לווייני (GPS) ומצלמות וידאו בתאי נהגי הרכבות ועוד.

כזכור, לפני מספר חודשים, הודיע שר התחבורה כי יסגור את הרכבת במידה וזאת לא תנהיג רפורמה לסידור הבטיחות בתנועת הרכבות. מנגד, טוען ועד העובדים כי הרפורמה באה לפגוע במעמדם ועשויה להוביל להפרטת החברה. יש לציין כי בעקבות השביתה האיטלקית של עובדי הרכבת לפני כחודש, הוציא ביהמ"ש צווי מניעה עד ה-1 ליולי וחייב את הצדדים להיכנס למו"מ אינטנסיבי בו ימצא הפתרון.

השר כץ שב היום ואיים כי אם לא יחל יישומה של התוכנית עד ה-17 באוגוסט, תיסגר הרכבת

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יעקב מר" ג 12/06/2011 15:59
    הגב לתגובה זו
    זה עשוי לפתור הרבה מאד בעיות בהווה ובעתיד . מכרז בינ" ל ל30 שנה ב b.o .t . כל פיתרון אחר הוא חול בעיניים . ברכבת תחתית גם בעלי יכולת ישתמשו וכך נחסוך מכוניות , מקומות חניה , זמן יקר , עצבים ובריאות ועוד הרבה הרבה יתרונות .
  • 2.
    טוני סופרנוס 12/06/2011 15:12
    הגב לתגובה זו
    אותו דבר לעשות לעוד מונופלים נמלים מים חשמל ללכת עד הסוף
  • 1.
    ברוך 12/06/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    אני נוסע ברכבת יום יום. אני ועוד רבים כמותי הם הציבור שעומד כביכול להיפגע . אדוני שר התחבורה, זה לא הבטיות . זה כל ההתנהלות הנפשעת, המזלזלת והמרגיזה שיש כיום ברכבת. ציבור הנוסעים רק יהיה איתך במאבק הזה מול המקום המושחת הזה, מול ועד העובדים הזה שחושב שגוף ציבורי כמו הרכבת זה המכולת של אבא שלהם. אינשאללה תיסגר הרכבת וייעשה טיפוש שורש. שר התחבורה הציבור איתך!!