תפן UK חתמה על הסכם של 1.5 מיליון דולר

תספק שירותי ייעוץ מקצועי בתחום התכנון ותזמון נהגי הרכבות לתאגיד הרכבות Southeastern
אריאל אטיאס |

חברת תפן - הנדסה תעשייה וניהול וניתוח מערכות מדווחת היום (ב'), כי חברת הבת, "תפן UK חתמה על הסכם עם תאגיד הרכבות Southeastern, בהיקף של מיליון וחצי דולר. אספקת השירותים החלה במהלך רבעון שלישי ותמשך עד לסוף שנת 2007. החוזה הינו למתן ייעוץ מקצועי בתחום תכנון ותזמון נהגי הרכבות, במטרה לשפר רמת השירות ללקוח, ליעל את מערך ניהול הנהגים ולהביא לחסכון כספי המוערך ב כ 6 מליון דולר לשנה.

חברת תפן חדרה לשוק התחבורה (יבשתית ואווירית) באנגליה בתחילת 2007 עם רכישת Erskine Management Consulting, ובין לקוחותיה בנוסף ל-Southeastern נמנים כבר היום EWS - חברת הרכבות הגדולה באנגליה, חברת האוטובוסים של Go-Ahead Group ו Aviance המספקת שירותים לכל שדות התעופה באנגליה. .

בהתייחסו לידיעה מסר מר אלי פלג, משנה למנכ"ל "תפן": "רכישת Erskine Management Consulting ולאחריה את Severn Group משנה מהותית את אופי הפעילות של תפן באירופה בכלל ובאנגליה בפרט. חוזה זה מתאר בצורה הטובה ביותר את אסטרטגיית הגידול שלנו באירופה שעיקרה כניסה לסקטורים חדשים עם דגש על תחום השירותים.

"תחום התחבורה (יבשתית ואווירית) הינו אחד מתחומי ההתמקדות של תפן. הסקטור שהיקפו כ 200 ביליון דולר בשנה באירופה (היקף ההוצאה של צרכנים) צומח בקצב הגבוהה ביותר באנגליה. עבור תפן סיפק הסקטור במחצית הראשונה של שנת 2007 הכנסות של כ- 1.6 מליון דולר", הוא הוסיף.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מונית
צילום: ביזפורטל

נהגי מוניות בנתב"ג מאיימים לשבות בערב החג: ההתנגדות לאובר עולה מדרגה


ארגון נהגי המוניות הכריז על שביתה לקראת ראש השנה במחאה על כוונת משרד התחבורה להכניס את אובר לפעילות חוקית בישראל. רשות שדות התעופה נערכת לעומסים ולפתרונות תחבורתיים



רן קידר |
נושאים בכתבה מונית אובר

שוב מאבק בין נהגי המוניות למשרד התחבורה, והפעם סביב היוזמה לשילוב שירות הנסיעות של אובר בישראל. ערב ראש השנה, כשבנתב"ג צפויים לעבור קרוב ל-86 אלף נוסעים ב-516 טיסות נכנסות ויוצאות, עשרות נהגי מוניות צפויים לפתוח בשיבוש תחבורתי כחלק מ"שביתה איטלקית" מקומית במחאה על כוונת המשרד לאפשר לאפליקציית Uber לפעול בישראל.

השיבוש צפוי לכלול אי הגעה של נהגים לנמל התעופה, מה שעלול לפגוע בזמינות שירותי המוניות במקום. עם זאת, מדובר ביוזמה של הארגון הקטן מבין שלושת הארגונים המייצגים את נהגי המוניות. שני הגופים המרכזיים, התאחדות נהגי המוניות בראשות כפיר בן זינו, והתאגדות נהגי המוניות מפורום העצמאים בהסתדרות בראשות זהר גולן, חלוקים ביניהם על אופי המאבק.

בן זינו, המייצג כ-5,000 נהגים, הודיע כי הארגון בראשותו יחל בצעדי שיבוש כבר מהערב, אך לא יחריף אותם בצורה שתקשה על הציבור בתקופת החג. לדבריו, אם לא יתקבל מענה מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יישקל מהלך של הקמת מפלגה חדשה שתאגד נהגי מוניות ונציגי תחבורה ציבורית. מנגד, זהר גולן סבור כי שביתה אינה מוצדקת בשלב זה, וטוען כי ראוי לפעול רק לאחר שייגמרו כל האמצעים האחרים. לפי דבריו, הארגון יכנס דיון אחרי החג לגיבוש מהלכים אפשריים, אך מדגיש כי אם יוחלט על שביתה, היא תכלול את כלל הארץ ולא תתמקד רק בנתב"ג.

ברשות שדות התעופה נערכים למחסור במוניות באמצעות הפעלת קווים חלופיים של שאטלים ישירים ממרכז השדה לערים המרכזיות. בתיאום עם רכבת ישראל, נבחנת אפשרות להרחיב את תדירות הרכבות שיוצאות מהשדה, כולל במהלך ימי החג. ברשות מבקשים מהציבור להיערך בהתאם ולהעדיף שימוש בתחבורה ציבורית או הגעה ברכב פרטי.

היערכות זו נמשכת גם לימי החג עצמם, מאחר שגם בהם עלול להימשך המחסור במוניות. הרשות שוקלת להפעיל שירות אוטובוסים גם בחג עצמו, אם יתברר שהביקוש עולה על ההיצע.


שביתה חלקית של נהגי המוניות