סמנכ"ל האסטרטגיה של באומן בר ריבנאי - דניאל וייסמן מסיים את תפקידו במשרד

וייסמן הגיע למשרד מחברת הייעוץ TASC בה היה שותף ולאחר שנתיים בתפקיד עוזב את הקבוצה. ההערכות הן שוייסמן לא ימשיך בענף הפרסום
משה בנימין | (9)

שינויים בצמרת הניהול בבאומן בר ריבנאי: לאחר כשנתיים כסמנכ"ל האסטרטגיה של באומן בר ריבנאי, דניאל וייסמן שהגיע למשרד מחברת הייעוץ TASC בה היה שותף עוזב את הקבוצה. וייסמן אומר לאייס: "זו הייתה תקופה מרתקת, מאתגרת ומהנה. שמחתי להיות שותף בחזון של יורם באומן ויוסי לובטון. בשלוש השנים שיוסי מנהל את המשרד הוא הוביל מהפכה, שכללה בניית צוות ניהולי ודחיפת הארגון למצויינות. ואכן, שנתיים לאחר שיוסי גייס את יורם לוי, המשרד זכה באריה ראשון בקאן, הוביל את טבלת הזכורות והאהובות והצליח יפה בקקטוס האחרון". וייסמן מוסיף ואומר: "מצאתי משרד מקצוען, אסטרטגי, יצירתי ושירותי, עם חדוות עשייה עצומה ותיאבון רב. אני מודה ליורם ויוסי על ההזדמנות, האמון ומרחב הפעולה שניתנו לי. השלמתי את המשימה שלשמה הובאתי לבאומן בר ריבנאי. בשנתיים הללו בנינו מחלקת פלנינג מצויינת ומקצוענית, מהטובות בארץ, וסייענו בזיהוי הזדמנויות, מיצוב ומיתוג מחדש, בניית אסטרטגיה שיווקית, כינוס והגדרת מותגים וכמובן התווית האסטרטגיה הפרסומית". ההערכות לגבי הצעד הבא של וייסמן מדברות על איוש תפקיד של סמנכ"ל שיווק. מטבע הדברים הסיכוי שמינוי כזה יתרחש באחד משדרות ההנהלה של הלקוחות בהן טיפל וייסמן בבאומן בר ריבנאי הוא גבוה אך בשלב זה מדובר בגישושים ראשוניים בלבד. סיכוי נמוך מאוד אך לא בלתי אפשרי שוייסמן ימשיך בענף הפרסום, באחד מהמשרדים ב-5 הראשונה.

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    גדעון 03/06/2011 12:12
    הגב לתגובה זו
    כי תקציבים הגדולים פורחים להם למקומות אחרים.
  • avia 03/06/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    קריאייטיב
  • אריסטו 04/06/2011 21:59
    מעבר לכך אין שם יותר מידי
  • 3.
    (ל"ת)
    אאא 03/06/2011 01:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ערן 02/06/2011 18:58
    הגב לתגובה זו
    עם כל הכבוד ואני לא רוצה להשמיץ אבל לפזר הצהרות ריקות מתוכן זה ממש מרגיש. הבחור היה לא רלוונטי, נכשל בתפקידו, מחלקת הפלנינג של באומן היא מהחלשות בענף. באומן הפך למשרד שהקריאטיב בו הוא חזות הכל. אני לא אומר שזה רע, ממש לא. אבל שלא יבוא איזה בחור שעשה סבוב קצרצר בענף הפרסום ויתהדק בנוצות לא לו.
  • אאא 03/06/2011 01:05
    הגב לתגובה זו
    אבל לבחור יש ניסיון מטורף ביעוץ ובחשיבה אסטרטגית, הוא הביא ערך רב ללקוחות וניסה לקדם בכל מקום חשיבה לטווח ארוך וראיית תמונה מלאה ואמיתית. תמיד יש מקום לשיפור אבל לא את הכל כל המשרד רואה ומרגיש וחבל סתם לטנף. חבל שלא יודעים לפרגן ויוצאים משמיצים גם כש"לא רוצים"
  • זה נכון 03/06/2011 10:30
    שעשה הרבה מהלכים נכונים והקפיץ את באומן כמה צעדים קדימה, הוא תותח על ומובטח לו עתיד ורוד
  • 1.
    תמר 02/06/2011 14:56
    הגב לתגובה זו
    ואנחנו בבאומן מתגעגעים מאוד