ראובני-פרידן מתנתק מפרטנר: לבקשת המשרד, הצדדים נפרדים לאחר 12 שנה
"חברת פרטנר הודיעה היום כי נענתה לבקשת משרד הפרסום ראובני פרידן לסיום ההתקשרות, לאחר 12 שנות פעילות ענפה. יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק התוכן ומנועי הצמיחה, בפרטנר ציין היום (ג') כי הוא מודה למשרד הפרסום על 12 השנים בהן המשרד היה שותף להפיכתה של פרטנר לחברת התקשורת המובילה בישראל".
כך, בהודעה רשמית זו מגיעה לסיומה מערכת היחסים בין משרד הפרסום ראובני-פרידן וחברת התקשורת פרטנר, חודשיים לאחר הודעת הפרידה משלמור אבנון עמיחי. המשרד ימשיך בפעילותו בחברה במהלך ארבעת החודשיים הקרובים עד שייבחרו המשרדים החדשים.
קדמי הוסיף וציין: "אנחנו מודים למשרד הפרסום ראובני פרידן על הפעילות המשותפת לאורך השנים, על פריצות הדרך הפרסומיות שחוללנו יחדיו ועל המיצוב והמיתוג המוביל בישראל".
כפי שצוין במכתבו של קדמי ובהודעה הרשמית של פרטנר הבקשה לסיים את ההתקשרות מגיעה דווקא מכיוונו של משרד הפרסום ראובני-פרידן. זו מגיעה כאמור לאחר שהמשרד עימו חלק ראובני-פרידן את הטיפול בתקציב, שלמור אבנון עמיחי קיבל הודעה על כך שלא יטפל עוד בתקציב.
בשבועות האחרונים, במקביל לפרידה של ראובני-פרידן מפרטנר לה ציפו כולם בענף הפרסום ו
- 10.02/03/2011 09:18הגב לתגובה זוציטוט :''לא מדובר המקרה הראשון בו משרד פרסום צריך להתכופף, להתגמש ולהתישר לפי הוראות הצרכן, או במקרה זה הלקוח - פרטנר.'' רק לעשות סדר -המותג הוא הלקוח ,המשרד פרסום הוא הנותן שירות.נקודה.פשוט אחרי שנים שכל כך העצימו את משרדי הפרסום ובמיוחד אנשים כמו מר פרידן אז קשה להם לקבל את זה. הגיע הזמן לעשות סדר .פרסומאים הם לא החברות הם לא הבעלים הם בסך הכל נותני שירות שהלקוחות (החברות) עשו אותם לאנשים עשירים .עשירים מאוד .
- 9.מי שמאמין לא מפחד (ל"ת)איל גולן 01/03/2011 22:49הגב לתגובה זו
- 8.01/03/2011 17:36הגב לתגובה זונכשל כמנכ"ל באומן וכל מיזם אחר שעשה ככה הוא גם יהרוס את פרטנר
- 7.מכיר יותר מידי טוב 01/03/2011 16:51הגב לתגובה זואיך מותג כזה מפואר שבאמת נבנה עם המון תשומת לב והקפדה לגמרי לא ישראלית ..מכניס כזה שכונה מיושנת למשרדיו ? ממש לא ברור והאמת ? די עצוב
- 6.עדיף לא לשרת גוף שנוא כזה. (ל"ת)דרך ארץ 01/03/2011 16:50הגב לתגובה זו
- 5.משרד עם ביצים! (ל"ת)תרצה לאן 01/03/2011 16:33הגב לתגובה זו
- 4.אני הורס את המותג! (ל"ת)יעקב קדמי 01/03/2011 16:05הגב לתגובה זו
- 3.הכי אפקטיבי (ל"ת)שימי 01/03/2011 15:59הגב לתגובה זו
- 2.עמיקם 01/03/2011 15:46הגב לתגובה זוכמעט שקוף שדמבו המנוזל ולא מנזלת יקבל עצם וכמעט שקוף שגליקמן עם "ההומור הישראלי" שזה בעצם - אני לא יודע לעשות קריאייטיב אז אני קורא לזה הומור ישראלי וכמובן יהושע שאם יוצא לו משהו שנראה כמו קריאייטיב זה כי תסריטאים פרילנסרים עשו את זה - בקיצור, אורנג' אורנג', לאן הדרדרת
- 1.עלול לפגוע במותג 01/03/2011 15:28הגב לתגובה זולכאורה
- טל 01/03/2011 17:20הגב לתגובה זוברכות לרגל השחרור