אמון הצרכנים מפספס את הערכות השוק: צונח לרמת שפל של 16 שנים
ירידה נוספת הציג גם אינדקס ציפיות הצרכנים, אשר צנח לרמה הנמוכה ביותר מאז ינואר 1992
נתון אמון הצרכנים לחודש מרץ צנח היום לרמת שפל של 16 שנים, בעודו מצביע על מיתון בעקבות פגיעת המשבר בשוק התעסוקה והגאות האינפלציונית במנוע הכלכלי של ארצות הברית.
מדד אמון הצרכנים, הנערך על ידי אוניברסיטת מישגן, צנח היום לרמה של 69.5 נקודות – הרמה הנמוכה ביותר מאז פברואר 1992. בחודש פברואר נקבע המדד על רמה של 70.8 נקודות. יש לציין, כי המדד פספס את הערכות הכלכלנים אשר ציפו לירידה מתונה יותר לרמה של 70 נקודות.
ירידה נוספת הציג גם אינדקס ציפיות הצרכנים, אשר צנח לרמה הנמוכה ביותר מאז ינואר 1992 – 60.1 נקודות. בחודש שעבר נקבע האינדקס על רמה של 62.4 נקודות.
"הקביעה כי ארצות הברית נכנסה למצב של מיתון הפכה לקונצנזוס בקרב הצרכנים", כך צויין היום בסקר אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן.