משרדו של דני לוי יטפל בתקציב יחסי הציבור של מחלבות בית יצחק
מחלבת בית יצחק שעל מוצריה נמנים בין היתר יוגורטים, גבינות ומשקאות יוגורט, שוכרת לראשונה משרד יחסי ציבור ותטופל בדני לוי תקשורת.
המחלבה אשר משנת 1961, מתמחה בייצור גבינות ויוגורט, ועל מוצריה נמנים 'יוגורמה', סדרת 'גבינות הגאודה ההולנדיות המסורתיות' וגבינות ויוגורטים נוספים. התקציב יטופל במחלקת הצרכנות של המשרד.
המחלבה השתמשה בעבר במשרדי יחסי ציבור לטיפול בפרויקטים נקודתיים , אולם זו הפעם הראשונה שהיא שוכרת משרד יחסי ציבור קבוע, שיהיה אחראי על כל תחומי הדוברות, יחסי הציבור, קשרי העיתונות והתקשורת השיווקית שלה.
ב-15 השנים האחרונות מערך ההפצה הבלעדי של המחלבה נעשה באמצעות חברת תנובה, לשוק הקמעונאי (רשתות השיווק והמרכולים) והמקצועי כאחד (בתי מלון, מסעדות, בתי קפה וכיו"ב).
המחלבה תטופל כאמור במחלקת הצרכנות של דני לוי תקשורת, אשר מייצגת מעל עשרים רשתות שיווק וארגונים מתחום מוצרי הצריכה, לצד כ- 20 קבוצות תקשורת המיוצגות במחלקת גופי התקשורת של המשרד.
מאיה מאיר, מנהלת מערך השיווק של המחלבה מסרה: "בימים אלה פועלת המחלבה להעמקת סל מוצריה ואף בוחנת איחוד של חלק ממותגיה תחת המותגים יוגורמה וסדרת 'גבינות הגאודה ההולנדיות המסורתיות'. לצורך כך עלה אצלנו הצורך בגורם מקצועי שיאגד עבורנו את כל תחום התקשורת השיווקית וילווה אותנו לאורך המהלך ולאחריו. אנו שמחים להתחיל לעבוד עם דני לוי תקשורת ומאחלים הצלחה לדני וצוות משרדו".
- 1.שיחוק (ל"ת)אחת ששמה לב 15/03/2011 23:36הגב לתגובה זו