אחרי תחרות הקקטוס בה סיים גיתם BBDO כמנצח הגדול - עובדי המשרד יכולים לרשום לעצמם הישג מרשים נוסף עם זכייה בכל שלושת הקומות הראשונים בתחרות פרסום החוצות ברל'ה של חברת JCDecaux הבינלאומית, זכיינית החוצות בתל אביב.
במקום ה-1 זכו קובי לוי ואלדד לוי, במקום ה-2 - ארנון רותם וכרמל כמאל אבוזלף ובמקום ה-3- רוני אזולאי ומשה סקייביץ. כולם כאמור מגיתם BBDO. חברת JCDecaux תעניק לזוכים חבילות פרסום בשווי כולל של 160,000 שקל.
במקום הראשון זכתה הפרסומת לחברת התעופה ישראייר, במקום השני זכתה פרסומת לחישגד של מפעל הפיס ובמקום השלישי והמכובד זכתה פרסומת לאורביט של חברת ריגלי.
העבודה הזוכה במקום ה-1. ישראייר
העבודה הזוכה במקום ה-2. חיש-גד
העבודה הזוכה במקום ה-3. אורביט
במסגרת התחרות לשנת 2011, התחרו 45 צוותים אשר הורכבו מקופירייטר וארט דיירקטור המועסקים על ידי 9 משרדי פרסום בארץ: גלר נסיס Publicis , שלמור אבנון עמיחי Y&R, יורו RSCG, ערמוני בייטס, באומן בר ריבנאי, זרמון גולדמן, גיתם BBDO, פוגל אוגילבי, אדלר חומסקי ורשבסקי Grey. הצוותים הציגו מגוון רחב של מודעות קריאטיביות לפרסום עירוני.
ועדת השיפוט בתחרות כללה את: צור גולן - סמנכ"ל קריאייטיב שלמור אבנון עמיחי, יורם לוי - סמנכ"ל קריאייטיב באומן בר ריבנאי, גיא בר - סמנכ"ל קריאייטיב גיתםBBDO , רוני שניידר - סמנכ"ל קריאייטיב גלר נסיס Publicis, עדו קריב - סמנכ"ל קריאייטיב יהושע TBWA ויגאל בראון - מנכ"ל איגוד חברות הפרסום.
פיליפ רו, מנכ"ל JCDecaux ישראל: "זכינו לראות עבודות מקוריות, ומעניינות מצוותים רבים בדיוק כפי שדוגלת חברת JCDecaux. אני שמח שהפרסומאים החלו לראות בפרסום החוצות כמדיה חשובה בפניה והגעה לקהל. אני מודה לועדת השיפוט אשר עמדה בפניי בחירה קשה אודות הזוכים וכמובן לכל המשתתפים בתחרות".
קובי לוי ואלדד לוי אשר זכו במקום הראשון קיבל מחברת JCDecaux שוברים בשווי 1500 יורו כל אחד לחופשה ברשת קלאב-מד העולמית. בנוסף, הפרסומות הזוכות בשלושת המקומות הראשונים יזכו את המפרסמים בחבילות פרסום במתקני JCDecaux בשווי כולל של 160 אלף שקלים.
חברת JCDecaux החלה במסורת התחרות לפני כ-8 שנים בפריז בה ממוקמים משרדי החברה וכיום מתקיימת התחרות במקביל במספר רב של מדינות ברחבי העולם בהן פועלת JCDecaux.