סין עושה צעד נוסף בדרך אל המערב: קו רכבת חדש יקצר את זמן השילוח בחצי בין סין לגרמניה

חברת DB הודיעה על הקמתה של חברת רכבות מטען חדשה שתפעל כגשר יבשתי להובלת מטענים בין גרמניה וסין
ישראל הס |

חברת DB, הודיעה היום (יום ג') על הקמתה של חברת רכבות מטען חדשה שתפעל כגשר יבשתי להובלת מטענים בין גרמניה וסין. שמה של החברה החדשה הוא (ERL (Eurasia Rail Logistics, והיא מיזם משותף של DB הגרמנית, RZD-חברת הרכבות הרוסית, CARGO PKP הפולנית, וחברת הרכבות של ביילרוס. מטה החברה ישב במוסקבה.

ל-DB עניין מיוחד במיזם, משום שהיא אחד מענקי הלוגיסטיקה בעולם והיא, בין היתר, גם החברה האם של חברת השילוח והלוגיסטיקה Schenker, אשר מדורגת במקום הראשון באירופה בתחום השילוח היבשתי. החברה היא הסוכן הבינלאומי של חברת אוריין הישראלית ושותף אסטרטגי שלה.

ב-DB צופים כי הקו החדש יכנס לפעולה סדירה תוך שנתיים, ויביא לקיצור של חצי זמן ההובלה המבוססת כיום על הובלה ימית. בחודש שעבר הסתיים בהצלחה פיילוט ראשון של המיזם, אשר במהלכו הועבר מטען במכולות על רכבת אשר גמעה את 10,000 הק"מ בין בייג'ין להאמבורג ב-15 יום. בדרכה עברה הרכבת דרך מונגוליה, רוסיה, ביילרוס ופולניה. בהובלה ימית היה נדרשים כ-30 יום כדי להוביל מטען דומה בין בין בייג'ין להאמבורג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה