ריטליקס חוברת ל-IBM: יפתחו פתרון לניהול מרכולים וחנויות נוחות קמעונאיות
חברת ריטליקס מדווחת היום על שיתוף פעולה עם לא אחרת מאשר אחת המתחרות שלה - ענקית המחשבים העולמית IBM. החברות יחברו במטרה לספק פתרון לניהול מרכולים וחנויות נוחות קמעונאיות. במסגרת היוזמה הגלובלית, שתי החברות יפתחו וישווקו פתרון משולב המיועד לספק ללקוחות דרך חדשה לניהול מרכזי של מערכות לנקודות המכירה, יישומי תוכנה ומרכיבים נוספים של מערכת המידע הקמעונאית.
הפתרון החדש, שעליו הכריזו החברות בתערוכת הטכנולוגיה הקמעונאית NRF Show שנערכת השבוע בניו יורק, ישלב את היצע תוכנות ריטליקס, כולל Retalix StoreLine ו-Retalix StorePoint, עם פתרון ה-Remote Management Agent (רש"ת: RMA) מבית IBM, וכך יאפשר לרשתות קמעונאיות בכל גודל לפקח, להגדיר ולעקוב מרחוק אחר חומרה, תוכנה ויישומים שנמצאים בחנויותממיקום מרכזי אחד.
"שיתוף הפעולה הזה מייצג את המחויבות המשותפת של IBM וריטליקס לספק יכולת ניהול מקצה לקצה על פלטפורמות פתוחות וחדשניות", אומר סטיב לאדוויג, מנכ"ל חטיבת הפתרונות הקמעונאיים של IBM. "שיתוף הפעולה עם ריטליקס יסייע לנו להשיג את היעד של אספקת כלי חזק לניהול מערכת המידע הקמעונאית, החל במערכות של נקודות המכירה, דרך הציוד ההיקפי וכלה ביישומים הארגוניים".
"הן ריטליקס והן IBM מחויבות לתת מענה לצורכיהם של קמעונאי הסופרמרקטים וחנויות הנוחות הקמעונאיות", הוסיף בארי שקד, נשיא ומנכ"ל ריטליקס. "פתרון ה-Remote Management של IBM בשילוב עם תוכנות ריטליקס, יוצר קומבינציה טכנולוגית מצוינת עבור הקמעונאים שמעוניינים לייעל את פעולותיהם, להעשיר את חווית הלקוח ואת הרווחים בעסקיהם".
חשבון חשמל (X)חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?
איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?
חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים.
כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.
הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.
הנחות של עד 400 שקלים בשנה
ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.
מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד
