ברעם תציב מתקני שילוט אלקטרוניים ברכבת ישראל בהשקעה של 600 אלף יורו
זכיינית הפרסום ברכבת ישראל, חברת 'ברעם' אשר זכתה לאחרונה בזיכיון לפרסום תרכוש מתקני שילוט אלקטרוניים אשר יוצבו ברציפי הרכבת. סך ההשקעה במהלך הינו כ-600,000 יורו.
לדברי גיא בר-עם מבעלי ומנכ"ל חברת 'ברעם פרסום מקורי': "אנו מתכננים להחליף את כלל מתקני השילוט ברכבת בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים. יריית הפתיחה הינה הצבת עשרות מתקני שילוט אלקטרוניים שיחלו לפעול כבר בחודשים הקרובים".
ברעם התקשרה עם חברת HANTAREX האיטלקית להספקה של כ-100 מתקני פוסטר אלקטרוניים ברזולוציה של 1366 X 768 פיקסלים ב- High Definition.
מתקנים זהים מוצבים כיום בנמל התעופה הבינ"ל של מילאנו ורומא ובמערכת הרכבות של איטליה ושוויץ. המתקן המעוצב יאפשר ניהול תכנים משולחן של מנהל הפרסום לרבות באמצעות תכנים סטטיים, סרטונים, מלל ועוד.
- 11.ליאת 06/11/2013 12:54הגב לתגובה זולא יצא כלום וחצי כלום
- 10.עופר 12/12/2011 16:16הגב לתגובה זולא ראינו לא מסכים ולא פוסטרים בקיצור חרטה
- 9.ליאור 26/10/2011 23:59הגב לתגובה זוכל נהג הרוג שווה כסף בחשבון הבנק של ברעם.
- 8.(ל"ת)600 אלף זבבירים 31/08/2011 17:30הגב לתגובה זו
- 7.אביעד 08/04/2011 16:58הגב לתגובה זוהוא לא יוכל לגבות מחיר יקר למדיה ולכן הוא לא יכסה את העלויות המטורפות שיהיו לו שם. גם למה שהלקוחות ירצו לפרסם ברכבת? הקהל לא רלוונטי לשום מוצר איכותי, אולי מוצרי יסוד. ועם כל התאונות שקוראות שם.. נראה לי שהנסיעה ברכבת תהיה פחות פופולרית מתאונה לתאונה...
- 6.כפרה על ברעמי , יזם סקסי שלי (ל"ת)גבי 30/03/2011 15:38הגב לתגובה זו
- 5.גבי 30/03/2011 15:35הגב לתגובה זואני 1000 $ רק לשתות איתך קפה את מלך שלי מלך! נשיקות גבי
- 4.כל הכבוד - ישר כוח (ל"ת)דויד 22/03/2011 16:13הגב לתגובה זו
- 3.מה זה זה כלום כסף... הכול מוזנח שם !! (ל"ת)מלאני 21/03/2011 22:13הגב לתגובה זו
- 2.איש רכבת 21/03/2011 08:54הגב לתגובה זוהרכבת הזאת סכנת נפשות ...כל יומיים נשרפת !!!!! או נכנסת באוטובוס ויורדת מהפסים !! אנשים מפחדים לעלות עליה , כבר עכשיו יש חצי תפוסה , בקרוב ברעם יוכל להחליף מסרים לעצמו ולהנות מהם לבד . מסכן.
- 1.שאפו! (ל"ת)שגב 20/03/2011 19:03הגב לתגובה זו

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות
רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות
בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.
הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים
הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.
המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק.
- בנק אש יוצא לדרך: הבנק הדיגיטלי החדש ייחשף מחר רשמית; איפה הוא צפוי להוות תחרות לבנקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד. הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.