מסתמנת מגמה? 'C' תהיה חברת התוכן השיווקי הראשונה שמצטרפת לאיגוד הפרסום
איגוד חברות הפרסום הודיע היום (ב') על הצטרפותה של חברת התוכן השיווקי 'C' כחברה חדשה באיגוד. בכך מצטרפת 'C' לכ-60 משרדי הפרסום המובילים בישראל המרכזים כ-80% מפעילות הפרסום בישראל.
'C' מתמחה בתוכן שיווקי, ומנהלת את תקציבי התוכן של המפרסמים הגדולים בישראל, ביניהם פרוקטר אנד גמבל, החברה המרכזית למשקאות - קוקה-קולה, HOT, שטראוס, פלאפון, סופר-פארם ועוד. החברה נמצאת בבעלות משותפת של המנכ"ל ארז ברגבאום, קבוצת באומן בר ריבנאי וקבוצת פרומרקט.
ארז ברגבאום מנכ"ל חברת C: "בעידן שבו תוכן מוביל את המהלכים הפרסומיים המעניינים והבולטים בעולם, אנו גאים להיות סוכנות התוכן המותגי הראשונה בישראל המצטרפת לאיגוד חברות הפרסום, ומתכוונים לקחת חלק פעיל באבולוציה של תעשיית הפרסום הישראלית ושל איגוד הפרסום הישראלי לעולם של פרסום חדשני, בולט ואפקטיבי למפרסמים, וכזה הנותן ערך אמיתי לצרכנים".
לדברי יגאל בראון מנכ"ל איגוד חברות הפרסום: "אני מברך את C עם הצטרפותם לאיגוד חברות הפרסום. ענף הפרסום עובר התפתחויות משמעותיות בעשור האחרון, ואיתו גם האיגוד. איגוד חברות הפרסום משתבח היום גם במשרדי פרסום המתמחים בתחומי הדיגיטל, ניו מדיה, ותוכן השיווקי. ההצטרפות של C לאיגוד היא ביטוי לכך".
- 7.ארז , כל הכבוד על המהלך והרבה הצלחה ! (ל"ת)איתן 08/03/2011 08:00הגב לתגובה זו
- 6.יוקנת 08/03/2011 00:25הגב לתגובה זוחברת התוכן מס' 1
- 5.חשוב שכל חברות התוכן השיוקי יצטרפו גם לאיגוד (ל"ת)07/03/2011 18:33הגב לתגובה זו
- 4.כל הכבוד לארז, מהלך נכון, ראוי וראשוני. (ל"ת)אורי 07/03/2011 18:18הגב לתגובה זו
- 3.סחטיין (ל"ת)מפרגן 07/03/2011 17:35הגב לתגובה זו
- 2.איש תוכן שיווקי 07/03/2011 17:10הגב לתגובה זוחשוב שתוכן שיווקי יכנס לשדירה המרכזית של הפרסום
- 1.מועמר קדאפי 07/03/2011 17:05הגב לתגובה זואין גבול לשרלטנות

ישראל נכנסת למירוץ - 120 מיליון שקל להקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית
המטה צפוי לפעול במשרד ראש הממשלה, יפתח תשתיות מחשוב מתקדמות, יטמיע יישומי בינה מלאכותית בשירותי המדינה ויגבש תוכנית רב־שנתית להכשרת כוח אדם ולקידום רגולציה ואתיקה שיחזקו את מעמד ישראל בזירה הטכנולוגית העולמית
הממשלה אישרה השבוע הקמת מטה לאומי לבינה מלאכותית עם תקציב של 120 מיליון שקל לשנתיים הקרובות, צעד שמסמן כניסה רשמית של ישראל למירוץ הגלובלי על עליונות טכנולוגית. המטה יוקם כיחידת סמך במשרד ראש הממשלה ויתמקד בשלושה צירים מרכזיים: גיוס כוח אדם איכותי, פיתוח תשתיות מחשוב מתקדמות והטמעת AI במערכות הממשלה. בתוך 120 יום תובא לאישור הממשלה תוכנית לאומית רב שנתית שתבטיח השקעות לטווח ארוך.
המהלך, ביוזמה משותפת של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ומשרד ראש הממשלה, נועד לשמור על מעמדה של ישראל בחזית החדשנות מול התחרות הגוברת של מדינות כמו סין, ארצות הברית וגרמניה. "הקמת המטה היא צעד חיוני שמבהיר שזו אינה אופנה חולפת אלא תחום אסטרטגי לעתיד ישראל", אמר סמוטריץ'. "למהלך יהיו השפעות כלכליות וביטחוניות עמוקות. הממשלה מאותתת מחויבות ברורה עם תקציב ראשוני ותוכנית לאומית בהכנה".
התוכנית כוללת הקמת תשתית מחשוב חזקה שתאפשר לישראל לעמוד בתחרות העולמית ולמשוך חוקרים ויזמים מהשורה הראשונה. במקביל, מערך הדיגיטל במשרד ראש הממשלה ישמש זרוע ביצועית ליישום בינה מלאכותית בשירותי הממשלה, כדי שהאזרחים יקבלו שירותים מהירים, פשוטים ויעילים יותר. זה אומר אוטומציה של תהליכים ביורוקרטיים, שירות לקוחות חכם ויכולות ניתוח נתונים מתקדמות שיכולות לשפר משמעותיות את איכות השירותים הציבוריים.
המטה גם ימפה את הצרכים האנרגטיים הנגזרים מהשימוש בבינה מלאכותית. מרכזי נתונים לבינה מלאכותית צורכים כמויות אנרגיה עצומות, ובישראל שכבר מתמודדת עם מחסור באנרגיה, התכנון המוקדם חיוני. בנוסף, המטה יבחן את השפעת הטכנולוגיה על שוק התעסוקה ויקדם מדיניות עדכנית בתחומי הרגולציה והאתיקה - נושאים שהופכים יותר ויותר רלוונטיים כשמערכות AI מתחילות להשפיע על חיי היומיום.
- הממשלה אישרה תוספת של 42 מיליארד שקל לתקציב הביטחון לשנים 2025-2026
- מה יהיה גורל הותמ"ל?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התקציב הראשוני של 120 מיליון שקל הוא רק תחילת הדרך. הממשלה מתכוונת להציג תוכנית רב שנתית שתכלול השקעות משמעותיות יותר, בדומה למה שעושות מדינות מובילות אחרות. המטרה היא ליצור מנגנון קבוע שלא יהיה תלוי בתחלופות פוליטיות ושיבטיח רציפות בפיתוח היכולות הלאומיות. ישראל מצטרפת בכך לרשימה של מדינות שהבינו שבינה מלאכותית היא לא עוד תחום טכנולוגי, אלא נדבך בביטחון הלאומי ובתחרותיות הכלכלית.