נעילה חיובית: המעו"ף עלה 0.2% לקראת הסגירה - צפו בטבלה של המניות שטסו

חילן ירדה 3.4% ופוקס איבדה 1.5% אחרי הדו"חות. טבע עלתה 1% במחזור הגבוה בשוק
|
(88)
אחוזת בית

הבורסה בתל אביב ננעלה בעליות שערים כאשר המעו"ף שנסחר רוב היום ללא שינוי עלה ב-0.2% רגע לקראת הסגירה. בוול סטריט המסחר עבר למגמה מעורבת ברקע לנתוני מאקרו, ובאירופה המסחר בירידות קלות ברקע לנפילה של 6.2% הבוקר במדד שנחאי הסיני. 

מדד ת"א 35 -0.52% מדד ת"א 35 1,725.09 -0.52% מדד ת"א 35 בסיס:1,734.11 פתיחה:1,736.94 גבוה:1,740.18 נמוך:1,722.63 תמורה:808,732,584 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א 90 -0.78% מדד ת"א 90 1,542.87 -0.78% מדד ת"א 90 בסיס:1,555.07 פתיחה:1,554.07 גבוה:1,558.81 נמוך:1,539.05 תמורה:300,761,110 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 -1.37% מדד ת"א בנק 2,542.66 -1.37% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,578.06 פתיחה:2,576.25 גבוה:2,577.24 נמוך:2,538.83 תמורה:171,582,086 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

מחזור המסחר הסתכם ב-1.15 מיליארד שקל. המניות החמות היום:

סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש אוגוסט 2015 מצא כי המשקיעים בעולם הסיטו את תשומת הלב מיוון לסין על רקע החששות הגוברים ממיתון בכלכלה השנייה בגודלה בעולם. משכך במריל לינץ' כותבים כי נרשמה ירידה באופטימיות גם בכל הקשור להתחזקות הכלכלה הגלובלית כאשר רק 53% מהמשתתפים בסקר סברו כי הכלכלה הגלובלית תתחזק במהלך השנה הקרובה - ירידה של 8% לעומת חודש יולי. 

במהלך היום יפורסמו הפרוטוקולים של ישיבת הריבית האחרונה של הפדרל ריזרב, והמשקיעים ינסו לדלות פרטים ורמזים לגבי מועד העלאת הריבית על הדולר. מחדר העסקאות של 'הבינלאומי' מסרו כי "במהלך השנה האחרונה הציפיות בשווקים היו כי הריבית על המטבע האמריקאי תעלה במהלך חודש ספטמבר, אך לאור תוצאות נתוני המאקרו המעורבים בחודשים האחרונים והתחזקותו של הדולר מול מרבית המטבעות המובילים, עלולה העלאת הריבית להידחות לחודש דצמבר".

כאמור, הבוקר במזרח הרחוק - ירידות שערים, כאשר מדד שנחאי +0.31% שנחאי 3,039.67 +0.31% שנחאי סגירה:3,030.15 פתיחה:3,022.25 גבוה:3,058.9 נמוך:3,020.14 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: הסיני איבד 6% והוביל את המגמה השלילית במזרח. למסחר באסיה - לחץ כאן.

מט"ח:

ה- דולר רציף -0.2% דולר רציף 3.42 -0.2% דולר רציף בסיס:3.42 פתיחה:0 גבוה:3.43 נמוך:3.42 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מתחזק הבוקר מול השקל, כמו גם ה- אירו רציף +0.12% אירו רציף 3.71 +0.12% אירו רציף בסיס:3.7 פתיחה:0 גבוה:3.71 נמוך:3.69 תמורה:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , שחוצה את רמת ה-4.25 שקל לאירו.

מניות במרכז

פוקס -2.8% פוקס 17,000 -2.8% פוקס בסיס:17,490 פתיחה:17,440 גבוה:17,500 נמוך:16,910 תמורה:2,194,998 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פירסמה דו"חות מאכזבים לרבעון השני. (לדו"ח המלא)

דיסקונט השקעות -1.16% דיסקונט השק 777.2 -1.16% דיסקונט השקעות בסיס:786.3 פתיחה:780 גבוה:800 נמוך:775 תמורה:733,495 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מקבוצת {אי.די.בי} המשיכה לעלות גם היום על רקע הודעת החברה הבת אדמה לבחינת מיזוג וכניסה לבורסה הסינית. (לסיקור המלא)

אל על +0.84% אל על 84.5 +0.84% אל על בסיס:83.8 פתיחה:84.9 גבוה:85.3 נמוך:81 תמורה:1,215,984 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: , פרטנר -1.09% פרטנר 1,726 -1.09% פרטנר בסיס:1,745 פתיחה:1,745 גבוה:1,745 נמוך:1,678 תמורה:3,084,040 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- סלקום 0% סלקום 1,413 0% סלקום בסיס:1,413 פתיחה:1,413 גבוה:1,427 נמוך:1,390 תמורה:5,378,558 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: המשיכו לרכז עניין, לאחר ראלי מטורף בהן שלושתן מסרבות לעצור.

קבוצת חילן -1.99% חילן 13,810 -1.99% חילן בסיס:14,090 פתיחה:14,030 גבוה:14,190 נמוך:13,790 תמורה:4,810,559 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: פרסמה דו"חות שיא לרבעון השני. בשורה התחתונה הרווח הנקי של חילן ברבעון השני זינק ב-81% ל-15 מיליון שקל. לכתבה המלאה

מיטרוניקס -0.71% מיטרוניקס 2,781 -0.71% מיטרוניקס בסיס:2,801 פתיחה:2,793 גבוה:2,811 נמוך:2,781 תמורה:1,933,978 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה לאחר פרסום דו"חותיה הכספיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

תגובות לכתבה(88):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 48.
    בורסה שקרית
    אורי 18/08/2015 23:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל מכור מראש
    סגור
  • 47.
    פועלים איביאי מספר מניה 1084482
    LUFFY 18/08/2015 19:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניה קטנה יחסית , אבל האמת שהיא הכי טובה בחלוקת דיבידנד בין כל המניות שיש בבורסה , שנה מושקע בה , כבר קיבלתי 13% דיבידנד מהשקעתי וכבר ברווח של 10% , מה יותר טוב מזה המניה עוד תעלה לשיאים חדשים שווה לעקוב
    סגור
  • 46.
    תמיד ב-10 דקות של הנעילה מקפיצים וזהו
    בורסה מווסתת- הכל בל 18/08/2015 17:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הכל בלוף.....כל יום אותו הסיפור.....ואכן הקפיצו ב-0.2%.....וכל היום בכלל חשבתי שנתקע לי המדד במחשב....לא זז אפילו 0.01%...אם זה לא מווסת אז מה זה מווסת.
    סגור
  • 45.
    אני כבר לא זוכר את הסדר
    אבי 18/08/2015 17:11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אבל הם מתקתקים אותנו תיק תק. היה חתיך והלך בא עילאי והלך ובא אמנון והלך ובא יוסף והלך ובא זה והלך ועוד כמה בדרך כולל שושנה ושירי ובירי ובא ירון החתול בלי חיתול והלך ובא אחד שמבין והלך ועוד נאיזה עשר בבאמצע ובא המסביר הלאומי ומחרבש וואלא באחותי הרי הגענו בספירה ל31 וכמה נישכחו לי ובסןף הכי נחמד ומתוק ואמיתי שנעלם היה יופיטר בעם הגלש נשמה אמיתית ועוד ועוד אני כבר לא זוכר אם באים או הולכים ולאן ומתי ואם מי וכמה ולמה
    סגור
  • לאבי מה איכפת לך מי בא והלך זה פורום לכל דיכפין ומי
    מנשה 18/08/2015 17:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרוצה כותב פה רק דבר אחד לא קללות שלא תמיד האתר פה מסנן לא העלבות אישיות שהאתר פה גם לא מסנן היטב ולא פגיעות מכל סוג אבל דעות אפשר לכתוב וגם רעיונות ומחשבות טובות ולא טובות אז למה אתה מלין מה איכפת לך י בא והולך מקווה שהבנת זאת כל טוב לך ותמשיך לכתוב כל דבר ועל כל דבר בכללי
    סגור
  • טען עוד
  • 44.
    מה העניין עם פרטנר באמת?
    שמואל ברגר 18/08/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש איזושהי הצדקה לתמחור הזה עם מכפיל רווח של 30? (וברבעון הבא הפסד, לפי הודעתם בתקשורת)
    סגור
  • 43.
    אז גם את מקורבת?? (ל"ת)
    למגיבה 18/08/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    סופה בלב ים הלב בטלטלה גדולה המים חודרים אליה כולם
    הדוקטור 18/08/2015 16:45
    הגב לתגובה זו
    5 0
    קופצים בבהלה . טוב לשאלותיך ידידי היקר מקור השם "הדוקטור" אקראי לחלוטין איני חובש כיפה אדם פשוט כמו כולם לגבי הכנף השבורה אנו משקיעים את כספנו במערכת שמחייבת אותי בכל אופן להצליב נתונים בכמה מישורים הכיוון ברור ירידה של 5% כרגע אגב אנשים צועקים מפולת בדרך לא נכון יש כמה תנאים שצריכים להתקיים ומי שצועק מפולת כנראה לא הרבה זמן בשוק בכל אופן ידידי המלומד מי כבודו? ואנשים יקרים תכבדו תדברו לעניין או שאל תכתבו דברים שלא מכבדים !!! הדוקטור
    סגור
  • להדוקטור
    פרופ' א100 18/08/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    30 0
    1. תודה לתשובותיך. 2.מה הכוונה : "אנו משקיעים את כספנו במערכת.."? האם עיסוקך/עיסוקכם הוא סחר בנ"ע? 3.את ה 5% שאתה מציין...זה ממש זניח ביחס לעומד לפקדנו בעת הזאת...(אנו כבר בתוך העניין)וכבר כתבתי כאן על DJIA+FTSE ומצבם גם ביחס לסוף 2014. 4)חזק ואמץ..ועם ישראל חי..
    סגור
  • 41.
    נכנס עכשיו בלוק ביקוש של 150 אלף (ל"ת)
    בונוס 18/08/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • וזה רק ההתחלה עד 120 הצלחות (ל"ת)
    בונוס עושים קניות 18/08/2015 16:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 40.
    גובוקיט
    ראובן 18/08/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 13
    לדעתי כדאית ב60-61 כיום נופלת ב8% ממוצע ל72-73 אז להמתין ומי שקנה אמש בעליה שהגיע עד 84-85 אכל אותה תמיד קנה בשמועה מכור בהודעה כך זה עבד השמועות על המניה היו שהנה הנה היא תגיע ל100 בקלות אבל לאחר הפרסום על המכירה של המיזם הפרסומי הנוסף המוסדיים החליטו למכור לנו את המניה והצליחו ב80-85 להפטר מהמלאי שרכשו ב60-61 כמו שאמרתי אז היו חכמים ולא להתפתות ולהמתין לסיבוב הבא וחבל פה על כל אלו שהתלהבו אמש ושלשום וכתבו והיללו וניסו הכל בשביל שנקנה עוד ועוד אז הנה דוגמה למה שקורה למרות שהיא מניה טובה וכדאית לדעתי בכל תיק אבל במחיר יותר הגיוני וכדאי לנו ולא למה שכדאי לבעל קרן הנאמנות שהוא אינטרסנט אישי לתשואה שנתית והנייר לא מענין אותו כהוא זה רק התשואה התלת חדשית כל טוב לכולם
    סגור
  • לראובן אני מבינה שיש לך בטן מלאה על מנהלי הקרנות גם לי (ל"ת)
    מרים 18/08/2015 20:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בסך הכול מימוש על עליות מטורפות
    כדאי להירגע 18/08/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 6
    מדובר במניה שתמשיך לעלות
    סגור
  • 39.
    הבורסה הכי משעממת והכי מגעילה בעולם (ל"ת)
    ניר 18/08/2015 16:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 38.
    לאן ? (ל"ת)
    גז נפט 18/08/2015 16:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    אופל בלאנס מחזור פי כמה מהממוצע טסה
    מה קורה שם? 18/08/2015 15:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו את האופצייה נכנסה לתוך הכסף.
    סגור
  • 36.
    גובוקיט בנפילה חפשית לאחר הפרסום אמש והעליה אחרי זה (ל"ת)
    ראובן 18/08/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • 35.
    למכור מהר ! לממש - לפני צלילה וידידות . (נמכרה ) (ל"ת)
    גובוקיט דחוף... 18/08/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 34.
    מה קורא היום אם כל הפוחלצים העכבריים
    רמי 18/08/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    19 0
    לא שמנו אף אחד או שתיים או שלוש שיצאנה מהחורים ויתנו לנו מילים טובות על הבורסה ממש עצובה ככה ומשעממת לאללאאא יאלללא חברה למרות אנו צוחקים עליכם אננחנו אוהבים אותכם הרהנ ומחכים כאן ולא זזים עד תבואו שמעת אחד שמבין וכל החברים שלו
    סגור
  • איך האכילו אותי אם גובוקיט
    ברוך 18/08/2015 16:03
    הגב לתגובה זו
    12 1
    האמנתי לכל המנתחים של המניה שבביאו נתונים כלכלייים ותחזיות שההיא תטוס לפחות פ 7 ויש מצבים שתגיע ותהיה גוגל קטנה אז עשיתי חשבון שאם גוגל שווה בואו נגיד 400 מליארד דולר אז מקססינון גובו שלנו תהיה נגיד רק מאית מזה אז עשיתי חשבבון שמאית מ400 מליארד זה איזה שבע מליאארד דולר אז אמרתי מה רע. מעשרים מליון שקל תקפוץ לי לשבע מליארד שזה בערך פי 900 אלף אז במימינו יהיו לי איזה 700 מליון דולר מה רע
    סגור
  • לברוך מקווה שלמדת משהו להבא אל תתיחס למנתחים בגרוש (ל"ת)
    ראובן 18/08/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • המניה עלתה במאות אחוזים!!!!!גם על זה יש טענות?? (ל"ת)
    לא הבנתי 18/08/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המעו"ף ללא שינוי ? תגידו משהו חדש (ל"ת)
    ניר 18/08/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    הדולר עולה לא בגלל שיוצאים מהבורסה אלא
    לאינדיאני- 18/08/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגלל שלאור האנפלציה הנמוכה והתכווצות המשק יש צפי להורדה נוספת בריבית.
    סגור
  • חבל על המאמץ להסביר לו הסבר כלכלי בשבילו זה כמו לדבר
    המסביר הלאומי 18/08/2015 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 14
    איתו גיבריש הוא מהמר שנמחק חוגש אחרי חודש כאלה ראיתי הרבה בבורסה שבאים ונשארים הומלסים
    סגור
  • 31.
    בורסה ישראל
    לא קדאי 18/08/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגעילה עד מתי
    סגור
  • אחלא טעים אח שלי.
    קדאיף..? 18/08/2015 15:10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שיחקת אותה.
    סגור
  • על מה אתה מתלונן בדיוק ? חחחח כל העולם מת שהבורסה שלו
    המסביר הלאומי 18/08/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    0 13
    תעלה כל המשקיעים מתים שהמניות שלהם יעלו ואתה בוכה למה עולה חחחחחח טמבל מהמר באופציות ישאר טמבל
    סגור
  • 30.
    אופל בלאנס עולה כבר 10% מישהו יודע
    אא 18/08/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיבה?
    סגור
  • יש לי אופל אסקונה 1600
    תמי 18/08/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יותר שווה
    סגור
  • בדקתי את המצגת למשקיעין והדוחות נראה מרשים למדי
    אופל בלאנס 18/08/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיעור צמיחה מדהים
    סגור
  • 29.
    לא צריך להעניש קשות את הרשות לניירות ערך
    האם 18/08/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    80 0
    בגין שיתוף פעולה ועצימת עיין בוויסות מחפיר של בורסת תל אביב...ויקום הצדיק קודם לכן ויתקן..ולא שיחכה שנראה אותו/אותם על המסכים מלווים ביחידת נחשון של שב"ס שפניהם מוסתרות בבתי המשפט..ועוכרי דינם מצייצים ומחרבשים ומשקרים..שלא היו דברים מעולם.והם היו ככה וככה וקקה וחרטבונא..
    סגור
  • 28.
    תתכונן להחליף שם ירידות לא יהיו ואם יהיו לצורך עלייה (ל"ת)
    המסביר הלאומי 18/08/2015 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 16
    סגור
  • 27.
    נא התייחסותך למניות הסלולר והתקשורת (ל"ת)
    למיכה 18/08/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • סלולר
    מגיבה 18/08/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלילה כלכלי הסבירו שמקורבים מאוד קנו פרטנר וסלקום במחיר מאוד גבוה. גם אני קניתי פרטנר ב-2800. ועל מנת שלא יפסידו מקפיצים מניות אלו ללא הסבר כלכלי
    סגור
  • 26.
    לא יהיו ירידות ויש הסבר למה הבורסה צריכה להגיע ל 3800
    המסביר הלאומי 18/08/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 14
    אלה שמשקיעים באופציות מעוף הרי הם מהמרים הם לא משקיעים באמת זה תחליף לקזינו מהמרים נטו ומהמר עובד על תחושות בטן ולא כלכלה נטו תבינו השוק בישראל היה רדום משנות ה 80 במדדים נמוכים משמע ניירות נסחרו במחירים מצחיקים הכלכלה הישראלית עלתה על דרך המלך משמע הזרים גילו אותה ואתהמניות שנסחרות עדיין בדיסקאונט גדול ואז לפתע היגעה תגליות הגז שבשביל מדינה כמו ישראל זה נכס עם מאות מיליארדים שיכנסו לקופת המדינה בשנים הבאות הריבית אפסית אז מה נראה לכם שבלי הכנסות מהגז עדיין השוק ירד אז טעיתם המהלך הבא הוא שוק 3800 ותבדקו לאורך שנים בגרפים שונים מדדים בעולם ותבינו על מה אני מדבר תפתחו גרפים של 30 שנה ותבינו שגם 3800 זה נמוך יחסית בהצלחה לכל המהמרים שבעיני הם טמבלים ובייחוד אני מרחם על הפוטים שלהם אין תקווה ב 5 שנים הבאות ולגבי הקולים אפשר לתפוס חודש פה חודש שם מה שקשה לקלוע וגם הם יכולים מדי פעם לחיות על עקיצות של כמה עשרות או מאות אחוזים
    סגור
  • יארבי איך לא שמתי לב.
    זה לא אתה...? 18/08/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    19 0
    לא אסגיר את שימך אבל אתה באמת תותח. אבל אם בבעלותך כל הבתי קזינו בוגאס ובכל רחבי אירופה ואתה מליאארדר מה אתה עושה כאן עם הקטנים שמגלגלים נליון לפה או עשר מליון לשם
    סגור
  • 25.
    נתוני הצמיחה בארץ + מלחמה בצפון+ אמריקה מתרסקת השבוע (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 24.
    מי שרואה מה קורה בדולר מבין שהזרים יוצאים בענק (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • מה קורה בדולר ? לא ראיתי שהגיע קרוב ל 4.99 שהיה פעם
    המסביר הלאומי 18/08/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 13
    זוכר את ה 4.99 או זכרון קצר ? תתעורר על החיים שלך למה לא ישאר לך במה לאכול אם תמשיך להמר בבורסה באופציות ואני חוזר ואומר 3800 מעוף היעד הבא
    סגור
  • למסביר, יותר טוב שתלמד לעשות חומוס וחמוצים, בורסה
    אינדיאני 18/08/2015 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה לא בשבילך, t,v nscr fnu khmi cpurho.....
    סגור
  • אתה בינתיים שמכין חומוס וחמוצים כבר שנים שאתה צועק פה
    המסביר הלאומי 18/08/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    0 10
    ירידות ונשבע שיהיו ירידות ומה לא חחחח ובינתיים החמוצים שלך מחמיצים יותר מדי ורק עולה השוק תיזהר שהחומוס בסוף לא יתקלקל
    סגור
  • 23.
    אם אני טועה-אל תקראו לי אינדיאני יותר.... (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 22.
    לא בגלל שום סיבה-רק זה שהדקס יורד 80 ופה על ה-0 (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אתה חי בגרמניה ? או בישראל ? גרמניה בצרות צרורות עם האי
    המסביר הלאומי 18/08/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
    0 10
    חוד האירופאי שכל כולה נשענת על גרמניה והיא מנסה בכוח להחזיק טעות שעשתה בכל מה שקשור בבניה של האיחוד האירופאי אגב הגז והכנסותיו הצפויים זה לא בגרמניה זה בישראל תתעורר
    סגור
  • 21.
    ההתמוטטות או מחר או מחרתיים-תקנו פוטים (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גם היום
    ברוך 18/08/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    וגם מחר וגם ממוחרתיים וגם יום מאחורי מוחרתיים
    סגור
  • 20.
    השוק מוחזק מלאכותית-כשהם יחליטו ללחוץ, הכל יתמוטט (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 19.
    שלא תגידו שלא אמרתי, פקיעה החודש 1660 (ל"ת)
    אינדיאני 18/08/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מבטיחחים שלא נגיד כלום
    ברוך 18/08/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    9 0
    גם אם יהיה פקועה אפילו1560 מה איכפת לי אני כעי אני בכל צורה מרביח. עולה מרווויח יורד גם מרווויח בלי שינוי גם מצאתי שיטה להרביח אז מה איכפת לי אני
    סגור
  • 18.
    בסופו של יום...
    א100 18/08/2015 11:15
    הגב לתגובה זו
    232 0
    זה תמיד פוגע ואף קטלני להחריד. זה רץ על הציר..ולעיתים מקדים במעט בהתאם לתיכנונים..ולעיתים מאחר במעט..אבל תמיד..תמיד יפגע..ופגיעתו רעה. שימו לב ש DJIA + FTSE מתחפרים בצד השלילי שנמוך משערי 31.12.2014 ולדעתנו "מבשלים" עמדת תקיפה מטה. יום טוב.
    סגור
  • אפשר תרגום ? (ל"ת)
    ב7 18/08/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ב7
    א 18/08/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    העברית שבפי אינה רעה כלל וכלל ויש אומרים אפילו טובה. מה השפה שאתה מעוניין לקרוא את הדברים? בהצלחה.
    סגור
  • מזה זמן רב מאד..נכון עד לרגע זה מתחילת המסחר בחוזים..
    א 18/08/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    53 0
    קם מאן דהוא ומייצר התנגדות ולא נותן למשחקים לעשות ככל העולה על רוחם..נראה איך יתפתח הדבר.
    סגור
  • חבר א אפשר הסבר
    ב9 18/08/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    "שימו לב ש DJIA + FTSE מתחפרים בצד השלילי שנמוך משערי 31.12.2014 ולדעתנו "מבשלים" עמדת תקיפה מטה" ?
    סגור
  • אולי
    א 18/08/2015 14:19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    נמצאים ייראה טוב יותר?
    סגור
  • האם ב7 + ב9 זה אדם אחד?
    א100 18/08/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    75 0
    השתדלתי לכתוב הדברים מאד ברורים. ואכן..הם כאלו. אבל בכל זאת..שני מדדי הענק שהם הדאו האמריקאי והפוטסי האנגלי הם מדדים שעל פיהם יישק דבר. ואם שני האחרונים עומדים כרגע בשער נמוך מהשער שהיה בסוף 2014..זה אומר דרשני..ולעניין התקיפה..אותם אלו שנימצעים בתוך המדדים יודעים בבירור שהם ניסחרים במחירים לא ראלים והרבה מעל השווי האמיתי שלהם. אנו מעריכים(וזה כבר קורה) שאותם גופי ענק ש"מבוצרים " במדדים אלו(ולא רק)יעשו מאמצי על לשווק את סחורתם..העניין הוא שאין הרבה קופצים על המציאה ברמות אלו..ומכאן הדרך מטה סלולה. אם השאלה לא הייתה קנטרנית..אז אני מקווה שהבהרתי את הדברים.
    סגור
  • 17.
    בכל חברה מתוקנת יש תאריך מתי צריכים להתפרסם דוחות
    ליוניטרוניקס 18/08/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    היום,מחר,סוף שבוע ,תחילת שבוע
    סגור
  • ואם היה מה זה משנה חחחח חכה בסבלנות זה יבוא (ל"ת)
    האינסטלטור האוכל ב,, 18/08/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    אל על
    אל שו 18/08/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתמול הייתה תגובה של אדם צר עין אשר שאל מדוע המניה עולה וסיפק מידע שיקרי שהחברה חותכת במחירי הכרטיסים שלה. אז לאחר בדיקה מקיפה אני שמח להודיע לך שאתה טועה בגדול או שקרן, מחירי הכרטיסים נשארו אותו הדבר והחברה עושה טונות של כסף בזכות ירידת מחיר הנפט. ממליץ לך בחום להשקיע במניה הזו. בהצלחה למשקיעים
    סגור
  • 15.
    אין מצב שהמעו"ף יעבור את 1720 (ל"ת)
    דוד 18/08/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • נכון אין מצב שישאר ב 1720 יעלה בשנים הבאות ל 3800 לפחות (ל"ת)
    המסביר הלאומי 18/08/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 13
    סגור
  • אתה יכול לדבר עם שחקני המעו"ף שיקדימו עליות להיום
    למסביר 18/08/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא 3800 1730 גם טוב
    סגור
  • אז זהו שפה הבעיה אתם מהמרים ולא משקיעים ולכן בהימור
    המסביר הלאומי 18/08/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    0 13
    ההאוס תמיד מרוויח והקולים והפוטים נמחקים חודש אחרי חודש והשוק עולה ואז אתה לא מבין איך אתה בכוון ומפסיד אז הנה ההסבר אתה מ ה מ ר בהימור רע הימור עם פרמיות שסופך להפסיד בין אם זה למעלה ובין אם זה למטה מאידך השקעה במניות מניבה רווח תחשוב על זה
    סגור
  • 14.
    לכל אלה שבפנים -- אתם חיים בסרט . רק שורטים (ל"ת)
    שלומי 18/08/2015 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    "צפי לעליות" חלומות באספמיה (ל"ת)
    אבי 18/08/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 12.
    לאן פניהם של פרטנר וסלקום?הסבר לעליה המטאורית? תודה! (ל"ת)
    דן 18/08/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 11.
    תם השרב הגדול
    הדוקטור 18/08/2015 09:42
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בוקר טוב הסינים כבר מבקרים במרתף הם כרגע בקומה -1- אבל כנראה יש בעיה עם המעלית והאוויר שם קצת דליל הבורסות בארה"ב מחפשות כיוון קצת למעלה מעט למטה ואצלנו שני תרחישים א- במידה והמעוף עולה מעל 1725 ומתמקם אזיי ימשיך לאט לאט ב- ובמידה וירד מתחת ל1720 אז סבירות גבוהה שיגיע ל1636 הממשלות מתערבות ומחזיקות כל אחת את הכלכלה שלה בדרכים כאלו ואחרות ,אז האם צונאמי קטן בדרך או שמא נמשיך ללטף את השור בעדינות . קייץ כולם בים ואנו נמשיך בשלנו נמתין בסבלנות עד שיזוז פה משהו יום טוב עם ישראל חיי
    סגור
  • לדוקטור היקר
    א 18/08/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    27 0
    1.אמש שאלתי לפשר הכינוי ולא ענית. 2.אני חש אצלך היום מכה קלה בכנף בהקשר לנחישותך מהימים האחרונים..וחבל. 3.המשפט עם ישראל חי הוא לא רק אימרה סתמית(שים לב גם לתגובות)זה משפט שכולל בתוכו עולם ומלואו. וחוץ מהקב"ה שבחר בנו..אני ובני דורי דאגנו היטב ואף ממשיכים לדאוג תרתי משמע לקיום המושג. 4.האם כיפתך סרוגה או שחורה? 5.חזק ואמץ.
    סגור
  • מעוף
    אבי 18/08/2015 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 7
    אני רואה שאתה מנסה לאחוז בקרני המזבח ומחפש להיתלות על סמך תקווה מאותו דוקטור. אין כל עניין פה לערב את הקה ועניניי כיפה. צריך באמת להיות אטום מחשבה בכדי לא להתבונן מציאות בעיניים ולהבין שזהו תמו ימי התרמית המלאכותית ועיוותי שחקנים. השוק יגיב בתנועה חדה למטה וכמובן בשחיקת הבנה של סוחרי חוץ.
    סגור
  • שמרויח יותר מהדוקטור. לך תעשה פוסט דוקטורט
    האינסטילטור 18/08/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ושחרר אותנו מהתובנות שלך. מרתף, מעלית, צונמי קטן, ועם ישראל הדפוק. די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    סגור
  • כיוון שאתה לא כלול בעם ישראל הדפוק..
    השטן 18/08/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    23 3
    אז אותך אני בדיוק מחפש ואני מביא איתי את הכושי הענק והמפלצתי שינגן לך על העכוזון..היום לפי מנגינה תימנית מסורתית.
    סגור
  • ידידי
    הדוקטור 18/08/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אהלן גבר קצת הומור ממילא לא קורה כרגע משהו חריג אני ממליץ לך במקום להתלהם שב ברוגע ותקרא בין השורות ובקשר לעם ישראל העם הנבחר עם סגולה במטוטא ממך
    סגור
  • שחרר את הסתימה שלך בראש (ל"ת)
    לאינסטלטור 18/08/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אין ביקוש לדוקטורט בהצטיינות יתירה מאוניברסיטת
    לדוקטור 18/08/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לטביה כנראה. לך לעבוד במקום לקשקש שטויות מחוסר תעסוקה.
    סגור
  • יש אנשים שלא מאמינים שהשוק לא מסוגל לפרוץ 1720 (ל"ת)
    לדוקטור 18/08/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • עניין של זמן
    הדוקטור 18/08/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר להישאר במצב הנתון לאורך זמן אבל הפקיעה מתקרבת בלי לשים לב אני מדבר על הפקיעה החודשית כרגע היחסים בין האופציות כמעט זהות סביב הכסף לכן הוא כלוא קשה מאוד לנתח את השוק כרגע אבל ככל שהמדד מוחזק זמן רב יותר ככה התנודה שלו תהיי חדה יותר לדעתי יום טוב
    סגור
  • 10.
    סקיילקס לאריק - אכן הזדמנות
    אופיר 18/08/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישנן סיבות נוספות שהמנייה צריכה לנסוק . מניות של כל חברות הסלולר עלו בחדות בחודש האחרון ... לעומת סקיילקס שנמנית על החברות בתחום הזה ולא עלתה .
    סגור
  • 9.
    אופקו
    איל 18/08/2015 09:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כדאי לקנות?
    סגור
  • 8.
    למה לא מזכירים אותה . היא צריכה לעלות יותר מ2 הגרציות
    איזיציפ 18/08/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמוזכרות פה. איזיציפ תגיע ל 10000 בקרוב
    סגור
  • 7.
    תמשיך לטפס, צפי לדוחות מעולים (ל"ת)
    יוניטרוניקס 18/08/2015 08:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    סקיילקס / סאני - כדאי לעקוב
    אריק 18/08/2015 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי לעקוב .אינני יודע אם אתם שים לב להתנהגות המנייה ... בימים האחרונים המחזורים הממוצעים גדלים באופן משמעותי מאוד . המנייה עלה 10% . בנוסף , הודעה הבוקר במאיה שהחל ממחר יחודש המסחר במניות סאני - חברה בבעלות סקיילקס .
    סגור
  • 5.
    דיסקונט השקעות תעלה היום בעוד 20% (ל"ת)
    בעקבות סין 18/08/2015 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    בונוס,טאואר
    המושיע 18/08/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הגיעה לתמיכה 51.5 יש מצב למהלך למעלה היום...בקשר לטאואר סגרה מעל 14.3 בארהב , מחפשת עכשיו 15 דולר בוא נראה איך יתפתח היום...
    סגור
  • 3.
    טאואר איתות קנייה מובהק
    סוחר מנוסה 18/08/2015 08:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו שכתבתי אתמול טאואר באיתות קנייה טכני מובהק לטווח ארוך בינוני וקצר, וגיבוי פנדומנטלי בקיצור יחס סיכוי סיכון מצוין. גילוי נאות- נכנסתי לנייר חזק אתמול. סטופ מתחת לנר הקונים אחרי הדוחות יעדי רווח מינימליים 17%
    סגור
  • 2.
    היא צפויה לזנק . (ל"ת)
    איזיציפ 18/08/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    עוד תופתעו ועד 120 (ל"ת)
    בונוס היום שלה יגיע 18/08/2015 07:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות