נתוני הקמעונאיות ניסו לתקן את העוול של החודש הקודם: הכו את ציפיות האנליסטים
בחזית נתוני המאקרו להיום עומדים נתוני מכירות הקמעונאיות, המהוות כי מחצית מהוצאות הצרכנים והמהוות כשני שליש מהתוצר המקומי. המכירות הקמעונאיות לחודש מרץ התקשו להציג שיפור מינימאלי, מדד המכירות הקמעונאיות טיפס ב-0.2%, בעוד בניכוי מכירות הרכבים והגז טיפס המדד בשיעור של 0.1%, כך דיווחה היום לשכת הסחר האמריקנית.
זאת, בעוד האנליסטים ציפו לביצועים צנועים יותר, עלייה של 0.1% בניכוי מכירות הרכבים והגז וחוסר שינוי במדד הכללי. בחודש פברואר איבד מדד מכירות הקמעונאיות 0.6%, בעוד בניכוי מכירות הרכבים והגז איבד המדד רק 0.2%.
הדוח לחודש מרץ נתמך בתיקונים שנערכו מהדוח הקודם, כלומר הירידה בשיעור המכירות בחודש פברואר לא הייתה כה נוראה כפי שכולם חשבו. שיעור המכירות בחודש פברואר תוקן עם דוח זה, לירידה של 0.4% מירידה של 0.6%. ולמרות זאת, נתוני חודש מרץ לא מצליחים לחזק את שיעור המכירות הנמוך.
עוד מן הדוח, מכירות הרכבים טיפסו ב-0.2% - על פי הערך הדולר. מכירות תחנות הדלק בחודש מרץ עלו ב-1.1%, זאת לאחר שצנחו ב-0.5% בחודש פברואר. נציין, כי במהלך השנה החולפת זינקו מכירות הבנזין ב-18.9%. בנוסף, מכירות מוצרי הספורט התחזקו ב-1.4%, בעוד המכירות באמצעות האינטרנט טיפסו ב-2.1%, העלייה החדה ביותר מאז חודש אפריל בשנת 2007.