סגירה בת"א: המעו"ף עלה 0.7%, ת"א 75 טיפס 0.9% - מניות הגז בלטו במסחר

בסיכום שבועי המעו"ף איבד 0.3%, ומדד יתר 50 זינק 5.2%, מדד נפט גז קפץ בהובלת רציו
|
(121)
עליות, צילום: 93931715_c

המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בעליות שערים על רקע העליות באירופה, שנחלשו בצל הפתיחה השלילית של עד 0.2% בוול סטריט. מניות הגז בלטו בעליות לאחר שהמדינה הגיע להסכמות מול חברות הגז. מדד הגז-נפט קפץ 3.6% בהובלת רציו, אבנר ודלק קידוחים. בסיכום שבועי המעו"ף איבד 0.3%, ת"א 100 עלה ב-0.4% ומדד יתר 50 טיפס 5.2%.

מדד ת"א 25
מדד ת"א 75
מדד ת"א בנקים
מדד ת"א נפט וגז

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

מחזור המסחר (כולל פקיעת האופציות) הסתכם ב-1.35 מיליארד שקל.

גם בבורסות אירופה העליות התמתנו לאחר פרסום נתון הקמעונאיות בארה"ב כאשר הדאקס שעלה מוקדם יותר ב-2% (אחרי מפולת של 3.3% אתמול), עולה כעת 1% בלבד. למסחר באירופה - לחץ כאן.

הבוקר באסיה, המדדים ננעלו בעליות שערים של עד 1.75%, בהובלת מדד שנחאי, ששוב ביצע מהלך עליות יומי נאה. למסחר באסיה - לחץ כאן.

אתמול בשיחה עם כלכלנים בכירים, קיבלנו התייחסות חד משמעית לנפילות ששררו בשוקי המניות בעולם, בטענה כי מדובר בתגובה מוגזמת לפיחות במטבע הסיני. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

בגזרת המט"ח, הדולר נחלש מול השקל, כמו גם מטבע האירו: דולר רציף, אירו רציף.

מניות במרכז

כל מניות הגז עלו בשיעורים חדים במחזורים גבוהים יחסית. לכתבה המלאה בנושא - לחץ כאן.

סלקוםעלתה למרות פרסום דו"חותיה. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

פרטנר עלתה לאחר מסחר תנודתי ביותר אתמול. פריגו, שמשקלה במדד המעו"ף הוא 10%, סבלה מתנודתיות בצל כוונתה של מיילן להשתלט על החברה. (לכתבה המלאה)

אלקטרה צריכה המשיכה לזנק גם היום, כמו ביומיים האחרונים. אתמול פרסמה החברה את דו"חותיה הכספיים. לכתבה המלאה - לחץ כאן.

חברת מנועי בית שמש נסחרה במחזור מעט גבוה מהרגיל, לאחר פרסום דו"חותיה. (לדו"ח המלא)

תגובות לכתבה(121):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 59.
    מעוף
    שלומי 15/08/2015 13:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע הבא המעוף יעבור את 1730 נקושלא תגידו שלא אמרתי.
    סגור
  • 58.
    שבוע הבא יש מצב של אבדן חלק מנירות הערך של הסוללרי
    ראובן 14/08/2015 18:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מצב שבזק יוצאת ראש בראש מול חב הסוללר לטובת פלאפון המפסידה אבל לא להיבהל יש מצב נתון של משתמשים והיום כל מנוי בודק מה כדאי לו ומה לא בזק רואים בטל הקווי מונופול ולא יוותרו בייחוד שהתחילו עם עבודות הרכבת ואין בררה אלא להשתמש יותר ויותר בטלפון קווי בגלל שצריך קשר ישיר ועדיף מאשר לנסות להגיע ישיר למקום הקשר כי יהיו קשיי הגעה וסיכום לכן מנויים ישתמשו יותר ויותר בפקסים במקום שליחויות שנעשו ישירות באמצעות שליחים על קטנועים
    סגור
  • לראובן
    מאיר 15/08/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין קשר לעבודות הרכבת הקלה לתפעול יותר של בזק אבל בזק חייבת להשתפר כי ההפסדים בחב פלאפון מצטברים יותר ויותר חב פלאפון נחשבת לא אמינה בלשון המעטה כלפי המנוי בייחוד לאחר הפרסום בהכל כלול על שיטות ושיכנועים אגרסיביים לצרף בכח עוד ועוד עם הבטחות לא נכונות אני בקושי הצלחתי לעזוב אותם לאחר שחייבו אותי סתם על מה שאין לי ולא היה לי שילמתי כופר של 1500 שח וברחתי כל עוד יכולתי אז הבעיה בחב הבנות של בזק כולל יס ועוד כל טוב לכולם
    סגור
  • 57.
    המעוף
    שושנה 13/08/2015 20:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שבוע הבא יהיה אדום , אין סיכוי לשבירת השיא בשבוע הקרוב
    סגור
  • שושנה
    בכר 15/08/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שושנה מאיפה את יודעת שיהיה אדום בשבוע הבאאת מגדת עתידות?
    סגור
  • טען עוד
  • 56.
    הזהרתי בגובוקיט אסור למכור רק לאסוף כל ירידה היה ברור ל
    אחד שמבין 13/08/2015 18:04
    הגב לתגובה זו
    3 6
    י שהרובוט בבעיה המחזורים שהיו שם הרובוט בבעיה גדולה חייב למתן עליות ולםפתוח שורטים ולהפחיד הנה זה יורד מהר תמכרו ושוב לעלות ושוב לרדת ושוב לעלות מוכר מאוד סהכ אסור למכור לפני 200 בוודאות
    סגור
  • 55.
    מדוע אל-על סיימה אתמול ב-153 ופתחה היום ב- 138 .? -
    אחד שלא יודע 13/08/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע הקפיצה ולאן נעלם הכסף שלי ???
    סגור
  • חילקו דיבידנד ב 19 אג למניה (ל"ת)
    לירון 13/08/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כשמחלקים דיבידנד מחיר המניה יורד בסכום הדיבידנד (ל"ת)
    לירון 14/08/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • את זה הבנתי. אבל למה ירד ערך המניה .? (ל"ת)
    אחד שממש לא יודע 13/08/2015 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 54.
    איזה אנשים
    הדוקטור 13/08/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנשים כותבים פה מישהו יודע משהו .החברה ההיא ההנהלה שלה בהודו תגידו ככה אתם רוצים לעשות כסף בשוק ?צריך לעבוד !!! אייי אין מילים
    סגור
  • בעידן של ימינו לא משנה אם אתה בהודו או בתל אביב
    גם כן עוד אחד 13/08/2015 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שאתה בבונקר של נסראלה.ילד
    סגור
  • 53.
    מישהו יודע משהו...
    גובו 13/08/2015 17:17
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נראה שמידע מהדוחות או מהסכם קרוב דלף למקורבים שמצטיידים בקרוב שער 100 לא ממליץ
    סגור
  • 52.
    בהמשך לתגובה 20 שלנו היום.
    א100 13/08/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    193 2
    ובהמשך למלחמת בני אור בבני חושך(ראו גם המגילות שניתגלו בקומראן ים המלח)לגבי השווקים ולצורך הנושא...DJIA ..מדד 30 הגדולות בערך 5 טריליון $..ב21 ימי מסחר האחרונים לא כולל היום..ירד המדד המוביל 16 פעמים ועלה 5 פעמים. ציינו כאן שמכירת ענק במדד בשער 18300 נתנה את האות הרשמי להיפוך מגמה ..שנראה לנו בעליל תחילת (או המשך של החודשים האחרונים)חזרה לשפיות בשווקים וערכים כלכליים יותר נכונים שיכולים להגיע לגובה נמוך מאד...ערב טוב ושבת מבורכת.
    סגור
  • 51.
    ימח שם טאואר כמה נמאס לי ממנו (ל"ת)
    קובי 13/08/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • לכולנו...... (ל"ת)
    המעניש 13/08/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 50.
    ננו דיימנשן למביני דבר
    זהבה 13/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    1 6
    מה יש לכם לומר ולהציע לגבי המנייה?
    סגור
  • 49.
    העולם המערבי כבר לא צומח שנה
    זקן חכם 13/08/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    כבר לפני שנה נתחתי מאזנים ודוחות של חברות, בינהן בינלאומיות כמו ויזה וגנראל אלקטריק, והוכחתי שהם אינן מראות עליה במכירות. בכל זאת השווקים המשיכות לטפס מכמה סיבות: 1. סין צמחה ומנעה נפילת מחירי הסחורות. 2. שוק הסלולר והאינטרנט המשיך את תנופת הצמיחה של השנים האחרונות. 3. הריבית הנמוכה לא הותירה ברירה אלא רכישת מניות + רכישה חוזרת של מניות ע"י החברות. היום כל הסיבות המופיעות הולכות ומתפוגגות: 1. בסין יש ירידה בצמיחה בצורה משמעותית ואף חשש לנפילת הבורסה שתגרור האטה אף חמורה יותר. 2. בארה"ב כל עיכוב בהעלאת הריבית ישדר חולשה ויגרום נזק גדול מהעלאת הריבית. 3. שוק הטלפונים החכמים מיצא את עצמו- ראו הנפילות באפל. שורה תחתונה התחיל שוק דובי. ונכון יש ימים שיש עליות בשוק דובי
    סגור
  • 48.
    ג׳ובוקיט
    מטורף 13/08/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דוהרת ! איזה מהפך. מי שהאמין בה כנראה צדק .
    סגור
  • 47.
    הקטנים מושפעים מהעיתונים ומוכרים. וגדולים רק קנים
    עמית 13/08/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    משחק קל
    סגור
  • 46.
    אתה נראה לי מזה לא מבין בבורסה. מצא עיסוק אחר (ל"ת)
    עצה אישית 13/08/2015 16:21
    הגב לתגובה זו
    27 1
    סגור
  • לאמנון כמובן (ל"ת)
    עצה אישית 13/08/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    הסיבה להתמתנות קלה בחוזים:
    נתונים בארה"ב 13/08/2015 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתונים טובים פורסמו שמראים שהכלכה חזקה ולכן מעלים כמעט בוודאות את הסיכוי להעלאת ריבית חודש הבא. לכן השוק התמתן.שימו לה לדולר שמתחזק גם כן.
    סגור
  • 44.
    כל הטוקבקים רק רוצים שהבשוק ירד. אנשים לא נורמליים
    אמנון 13/08/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 13
    לא רואים שהשוק רק רוצה למעלה. ואנשים אומרים מפולת. תגידו לי אנשים נומליים?
    סגור
  • 43.
    נקסט ג'ן נראית טוב-חסר מטורף שטרם נראה פה
    נקסט ג'ו 13/08/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר כתבתי עליה . 5.5 מיליון שווי שוק נמצאת בשער תחתית 1\10 משער גבוה.עד לפני שבוע היה לה הון עצמי שלישי אבל גייסה את הסכום ועברה להון חיובי של 2 מיליון+ וקיבלה אישור מהבורסה שהיא עומדת בכללים. אמורה להשלים גיוס של 7 מיליון במצטבר ואז להמשיך בניסויים.שלב 3 של חבת ביו במחיר כל כך הזוי.בארה"ב שלב כזה שווי השוק היה פי 50 ויותק. AQXP למשל שזינקה 2000% נמצאת בשלב פחות מתקדם. אגב יש לה פטנט עד 2026.פסוריאזיז יש לו שוק פוטנציאלי של מיליארדים בעולם. אם עושים סיכון לסיכוי יש פה סיכוי למאות רבות של אחוזים לדעתי.
    סגור
  • 42.
    התחילה לזוז (ל"ת)
    קמטק לא לפספס 13/08/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 41.
    זוכרים את AQXP שרצה 2000-3000% ביומים?
    EBIO ,תעקבו 13/08/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי על AQXP עוד שהיתה בשער נמוך מ 1.8 לפני שבוע והגיעה בשיא ל 55 דולר. הכל בגלל הודעה טובה ובגלל שאין הרבה מניות בשוק.אותו סיפור עם EBIO הביאה הודעה טובה,מספר המניות נמוך, הרבה מוסדיים שמחזיקים 87% מהמניות.
    סגור
  • 40.
    נראה שארה"ב תפתח ללא שינוי החוזים נחלשים
    ארהב 13/08/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל מתמתן
    סגור
  • 39.
    מה נסגרה הפקיעה השבועית היום? (ל"ת)
    יוסי 13/08/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1715.37 (ל"ת)
    ליוסי 13/08/2015 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1715.37 (ל"ת)
    ליוסי 13/08/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    יוניטרוניקס - קנו עכשיו לפני דוחות מעולים
    יוסי 13/08/2015 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בדרך לשער 2000
    סגור
  • יוניטרוניקס
    אנונימוס 13/08/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות לפני הדוחות כנראה בשבוע הבא לא יודע בוודאות אבל כנראה שבשבוע הבא.אבל הדוחות טובים בוודאות.
    סגור
  • 37.
    ג'ובוקיט - מגה סייט -חובה לקרוא !!!
    יורם 13/08/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    6 2
    קראו בעיון קטע קצר מהראיון שנערך לפני שבועיים עם המנכ"ל והבעלים : אנחנו בתחילה של כמה מהלכים עסקיים במטרה למקסם את היכולת הפרסומית של הנכס העיקרי של החברה - אתר Ebaumsworld. יש לנו נכס אמריקאי - אחד האתרים הגדולים בעולם בתחומו, אבל הוא נסחר בשוק הון שידע הרבה אכזבות (תל אביב) וקשה לשכנע את שוק ההון הישראלי שמדובר בנכס אינטרנט אמיתי. האתר לא מתפרנס מארביטראז', קניית קליקים או טראפיק, זוהי קהילת משתמשים שנהנית מהתכנים באתר, ונמצאת בו כבר שנים. אנחנו מגישים באנרים פרסומים בצורה לא אגרסיבית כדי לנסות לשמור על קהילת הגולשים שלנו ולא לעייף אותה". כשפילסטיין מדבר על קהילת הגולשים ? הוא מדבר על לא פחות מ-350 מיליון הגולשים שביקרו באתר בשנת 2014, כאשר קהל היעד העיקרי הוא בעיקר אנשי קולג' ואוניברסיטאות, בגילאי 18-35, ובעיקר מארה"ב קנדה ובריטניה. עוד נציין כי האתר מתהדר בכ-880 אלף 'לייקים' בפייסבוק. פילסטיין טוען כי "בעולם אנחנו מוערכים בכ-75 מיליון דולר, בעוד בבורסה בת"א החברה שווה רק 25 מיליון שקל. יש לנו נכס בקנה מידה של 'מגה סייט', והתמחור פשוט לא מייצג זאת".
    סגור
  • כדאי לדייק,הכנסת פה דברים כאילו אמר אותם הנמכל
    ג'ובוקיט 13/08/2015 13:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא ממש לא אמר" בעולם אנחנו מוערכים ב 75 מיליון דולר"... זה מה שאמר: "אנחנו בתחילה של כמה מהלכים עסקיים במטרה למקסם את היכולת הפרסומית של הנכס העיקרי של החברה - אתר Ebaumsworld. יש לנו נכס אמריקאי - אחד האתרים הגדולים בעולם בתחומו, אבל הוא נסחר בשוק הון שידע הרבה אכזבות (תל אביב) וקשה לשכנע את שוק ההון הישראלי שמדובר בנכס אינטרנט אמיתי. האתר לא מתפרנס מארביטראז', קניית קליקים או טראפיק, זוהי קהילת משתמשים שנהנית מהתכנים באתר, ונמצאת בו כבר שנים. אנחנו מגישים באנרים פרסומים בצורה לא אגרסיבית כדי לנסות לשמור על קהילת הגולשים שלנו ולא לעייף אותה".
    סגור
  • אמר גם אמר -כנס לביזפורטל וקרא את הכתבה המלאה !! (ל"ת)
    יורם 13/08/2015 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא אמר .הנה הכתבה
    ג'ובוקיט 13/08/2015 15:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/412662 הוא ממש לא אמר" בעולם אנחנו מוערכים ב 75 מיליון דולר". זה בדיוק הבעייה להכניס פרטים מטעים וחבל.
    סגור
  • 36.
    קזינו בת"א מי ינצח נראה בסוף היום (ל"ת)
    חיים 13/08/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 35.
    הדולר בעולם לא מצליח להתחזק.פתח בעלייה לאחר
    מריח לא טוב 13/08/2015 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצניחה אתמול אבל העליות מתמתנות.
    סגור
  • 34.
    נוכלים מחזיקים את המעו"ף כדי להפיל בסוף היום (ל"ת)
    ניר 13/08/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 33.
    לא נותנים לשוק לפרוץ ברור מאליו (ל"ת)
    גל 13/08/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עוצרים אותו ממש בשיניים
    לגל אני איתך 13/08/2015 13:51
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שלא יגיע לשער 666. גברים גברים ההם שעוזרים לנו. מה את או אתה אומרים?
    סגור
  • ת"א עולה 0.8% והיא בשיא,לעומת אירופה וארה"ב
    וותק 13/08/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירדו כמה אחוזים במשך כמה ימים. אנחנו במצב טוב יחסית לעולם אבל,כאן גם הסיכון מה שבשיא הכי מסוכן.
    סגור
  • 32.
    לא קונה את העליות המדומות,שימו לב
    אבי 13/08/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שהחוזים בקושי עולים 0.2%, וזה רק בגלל בעליות באירופה. הבעיות בעולם עדיין קשות. הריבית בארה"ב חייבת לעלות ,כם בגלל מלחמת המטבעות וגם בגלל שהפד כבר הצהיר שהיא תעלה 0.6% עד סוף השנה.רווחי החברות לא משהו,אפל בבעיה קשה ועשוייה להמשיל לרדת לעבר 100 ולגרור את כל הבורסות לירידות חדות.
    סגור
  • חוזים מדרדרים רק 0.1% עליה
    אבי 13/08/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כעת בדאו ן 0.14% נאסק
    סגור
  • 31.
    שימו לב למנית WTP לפנני שינוי כיוון במסחר (ל"ת)
    ליאור 13/08/2015 11:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 30.
    גובוקיט ציינתי כבר 3 ימים שעלולים לרדת עד לרמות של 50 ע
    אחד שמבין 13/08/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ד 55 והמטרה ברורה להפחיד ומי שבפנים המלצתי לאגור בשערים שונים כרגע גובו נמצאת בנקודה חשובה שער 61 מהווה בעיה עבור הרובוט לכן שווה ניסיון קנייה ואם בעתיד הקרוב יחתך ל 55 עד 50 לקנות שוב כי אנחנו נפרדים משערים אלו ברגע שיתחיל לעלות
    סגור
  • ת'אמת. האם אתה קשור לאחת שמבינה
    לאחד שמבין 13/08/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 4
    או שאתם אדם אחד? פשוט השוותי את רמת התיחכום בדיבריכם ויצא לי בול זהה.
    סגור
  • 29.
    גילת היום מתחילה להמריא (ל"ת)
    אלי 13/08/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    גובוקיט במספרים- המשך ....
    שאול 13/08/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האתר EbaumsWorld.com – במספרים – שנת 2014 • 350 מיליון מבקרים בשנת 2014 • 172 מיליון מבקרים ייחודיים (Unique) • 4.6 מיליארד דפים נצפים ב- 2014 • הכנסות האתר בשנת 2014 הגיעו ל- 1.65 מיליון דולר • ברבעון הרביעי של 2014 עמדו הכנסות האתר על 712,000 דולר וברבעון השלישי עמדו ההכנסות 459,000 דולר, גידול של 55% רבעון אחר רבעון • זמן שהייה באתר למעלה מ- 5 דקות • משתמש ממוצע צופה ב- 13 דפים בכל ביקור • 48% מן הטראפיק מגיע מרשתות חברתיות • 25% נכנסים לאתר באופן ישיר • 23% נכנסים לאתר ממנועי החיפוש • דירוג גבוה בתוצאות חיפוש בגוגל בתחום הבידור • עמוד הפייסבוק של האתר מונה כ- 800,000 אוהדים (Like) • שלוש המדינות המרכזיות מהן מגיעים הגולשים: ארה"ב, קנדה ובריטניה • למעלה מ- 60% מן התעבורה מגיעה מן המובייל • 85% מן ההכנסות מגיע מפרסום במחשב אישיים • 15% מן ההכנסות נובע מפרסום במובייל. • לפי דירוג Alexa האתר ממוקם במקום החמישי • 75% מהקהל בגילאי 18-34
    סגור
  • בדקתי בalexa
    בודוק לעומק 13/08/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אתה חיי בסרט...סתם אתר של וידאו. אתרים כלה נמחקו מהר מאוד. סתם ספין. לפי דרוג alexa מקום 3020 בעולם ובירידה. מקום 1114 בארה"ב. מה ההתלהבות ההכנסות נראות לי מצוצות מהאצבע. בקיצור שומר נפשו ירחק בטח לאור כמות המפמפמים פה
    סגור
  • קשקוש -עוד מריץ -ב ALEXA אין מיקום !! ואין פראיירים !!! (ל"ת)
    דני 13/08/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 27.
    ג'ובוקיט אפסייד נדיר /אדיר!!!!
    שאול 13/08/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כתבתי רבות במדור זה על החברה . אני מחזיק במנייה כשהיתה בשער 28 חיזקתי ב 65 ולא אמכור כל כך מהר . אלה שמכרו יתפסו את הראש ואלה שרכשו לא יצטערו . שווי החברה מצחיק - 29 מיליון שח - המנייה צריכה לעלות במינימום כ 250% ולחזור לשער מלפני שנתיים וחצי - זה ברור רק עיוור ואלה שלא מבינים לא רואים זאת . שער המנייה בימים האחרונים יהיה חלום !!! אין מציאה שמתקרבת למנייה הזו . זה בכלל לא משנה מה יקרה בשווקים- המנייה תעלה - החברה במצב עסקי שלא היתה בו מעולם . יש לא מעט דברים בקנה שקורים בימים אלה .. אני מציע לכם שוב לראות אחר ההודעות , הכתבות באתרים הכלכליים וביוטיוב ותבינו מה יש פה .זה עניין של ימים ספורים עד שהעליות במנייה ישובו .אין לי פה מספיק מקום לכתוב קצת מספרים על החברה -לפני מספר ימים מישהו ריכז קצת נתונים אשלח תיכף כדי שתבינו מי זו ג'ובוקיט !!!!
    סגור
  • שאול, מתי הדוח צפוי להתפרסם?
    ערן 13/08/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והאם אתה צופה הסכמים נוספים בעתיד הקרוב מאוד?
    סגור
  • לערן גובוקיט - הסכמים ותוכניות
    יגאל 13/08/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מספיק לקרוא את הכתבות והדיווחים בחודשים האחרונים ואת הראיון של המנכ"ל ושל דן חלוץ כדי להבין שישנם לא מעט דברים שקורים ושיקרו ...
    סגור
  • לערן ולכל המתעניינים (וגם לסקפטיים)
    שאול 13/08/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינני יודע מתי הדוח יתפרסם - אני מניח בתוך שבועיים . הדוח יהיה טוב יותר- זה ברור . אבל זה לא העיקר , העיקר הוא שבשנה האחרונה החברה מתפתחת ונמצאת בתנופה אדירה - .היא מדורגת כחברה השלישית בגודלה בעולם עם יכולת מינוף אדירה . אין ספק שבתוך שנה ההכנסות יעלו במאות אחוזים - שווי החברה היום באמת מצחיק - 29 מיליון -אבסורד - כשרק חברת הבת בארה"ב מוערכת באתרים הכלכליים ב 50 מיליון $ - מדובר באבסורד שזמן רב לא נראה .
    סגור
  • שאול מסכים איתך. כנ"ל לגבי נקסט ג'ן
    אבי 13/08/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    5.5 מיליון שווי שוק.שבוע שעבר עברה מהון שלישי של 1.5 מיליון להון חיובי של 2+ (הודעה במאיה), שלב 3 שזה די מתקדם,הצלחה בשלבים הקודמים.פטנט עד 2026 שאותו קיבלה לאחרונה.מה שנותר לה להשלים גיוס מצטבר לסכום של 7 מיליון ולהמשיך בניסויים. כבר חתמה עם חברה להספקת החומר. שווי שוק פוטנציאלי של פסוריאזיס הוא מיליארדים. אני מסתכל על חברות ביו בשלב דומה בארה"ב נסחרות אפילו פי 50 ויותר. AQXP שזינקה יותר מ 2000% ביומיים בגלל תוצאות טובות נמצאת בשלב פחות מתקדם ממנה (אגב,הנמלצתי עליה גם פה וגו בגלובס שהיתה ב 1.8 (הגיעה לשיא של 55 בתוך 3 ימים). כנ"ל לגבי גו'בוקיט. שווי מצחיק ללא ספק לאתר שמדורג מס 5 בעולם.
    סגור
  • שאול ואבי...אותו אדם? (ל"ת)
    מתבונן ולא תרשם 14/08/2015 08:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מאחלת לכולם יום ירוק חזק!! (ל"ת)
    לימור 13/08/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 25.
    שנוי במניית ווטיפי,הכיוון במניה כרגע חיובי עד 125 אג
    הדר 13/08/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי 125 אג יש התנגדות ב156 אג
    סגור
  • האם מניית ווטיפי תשנה כיוון לחיובי היום ? (ל"ת)
    יעקב 13/08/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    מחלקים למשקיעים כסף. ומי שלא רוצה להצטרף,
    אמנון 13/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 10
    לפחות שלא יצעק מפולת.
    סגור
  • מתלהב
    צביקה 13/08/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    37 0
    מה אתה מתלהב אתמול ושלשום לא הפסדנו לא מחלקים שום דבר רק לוקחים הרבה ונותנים מעט
    סגור
  • 23.
    אני מצטער שאני מטעה אותכם כל הזמן מחדש. חשבתי שירד (ל"ת)
    זקן חכם 13/08/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זה מתחזה. הזקן תמיד רושם המלצות עם הנמקות כלכליות (ל"ת)
    עוקב אחרי הזקן 13/08/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    טאואר..
    אנליסט מומחה.. 13/08/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טאואר תגיע לשער 6000 בעלייה חדה..ראשי החברה נמצאים בהודו והמנייה לפני זינוק..
    סגור
  • חח
    צביקה 13/08/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היית בהודו
    סגור
  • 21.
    כל ירידה למטרת עליה. ככה תהיו עשירים (ל"ת)
    יוסף 13/08/2015 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 10
    סגור
  • הצטרפת לחבורה לא טובה.
    לטמבל הפוחלצי 29 13/08/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    7 0
    1. ואם איני רוצה להיות עשיר ורק שמח בחלקי. מה עלי לעשות?
    סגור
  • לקחת כדורים (ל"ת)
    לפוחלץ 13/08/2015 11:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לבלוע כדורים שאספתי
    ניסיתי 13/08/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל מאד היה קשה לי כי לא היו טעימים לאחר שכל הכדורגלנים בעטו בהם כל היום אז ויתרתי. יש אולי עוד עצה?
    סגור
  • תתחיל להרויח הרבה כסף (ל"ת)
    לפוחלץ 13/08/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 20.
    איתות ראשוני...ממש לא מבין...
    גוז קשה לפיצוח 13/08/2015 09:53
    הגב לתגובה זו
    193 0
    1.מדוע החוזים בארה"ב רצים מעלה בשעה הנוכחית..אם ידוע שהמשך היום והתקופה הקרובה לא מבשרים טובות. 2.מדוע השערים בתל אביב 25 בטרום פקיעה עולים/יורדים בעשרות אחוזים? אם אין לזה שום משמעות בהמשך. 3.האם גם בתל אביב כמו במספר מקומות בעולם החלו לחשוב על ביטול מיידי של פקיעות וניגזרים ואופציות ועוד מריעין בישין שלא מייצגים שום איכות כלכלית של מפגש אמיתי בין קונים ומוכרים סחורתם. 4. האם מאן דהוא כבר העלה על דעתו שמפלצת הניגזרים בעולם היא בת 3 קוודרריליון$(3000 טריליון $) וכבר יצאה מזמן מכלל שליטה ועלולה לקום עלינו ולכלותנו. אגב ..גודל והיקף הניגזרים הוא כמו 50 פעם כל התוצר הגולמי העולמי.
    סגור
  • מה דעתך חבר..
    לאגוז קשה 13/08/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    175 0
    האם הסיטואציה הכל כך ברורה ..שאי אפשר לפספסה כלל..שאנו מרגישים בחודשים האחרונים..עלולה לצבור תנופה ? ואם כן..עד מתי וכמה? אני ממש בהתלבטות נוראית. מצד אחד כל המבינים והחכמים והיועצים והמנהלים והכלכלנים והטכנאים ועוד ועוד ..וגם כמובן רוב המגיבים באתר זה..מדברים על עתיד מזהיר וכסף שנתגלגל ברחובות ורק צריך להתכופף ולהרים..מצד שני ..לעיתים רחוקות עולים לפודיום אנשים כמוך ..שכנגד כל העולם מתריעים על רעות חולות. ואני מאד זהיר וספקן מאד..מה עלי לעשות לדעתך? נ.ב:אני משקיע סולידי שהרוויח כספו ביושר בעבודה קשה כמנהל בית ספר תיכון ומשקיע בשווקים כבר שנים..אבל..נראה ומריח לי לא טוב..ממש לא טוב..
    סגור
  • מנהל תיכון נכבד
    א גוז קשה 13/08/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    266 1
    1.אני מעריך את שאלתך הכנה והעניינית. 2.עיין בקהלת וכן בכתבי הפילוסוף אלברט קאמי. נסה לחבר ביינהם ולמצוא את המשותף ביינהם. הרעיון עובר ביינהם כחוט השני וממש לא מתיר מקום לספק. 3.רק הערה קצרה מורה נכבד..חשיבה לעומתית כעמוד התווך במסגרת מכלול תהליכי קבלת החלטות..הביאה אותנו ב"ה עד לכאן במשך מעל 30 שנה..אף פעם לא איכזבה אותה צורת פעילות. 4.אברהם לינקולן אחד הנשיאים הגדולים בתולדות ארה"ב אמר: "אפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן..ועל כל האנשים חלק מהזמן..אך..אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן..."...יום טוב.
    סגור
  • 19.
    וינסו העכברים על נפשותיהם. כרגיל כול הזמן אותו דבר
    ירון החתול 13/08/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 17
    כל עוד יצעקו מפולת זה ימשיך לעלות
    סגור
  • אומר לך שוב אני תמיד הייתי איתך הפעם נראה לי זה שונה
    אחד שמבין 13/08/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    משהו בשוק לא נראה טוב אבל מצד שני שוק נופל לא מתנהג כך תחושתי היא שהפעם ירד באמת השוק שוב אני אומר תחושה ולא בטוח אבל אין ספק שהשוק חזק בטון כל כך הרבה זמן לעמוד ב 1700 ולא לרדת זה מראה עוצמה אין ספק
    סגור
  • מי
    לעילג הפוחלצי 13/08/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    30 2
    אלו וינסו?
    סגור
  • 18.
    כבר אמרנו הבורסה הכי חזקה בעולם!!!! (ל"ת)
    אורי 13/08/2015 09:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    אין משהו אחר במשחק הזה , רק למעלה (ל"ת)
    ירוק עולה 13/08/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • האם
    לטוקמק 13/08/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה משחק בעיניך?
    סגור
  • ברור שזה משחק. מה חשבת שזה כלכלה? (ל"ת)
    ירוק עולה 13/08/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 16.
    איפה כל אלה שצעקו אתמול מפולת. כמה טיפשים אתם
    אמנון 13/08/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 9
    יכולים להיות ,זה פשוט לא יאמן , כול פעם עושים לכם אותו דבר וכול פעם אתם צועקים אותו דבר. ממש תוכים , רק למעלה מתי כבר תבינו, אולי תעשו קעקוע של רק למעלה. ואז תבינו?
    סגור
  • לאמנון
    תמר 13/08/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    12 1
    ניסית אי פעם לתרום את המוח הפורה שלך לצורך השתלה בציפור חוחית..היא הייתה מתחילה לטוס ברווראס ולצייץ באינדונזית.
    סגור
  • 15.
    ג׳ובוקיט
    מודאג 13/08/2015 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה צפוי היום?
    סגור
  • 14.
    היום גובוקיט תתקן
    היידה גובו 13/08/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    2 7
    הדוחות עוד שנייה מתפרסמיםםםםםםםםםם לא ממליץ אבל תסתכלו ראבק
    סגור
  • מעניין אם היום תצא ההודעה על ההסכם החדש (ל"ת)
    ערן 13/08/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 13.
    קבוצה מהדרום לניתוח שבועי
    הדוקטור 13/08/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקר טוב אני מחפש אנשים להקים קבוצה לניתוח שבועי מי שמעוניין שיגיב ואני אתן מייל ליצירת קשר
    סגור
  • ספר לנו דבר ראשון
    אוראקל 13/08/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    באיזה נושא הדוקטורט שלך.ואז נגיע ובאמת נוכל לעזור.
    סגור
  • תשמע בחור צעיר
    הדוקטור 13/08/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משקיע קטן בדיוק כמוך אז אם מישהו מעוניין לחלוק מידע זו מטרת הקבוצה
    סגור
  • מאיזה בית אבות אתה כותב?
    לדקורטור 13/08/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אבוא לבקר ונשב על החומר. מה דעתך? יש מקום לאפסן את הכסא גלגלים והפיליפינית?
    סגור
  • תקרא מה כתבתי אתמול והיום
    הדוקטור 13/08/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובה 7 יש בפורטל ילדים כמוך
    סגור
  • 12.
    קצת חדשות טובות. (ל"ת)
    רוצי רציו רוצי. 13/08/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    אין פגיעה מבחינת ישראמקו.הכותב חסר הבנה!
    טלטל 13/08/2015 09:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היצוא מתמר הוקדם וכבר יש חוזים עם ירדן ומצרים והראשות שיקבלו גז מתמר במחירים מלאים.עם כל המשתמע.(החזר מוקדם של ההלוואות ורווחיות גבוהה מהיצוא)
    סגור
  • 10.
    מניית פרוטרום
    סוחר וותיק 13/08/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מניית פרוטרום לאחר דוחות טובים בדרך לשבור את שיא כל הזמנים שלה ולפרוץ חזק למעלה. אני כבר שם ואני ממליץ להיכנס היום לפני הפריצה הגדולה
    סגור
  • אני לא באמת שם.. אתם משתמשים לי בשם והורסים אותו. (ל"ת)
    סוחר וותיק 13/08/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לסוחר וותיק
    סוחר וותיק 13/08/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם כל הכבוד אליך סוחר וותיק אתה לא הסוחר הוותיק היחיד פה. יום טטב ומוצלח
    סגור
  • מניה מומלצת
    אבי 13/08/2015 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רווח של 160% לאחר החזרת ההשקעה הראשונית. מחזיק.
    סגור
  • 9.
    לברוח ממניות הגז צריכות להתרסק בחודש הקרוב
    אינדיאני 13/08/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    חשבון פשוט, הן מקבלות 20 אחוז פחות כסף
    סגור
  • לאינדיאני , הן ירדו כבר הרבה יותר מ % 20,כך שבטוח יעלו (ל"ת)
    דוד מ 13/08/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כמה טיפש
    לידר 13/08/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טיפש יכול להיות בנאדם איך בדיוק הגעת לחישוב הזה לך תלמד חשבון מחדש
    סגור
  • 8.
    הנה מה שיקרה היום
    ערן 13/08/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יהיו מניות שיכרזו עניין, יש איתות ראשוני, היה פיצוץ אדיר!, וגם פריצת דרך! וגם השווקים גועשים!!! ופיחות שימוטט את ארה"ב!!!! זה מקצת הכותרות של ביזפורטל. יהיו עוד, דרמתיות ומטורפות!!! איזה אתר דפוק בחיי
    סגור
  • צודק 100 אחוז זה אתר שדוחף אנשים לפוטים ואז הופ (ל"ת)
    שיר 13/08/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לשיר וערן
    אוראקל 13/08/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    8 0
    שהייתי עוד בחיים בזמנו..לא העזתי להיכנס לאתרים או מערות או ים גועש או פוט של אישה שלא עניינו אותי..או שעבדו עלי..או שהיו דפוקים..או שדוחפים..לידיעתכם יש אתר נפלא של דעא"ש שייטיב עימכם.
    סגור
  • 7.
    מעוף
    הדוקטור 13/08/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תזהרו מהשוק התנודתיות חריפה מאוד היום המעוף יסגור סביב 1712 נק הוא יגיע במהלך המסחר ל1720 אבל בצהריים העליות יתמתנו יום טוב.
    סגור
  • מה הבטחון שיגיע ל 1720? (ל"ת)
    לדוקטור 13/08/2015 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הגרף
    הדוקטור 13/08/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המעוף פתח סביב 1716 אולי עוד שעה הוא יעלה עוד קצת .הסגירה תהיה סביב 1712 1710 הבט על אירופה היא ירדה יותר מ 5% ביומיים האחרונים אנחנו בתיקון קטן מעלה ביום ראשון או שני יתחיל סיבוב שני למטה העצירה הראשונה של המעוף תהיה סביב 1650 בהצלחה חבר
    סגור
  • אולי תצדק הרגשה שלי שלא ייתנו למעו"ף להגיע ל 1720 (ל"ת)
    לדוקטור 13/08/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    רמז דק : רציו!!! רציו!!! רציו!!! (ל"ת)
    מבין 100 13/08/2015 08:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 5.
    לבדוק השרים והמקורבים אם לא עשו מניפולציות במניות
    shczi 13/08/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי דאגו להודעות סותרות כדי לסחור במניות על סמך ידיעותיהם ולא מה שהתפרסם לכלל האחרים. על הרשות לבדוק לבדוק לבדוק למה אני חושד בשרים הנוגעים בדבר ?
    סגור
  • 4.
    דוחות מה הכיוון??? (ל"ת)
    סלקום 13/08/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    יציבותjQuery20305371138290502131_1439444117997 עליות באופן ברור
    ערן 13/08/2015 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרסה בארהב והאופציות בחול מעידים על עליות ברורות היום
    סגור
  • 2.
    טאואר היום תסגור 5800, בונוס 63, ננו 790 (ל"ת)
    תחזיות אמיתיות 13/08/2015 08:12
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • חברה שקרנית
    מבונוס 13/08/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזמן עבר שנה ..הם משתהים כי התוצאות לא משהו..
    סגור
  • לא שקרנית - המטופל האחרון גויס רק בינואר השנה
    בונוס 13/08/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאמין שתוצאות יתקבלו רק באיזור ספטמבר - אוקטובר. בגלל זה גם היתה חסימה מרצון של 70 מיליון מניות עד ל-1 באוקטובר.
    סגור
  • בונוס מה שכולם מפספסים כנסו:
    קבל משהו שאולי תבין 13/08/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא את הרצאת ההחלומות של פרופ' דן גזית משנת 2013, תנו לי דוגמא למתחרה שיש לה את זה (אגב, באפריל פרסמה בונוס שהיא נכנסת לפיתוח כלי דם תומכים לעצמות גדולות - הדבר הבא מן הסתם בטכנולוגיה ייחודית זו) אני לא יודע מה היתה ההשתוללות זינוק למעלה שלשום, במיוחד לא מי רכש מעל 400,000 יחידות בביס אחד במחיר 59 אגורות, אבל זה מישהו שהבין מה שאני הבנתי והחליט לקפוץ פנימה לפני שיהיה מאוחר. נ.ב. כל הבירור שלי התחיל מדיון שהיה לי כאן עם אשור לפני חודש וחצי על הטכנולוגיה של בונוס. הכתוב לעיל הוא תוצאות הבירור למען הגילוי הנאות אני מחזיק במניות בונוס מיומה הראשון ולאורך השנים רק חיזקתי, לא מוכר כלום לפני שתעבור את ה100 וגם אז אמכור מעט מאוד, מכיוון שלהערכתי אחרי פרסום תוצאות היא תעבור את ה 200 אם לא יותר מזה
    סגור
  • חי בסרט
    גרוש בלי גרוש 13/08/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאיפה המידע אתה חי בסרט
    סגור
  • 1.
    בונוס ימשיכו את העליות מיום שלישי וננו תזנק (ל"ת)
    בונוס וננו 13/08/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • לברוח כמה שיותר מהר
    בונוס(שורטיסט) 13/08/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תרד חזק עד לשער ארבעים..חכו ותראו אני הוריד בהדרגהעד שער ארבעים...
    סגור
  • כותבים בעברית צחה
    לקוקו 13/08/2015 10:15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אני עוריד ולא כמו שכתבת.
    סגור
  • מממממ
    המכופף 13/08/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואני יוריד את אחותך על ארבע
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות