חוצות: יבואנית החטיפים 'סידס' עולה בקמפיין ברכבת ישראל לחטיף סניקרס
הקמפיין תחת הסלוגן 'אתה לא אתה כשאתה רעב', יעלה בשבוע הבא בהשקעה כוללת של כ-200 אלף שקל, בקרונות רכבת ישראל מבחוץ ובמפנים
חברת סידס, יבואנית חטיפי Mars לישראל, עולה בקמפיין רכבות לחטיף 'סניקרס', בהמשך לקמפיין הטלוויזיה, תחת הסלוגן "אתה לא אתה כשאתה רעב" (You are not you when you are hungry). הקמפיין בעלות השקעה כוללת של 200 אלף שקל. הקמפיין יעלה ב-8 לאוקטובר ובמסגרתו ימותגו קרונות רכבת ישראל מבפנים ומבחוץ במותג סניקרס. במקביל ימשיך הקמפיין בטלוויזיה ובאינטרנט. כמו כן, משלב הקמפיין נראות בנקודות המכירה ובתחנות רכבת באיזור תל אביב יוקרן הסרט בגרסת תלת מימד. לדברי גל סידס, סמנ"כלית השיווק של חברת 'סידס': "מיתוג הרכבות פוגש את קהל היעד של המותג במקום הימצאו. עליית הקמפיין הינה חלק מיישום האסטרטגיה השיווקית של חברת מרס העולמית, שהחליטה להשקיע במותג בישראל".