המהלך של קנון: אתם מצלמים תמונות, הבמאי האגדי רון הווארד עושה מזה סרט
מקבץ TOP5 השבועי. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: אוטריבין, קנון, קדבורי, סטרייד ואאודי.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
DUMB בסרטון החדש של תרסיס האף אוטריבין תוקפים את הצינון מזווית חדשה ומפתיעה
IMAGINE קמפיין חדש ומעורר השראה של קנון לעידוד הצילום. במסגרת המהלך מאפשרת קנון לכל אחד לשלוח תמונות שצילם, ו- 8 התמונות הנבחרות יהוו השראה לבמאי רון הווארד ביצירת הפרוייקט החדש שלו.
הטריילר למהלך
JOY מהלך מקסים של קדבורי בניו זילנד. כמותג שמגדיר את תפקידו כספק של רגעי שמחה לילדים, הושק מהלך בו נאספים צלילים מרגעים קטנים מהחיים שהמכנה המשותף לכולם הוא כיף, שמחה וחיוך.
הצלילים שיאספו על ידי הגולשים יורכבו ליצירה מוזיקלית של היוצר בובי מק'פארין (DON'T WORRY BE HAPPY) ויהוו תמצית של רגעי האושר של ילדי ניו זילנד.
TASTE מותג המסטיקים סטרייד מתגאה בטעם שנמשך לאורך זמן. כמה זמן? תראו בעצמכם... CARS סגמנט מכוניות היוקרה נעשה צפוף ותחרותי. אאודי דובקת בקו תקשורתי שמציב אותה כאלטרנטיבה מודרנית להגמוניה של מרצדס וב.מ.וו, ובקמפיינים רבים היא מורידה את הכפפות ולא מפחדת מהתייחסות מפורשת למתחרות.
ואם מדברים על לשחוט פרות קדושות, קבלו את סרט ההשקה של ה- R8 שכיוון ישירות לאייקון האולטימטיבי של עולם הרכב
ניהול הפרויקט על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 4.הספריי אף אחד הטובים אם לא ה (ל"ת)נועם 26/05/2011 19:31הגב לתגובה זו
- 3.26/05/2011 16:45הגב לתגובה זומותג עם ביצים
- 2.קנון מקסיםםם (ל"ת)26/05/2011 13:51הגב לתגובה זו
- 1.M1 26/05/2011 12:52הגב לתגובה זוחשבתי שזה מהלכי השבוע.
- ממלא מקום 29/05/2011 10:00הגב לתגובה זולמנות לפרויקט מנהל אחר
- רן 26/05/2011 14:28הגב לתגובה זואכן. סרט ישן