באומן בר ריבנאי ואוטו-דיפו משתלטים על מהדורת החג של עיתון ישראל היום

בהשקעה של מיליון שקל, הפרסומת של אוטו-דיפו תכסה 13 דפים ממהדורת החג של העיתון ישראל היום
משה בנימין |

רשת 'Autodepot' משתלטת על גיליון החג של 'ישראל היום'. הרשת תשמש כמפרסמת המובילה בגיליון החג עם שלושה עשר עמודי פרסום בעיתון ישראל היום ובהשקעה של מיליון שקל.

מהלך "Autodepot בדרכים", באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי' ייתמך בקמפיין הכולל תוכן שיווקי בתכנית טל ברמן ואביעד קיסוס ברדיו FM99, פרסום ברדיו ומודעות בעיתונות. המודעות שיתפרסמו הן למעשה מדריך טיולים הכולל המלצות, מסלולים וטיפים לטיולים בחג הסוכות.

Autodepot המתמחה בתחום הרכב מונה 18 סניפים. הרשת מציעה בסניפיה אחת מגוון מוצרים במגוון תחומים כגון: צמיגים, מצברים, שמנים, אביזרים, מוצרי אלקטרוניקה, מערכות שמע ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה