תחרות הפרסום Tomorrow Awards: שלמור אבנון עמיחי Y&R עם 2 שורטליסטים

שלמור הכניסו 2 עבודות כפיינליסטים: פרוייקט WomanToGo ו'ריאליטי בילבורד'. עוד בתחרות, אידיאולוג'יק עם מכונת הלייקים ותמונת אורנג'
משה בנימין | (1)

משרדי הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R ואידיאולוג'יק הצליחו להכניס כל אחד 2 עבודות לתחרות הפרסום שנחשבת לזו המגדירה את הטרנדים העתידיים בענף - תחרות ה-Tomorrow Awards.

העבודות של שלמור אבנון עמיחי המתמודדות על אחד מ-5 הפרסים אותם מעניקה התחרות הן: חנות Women To Go עבור עצו"מ, המטה למאבק בסחר בנשים וריאליטי בילבורד של דפי זהב. מצידו של אידיאולוג'יק מדובר במכונת הלייקים של קוקה-קולה ובתמונה המתויגת של אורנג'.

תחרות Tomorrow Awards היא תחרות פרסום בינלאומית, המוקדשת לפרסום יצירתי ש"דוחף" קדימה את גבולות הטכנולוגיה. בכדי לזהות ולחשוף לקהל רחב עבודות בעלות אופי חדשני כזה, ובשונה ממרבית תחרויות הפרסום, בתחרות אין קטגוריות. כל העבודות עוברות יחד את תהליך השיפוט, בכדי לאפשר לרעיונות הטובים ביותר לבלוט. 47 פרויקטים מרחבי העולם עלו לשלב הגמר.

Tomorrow Awards, celebrating today the future of advertising לוקחת על עצמה להפיץ לתעשיית הפרסום רעיונות טכנולוגיים ואפשרויות קריאטיביות חדשות - תחרות שמגדירה את עתיד פני הפרסום בעולם. לכן, כל התעשייה לוקחת חלק בתהליך השיפוט, כך שכולם יכולים להחליט מהן העבודות שיעלו לשלב הגמר.

השורטליסטים של שלמור: באוקטובר האחרון הושקה חנות הקונספט "WomanToGo" המציעה שירותי מכירה של נשים לפי טעם אישי. החנות מוקמה בדיזנגוף סנטר והציעה שירותי מכירת נשים באמצעות שחקניות ודוגמניות, אשר הוצגו לראווה בחנות עם תגי מחיר על גופן. על הקמת החנות שקדנו במשך שבוע ימים יחד עם חברת ההפקה exp של אייל נאור בהתנדבות מלאה.

הריאליטי בילבורד הראשון בעולם, הומצא בשיתוף פעולה עם קופרמן הפקות. שלט חוצות ענק (20 טון) שנבנה במיוחד לקראת האירוע: 2 מתמודדים, אלירז שדה זוכה ה"אח הגדול" מול נתן בשבקין זוכה "הישרדות", נמצאו פיזית על השלט והתחרו ביניהם באינספור משימות. המשימות כולן, עשו שימוש כזה או אחר באתר האינטרנט של החברה ו/או באפליקציה החדשה.

הקהל הוזמן לעזור למתמודדים במשימות באמצעות שימוש וחיפוש באתר האינטרנט של דפי זהב ואף ניתנה האפשרות להצביע למועמד המועדף.

השורטליסטים של אידיאולוג'יק: אידיאולוג'יק פיתחה את "מכונת הלייקים" עבור הקמפיין שליווה את פעילות קוקה קולה וילג' במהלך הקיץ שעבר. בוילג' קיבל כל אורח צמיד זיהוי שהוא למעשה משדר RFID ויכל להשתמש בצמיד על מנת "לעשות לייק" לכל אחד מן המתקנים במקום. בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.

פרוייקט התמונה המתוייגת ביותר בעולם - בפעילות זו צולמה תמונת ג'יגה פיקסל של כל הקהל בהופעתה של ריהנה במסגרת קמפיין אורנג' רוקורפס ולאחר מכן הוזמנו המצולמים לתייג את עצמם בפייסבוק. מעל 5000 גולשים תייגו את עצמם על אותה תמונה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    רמיבק 20/03/2011 23:49
    הגב לתגובה זו
    די שלמור, בחייאת, תתחילו לעשות פרסום אמיתי ולא פרסום עצמי. פרסים פרסים פרסים, במינימום מדיה, זה קל. הבנו, אתם עובדים בזה, ואתם עושים אחלה של עבודה. אבל בינתיים תקציב דפי זהב הגיע לידיי המשרד הדורסני, השחצני והדוחה ביותר בארץ - מקאן אריקסון. צאו מהבועה.
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.