סגירה בת"א: המעו"ף קבע שיא וניפץ את ה-1,500 נק', תראו מה קרה השבוע בביומד

מניית לאומי ריכזה מחזור חריג של 257 מיליון שקלים. אפריקה צללה 6.1% אחרי אזהרת הרווח
 | 
(64)
באחוזת בית
המסחר בבורסה בת"א ננעל בעליות כאשר המעו"ף סגר בשיא אחרי שבועיים של עליות חדות וניפוץ רף ה-1,500 נקודות. מניית פועלים +0.9% פועלים 2,705 +0.9% פועלים בסיס:2,681 פתיחה:2,680 גבוה:2,706 נמוך:2,677 תמורה:46,865,157 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ריכזה עניין על רקע הערכות שהבנק יבצע הפרשה בגין הסתבכות עם רשויות המס בארה"ב. מניית אפריקה צללה 6.1% לאחר שפרסמה הבוקר אזהרת רווח - לכתבה המלאה 
בסיכום השבוע רשם המעו"ף עלייה של 2.16%, וזאת אחרי שבשבוע החולף קפץ המדד ב-2.3%. מדד ת"א-75 קפץ השבוע 3.4% והשלים רצף של 5 שבועות חיוביים (בהם עלה ב-12.5%). מדד הביומד החבוט קפץ 6% השבוע והשלים מהלך עליות של כמעט 30% מאז השפל של סוף נובמבר האחרון. בהקשר זה נציין כי כת"ב שקפצה השבוע כ-12% ואת אקס טי אל שקפצה כ-17%. לעמוד ביומד - לחץ כאן
מדד ת"א 35 +1.27% מדד ת"א 35 1,590.13 +1.27% מדד ת"א 35 בסיס:1,570.13 פתיחה:1,573.21 גבוה:1,591.09 נמוך:1,570.37 תמורה:624,105,537 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: מדד ת"א 90 +0.21% מדד ת"א 90 1,258.76 +0.21% מדד ת"א 90 בסיס:1,256.14 פתיחה:1,258.21 גבוה:1,259.61 נמוך:1,250.87 תמורה:174,961,431 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מדד ת"א בנקים-5 +1.1% מדד ת"א בנק 2,440.14 +1.1% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:2,413.58 פתיחה:2,413.78 גבוה:2,441.68 נמוך:2,413.78 תמורה:168,386,939 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
מחזור המסחר הסתכם ב-2.03 מיליארד שקלים  (כולל המחזור בפקיעה).
אתמול בתל-אביב
המסחר בבורסה ננעל אתמול במגמה חיובית: מדד המעו"ף עלה ב-0.5% לרמה של 1,508.50 נק', מדד ת"א 75 הוסיף 1.7% ומדד ת"א בנקים התחזק ב-0.8%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל. 
הדחיפה לשוק ההון המקומי הגיעה אחר הצהריים לאחר פרסום דבריה של המשנה לנגידת בנק ישראל. ?נדין בודו-טרכטנברג אמרה שיתכן שהריבית בישראל תרד לפחות מאפס.
מניות במרכז
מניית שופרסל זינקה אתמול ב-9% לאחר שהציגה הפסד שנתי של 110 מיליון שקל. אז מדוע המניה טסה? קראו על הדוחות הכספיים
מניות הבנקים מרכזות עניין רב לקראת פרסום הדוחות הכספיים ולאחר אזהרות הרווח של דיסקונט +0.87% דיסקונט 1,503 +0.87% דיסקונט בסיס:1,490 פתיחה:1,484 גבוה:1,506 נמוך:1,484 תמורה:37,783,936 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ו- לאומי +1.4% לאומי 2,528 +1.4% לאומי בסיס:2,493 פתיחה:2,500 גבוה:2,529 נמוך:2,499 תמורה:55,967,860 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: לרבעון האחרון של 2014.
הראלי הענק במניית טאואר נמשך גם אחרי שזינקה ב-155% בתוך 12 חודשים. זה מה שחושבים היום האנליסטים על המניה.
אפריקה ישראל פרסמה אזהרת רווח לרבעון האחרון של שנת 2014 ולשנה כולה - צופה הפסד שנתי של 783-863 מיליון שקל.
חברת דלתא -1.07% דלתא 10,170 -1.07% דלתא בסיס:10,280 פתיחה:10,280 גבוה:10,380 נמוך:10,110 תמורה:1,304,032 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: גליל סיימה את שנת 2014 עם הכנסות שיא של 1.03 מיליארד דולר ורווח נקי של 47 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(64):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 29.
    בקרוב הדפסות כסף בחינם, הולך להיות קרחנה במניות
    ירון החתול 26/02/2015 21:03
    הגב לתגובה זו
    1 5
    קנו מניות כסף על הריצפה. הולך להיות קרחנה מטורפת. החתולים צריכים לאכול
    סגור
  • לוקחים את הפרזיטים בני ה67 לתרום במעון לנשים מוכות
    בקרוב 26/02/2015 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ובתי אבות ואוכלוסיה חלשה בפריפריה. ואף לוקחים אותם ללמוד לכתוב נכון בעברית ולהרחיב את אוצר המילים שלהם.
    סגור
  • אתה ממש מגניב (ל"ת)
    ירון החתול 27/02/2015 01:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    לאפריקאי וחבריו שמבטיחים ולא מקיימים
    וזלינולוג מומחה לתחת 26/02/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מאד מאוכזב. הייתי בטוח שאפריקה של לבייב תחזור במהירות מהשער והשווי של לפני מספר ימים לשווי של עשרה מליארד דולר שהייתה פעם. אז שפירסמתם את ההבטחות שלכם והאיומים עם הוזלין אז תפסתי מזה פחד והוספתי עוד 15 אלף שקל כדי לקזז. אז עכשיו אני פוחד רצח למה כבר שנים מאז הייתה עשר מליארד אני אוסף ומקזז ואוסף ומקזז ובסך הכל אני אכול עם אפריקה המלכה ים כסף. אז מה כדאי לעשות. להמשיך לקנות עד דקה לפני שתפסיק להיסכר בשער 1.1. מה אתם אומרים.
    סגור
  • אפריקה תימחק מהמסחר. תמכור ותממש הפזדים. (ל"ת)
    חיים מחדרה 28/02/2015 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    פסגות מעלים מחיר יעד 12500 לא לפספס
    דלתא 26/02/2015 16:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    פסגות מעלים מחיר יעד לדלתא; ”צפויה לבצע רכישה בשנתיים הקרובות”אילנית שרף קובעת מחיר יעד של 125 ש"ח ומותירה את ההמלצה על "תשואת יתר", על אף שלפי התזרים האורגני לא נראה פוטנציאל אפסייד מהותי ביחס למחיר בו המניה נסחרדו"חות דלתא.
    סגור
  • 26.
    תגובה 1 בבוקר
    לוזון 26/02/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פקיעה בול
    סגור
  • 25.
    המעוף
    מומחה 26/02/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יגמור את היום בשער ................. 1524 .
    סגור
  • מומחע
    לוזון 26/02/2015 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מה עתה מבר
    סגור
  • 24.
    והמניה יורדת לא מובן מה קורה פה???? (ל"ת)
    דלתא הכנסות שיא 26/02/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    אתר הפועלים קרס!!
    יוסי 26/02/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתר בנק הפועלים קרס.. בושה!!
    סגור
  • 22.
    לטיפשים שמהללים מניות
    שגי 26/02/2015 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 7
    תישמרו את זה לעצמכם אתם עושים עין הרע למרות שמדובר במניות חזקות
    סגור
  • 21.
    אין שער פקיעה. מדוע? (ל"ת)
    המלש 26/02/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1514.98 (ל"ת)
    פקיעה 26/02/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 20.
    קדימה טבע
    סוחר 26/02/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חבר'ה טבע תמשיך לעלות. מחיר יעד 24,000 תוך כ 3 חודשים
    סגור
  • 19.
    xtl-פעילות ערה !!
    חגי 26/02/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחזורים ענקיים גם בניו יורק עם עליות חדות
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    להתכנס עוד היום כדי לפתור את העוול והשוד הציבורי בגבעות
    הנהלת הבורסה חייבת 26/02/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עולם, אשר נעשה לגבי המחזיקים במניה זו! לא ייתכן להמשיך בסאגה הזו של ההתעלמות המוחלטת במשקיעים והמשך ההתעללות בהם! הנהלת הבורסה חייבת לדאוג מיידית להחזר ולהשבת הכספים שנלקחו מהמחזיקים בנייר גבעות שלא על פי דין ושלא בהתאם לחוקי מסחר הוגנים ותקינים המקובלים בבורסה! הנהלת הבורסה אשמה במספר החלטות שלה לגבי גבעות, אשר גרמו וגורמים לקיפוח הציבור! 1. הנהלת הבורסה יצאה בהודעת הזהרה מאוחרת מאד לגבי השהיית/ השעיית הנייר מהמסחר. 2. הנהלת הבורסה מחוייבת היתה לעצור את המסחר בנייר זה כבר לפני מספר חודשים, כבר בעת שהנהלת השותפות בגבעות יצאה לציבור בדיווחים לא ברורים לחלוטין ומטעים מאוד. 3. הנהלת הבורסה היתה חייבת לחייב את השותפות לצאת בהסברים והבהרות לציבור לגבי הדיווחים המטעים והמתעים שלה. 4. הנהלת הבורסה מנעה מהמחזיקים בנייר גבעות מלמכור את הנייר ביותר מאשר שער אגורה, דבר שאינו תיקני ואינו חוקי בעליל! לפני הודעת ההזהרה שלה הנייר נסחר בשער 1.4, כאשר הודעת ההזהרה המאוחרת של הבורסה מנעה מהמשקיעים מלמכור את הנייר ביותר משער 1, החל ממש ממועד הפירסום!!!!!
    סגור
  • די. צא מזה
    טחנת מספיק אובססיות 26/02/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 10
    האובססיה אוכלת אותך. תלמד את השיעור ותמשיך הלאה. בטוח שלהבא לא תפתח פוזיציה בלי סטופ ברור וחד משמעי.
    סגור
  • מגזל ועושק כספי הציבור!!! תתבייש לך!!! (ל"ת)
    רואים שלא איכפת לך 26/02/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • גוב האריות. על עורך דין שמעת? לך לעורך דין (ל"ת)
    גוועות או גבעות או 26/02/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כפי שאני מבין, בין המחזיקים השונים ישנם גם עורכי דין
    ממישהו שאיכפת לו 26/02/2015 20:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תותחים בנושא מסחר ני׳ע בבורסה, כדוגמת יוני שהוא כידוע גם מנהל פורום ספונסר גבעות. לאור האמור, לא אתפלא כלל אם נראה בקרוב תביעה ייצוגית בנושא כאוב זה וייעשה צדק עם אותם המחזיקים בנייר גבעות שרכשו אותו לפני ההשעיה במסגרת הבורסה.
    סגור
  • תפסיק לפמפם פה כל הזמן על פניה לעו״ד!! מקווה שאינך אחד
    אני עורך דין. 26/02/2015 20:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מאותם סוחרים שנוח לו בינתיים שהנייר יסחר מחוץ לבורסה במחירים מגוחכים, כדי להמשיך ולעשות קופה על גבם של המחזיקים שנעשקו ונגזלו שלא על פי דין! אם כבר תביעה, אז צריכה להתבצע כאן תביעה קולקטיבית בשם כל המשקיעים שלקחו את כספם. אפשר לדעתי גם תביעה ייצוגית! הבעיה הינה רק באורך הזמן שדברים כאלה לוקחים, כאשר בינתיים יש מאות, אם לא אלפי מחזיקים בנייר שלקחו בינתיים את כספם והונם האישי שלא על פי דין ובניגוד גמור לחוקי בורסה תקינים במדינת ישראל.
    סגור
  • 17.
    קולפלנט הטבע הבאה!! 120%מתחילת השנה (ל"ת)
    גדעון לויטה 26/02/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 16.
    על כל הקולים ששרפו בחודש ינואר ישלמו עכשיו ביוקר (ל"ת)
    חיים 26/02/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • לחיים
    מרים 26/02/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להבא תלמד שהמעוף זה קזינו לא מציאות וכמה בודדים עושים בו כרצונם באמצעות וויסות מדד הבנקים וטבע שמורידים אותם גם שלא לצורך כדי למכור כמה שיותר אופציות מעוף שאספו בתחילת החודש
    סגור
  • לחיים גיחי גיחי גיחי מה תעשה לי תלמד להבא מנסיון עצמך (ל"ת)
    שחקן מעוף 26/02/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • למעופניק חכה חכה גם יומך יגיע במהרה דיברתי בכללי ובכלל (ל"ת)
    חיים 26/02/2015 11:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כל הכבוד לעכברים שמאמינים בירידות.תמשיכו ככה (ל"ת)
    ירון החתול 26/02/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • אני שואל אותך כבר חודש כמה שאלות על בסיס מה שסיפרת
    לירון קושקוש 26/02/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ואתה מתחמק מתשובות וזה לא מכובד ולא הוגן מה גם שכתבתי לך שאני מאמין שאתה נשמה טובה ולמרות שאמרתי שלמרות השטויות יש התחלה מתחזקת לסיפטיה אליך..אז:בגילך 67 אתה רק כולים ופותים ולא מתנדב במד"א? למה בלי חברה ואף בתול בגילך? האם אתה ועילאי וסוחר חתיך אחד הם?ועוד ועוד..וגם למה לא תתחבר עם שולה ואף מתחתן עימהלאחר שגילתה כאן אמפטיה כלפיך. אני אישית הייתי מנסה לשדך לך את אחת שמבינה כי היא נשמעת יפה וחכמה ומבינה ומתוקה ותותחית ואחלה עצות..הכל ברצינות..
    סגור
  • שתבין את עצמך , אני אבין אותך ואענה לל (ל"ת)
    ירון החתול 26/02/2015 19:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לך לעזה. (ל"ת)
    לאני שואל אותך 26/02/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תמשיך למה לא עד שימאס לך תשובות לא תקבל כלל (ל"ת)
    לקוקוש 26/02/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הוא ימשיך להציק לך עד שיקבל תשובות וגם אז ילעג לך (ל"ת)
    לחתול 26/02/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לירון החתול לא יפה ללעוג לאחד שאכל מרור היום במעוף אנא (ל"ת)
    בנצי 26/02/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    סינמה משהו קורה שם
    יוסי 26/02/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנייר עולה כל יום השווי צריכה להיות פי 10 מהיום השקעה מהסרטים
    סגור
  • 14.
    מי אמר 1515? אני (ל"ת)
    גל 26/02/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 13.
    שכאשר יגורנו בא לנו
    אני מבין 26/02/2015 09:52
    הגב לתגובה זו
    98 0
    נראה בעליל מצב של התעצמות המגמה ששוררת בקירבנו כמעט בלי שחשנו לאחרונה. יש מצבשהוא פחות סביר לעירפול המצב הנסוג..ויש מצב לפריצה חדה כלפי החלק התחתון המצופה.
    סגור
  • פליקס זולהוף הפנומן השוויצרי.
    אני משוכנע 26/02/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    68 0
    נחוש בדעתו(ותורתו שכדאי מאד לצלול בשקיקה וללמדה ואף תואמת ב99% למישנתם של טובים וחכמים אחרים)שאנו עומדים בפני תקופה מגה גרעינית כלכלית בעולם...
    סגור
  • סוף עידן התמימות...מאת המשורר והסופר איתמר זהר...
    אני חושב 26/02/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    48 0
    ותחילת עידן הנאורות..וולטר...מונטסקייה..במקרה מיצטלב עם משבר פקעות הציבעונים הולנד 1637...
    סגור
  • ואני חושב
    אני מאמין 26/02/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    43 0
    שהסחורה המשובחת ביותר לטווח זמן הארוך ביותר היא כמובן הזהב ואם אפשר הטהור ביותר. היא אף תתקיים לאחר שהבורסות יפלו או לא יהיו קיימות בכלל...או בזמן שמזומן מכל הסוגים יהיה חסר ערך ועיסקות תעשנה בסחר חליפין בארטר.ואם אפשר ..אז להחזיקו בבונקרים מבוצרים באונקיות ממשיות שאפשר למשש. האם חזון אחרית הימים? ממש לא.
    סגור
  • סיפור אמיתי מהחיים
    ואני בודק 26/02/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    60 1
    יש לי זוג חברים נחמדים מאד שהחליטו יום אחד שמשכורותיהם לא מספקות לביסוס בית עם שלושה ילדים..למרות שהרוויחו לא רע בכלל. חיפשו וחיפשו ואף אחד לא קיבלם לעבודה...וזאת מהסיבה שהם "רק" בעלי תואר ראשון וגילם "מאד" מבוגר...(47)חשבו וחשבו וחשבו ולבסוף..קיבצו את חסכונותיהם ורכשו(אמיתי)משטית לפינוי אשפה....הסתדרו עם אזור פינוי במרכז הארץ..הבעל נוהג במשאית..ואישתו הסופר ג'דעית על המדרגה מאחור ודואגת לכל העניינים...(אמיתי)...הזוג הנכבד מתחיל לעבוד די קשה ב 04:00 בבוקר ומסיימים ב 11:00 יום עבודתם. והעיקר...הזוג משתכר כ 66000 שקל נטו אחרי כל ההוצאות..סיפור אמיתי..קצת מסריח על הבוקר ודי מגאיל...אבל..מאושרים מכאן ועד פתח תקווה. שבת מבורכת.
    סגור
  • מה זה מגאיל? בעצם גם לא מגהיל..
    תיקונצ'יק 26/02/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש ..מצאתי ותיקנתי...מגעיל..
    סגור
  • 12.
    מעוף
    דורון 26/02/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחקו את פוט 1480 ו 1490 קול 1480 הגיע ל2800 ו 1490 ל 1800 שחקני המעוף עשו בית ספר והעלו את רף הפקיעה מעבר ל1500 כולם היו בטוחים שהפקיעה בסביבות 1480-1475 אך מה שהיה בחודש הקודם לא יחזור הם לא היו מוכנים לשלם והעדיפו לגרוף רווחים לאחר שכתבו בתחילת החודש את הקולים בסביבות 700-900
    סגור
  • טעות קול 1480 הגיע ל 3500 מכרו אותו גם ב 180 נקודות (ל"ת)
    לדורון 26/02/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לדורון
    מרים 26/02/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה יודע מה מגיע להם לאלו שחשבו שהם כל יכולים אני חושבת שעכשיו לא יחזרו להפחיד אותנו עם נבואות זעם על מפולות וקטסטרופות שיבואו על הבורסה מכל כיוון אפשרי כמו לפני שבוע עם מזג האויר שנמשך רק 2 ימים אין מה להשוות אבל בעקרון החזאים די הפחידו אז כל טוב
    סגור
  • 11.
    אוהבים את המדינה מצביעים נתניהו
    העם החליט נתניהו 26/02/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    3 13
    ליכוד גדול עם חזק וכלכלה חזקה..
    סגור
  • כל מי שאוהב יהודים זה רק נתניהו. מי שאוהב כסף שמאל (ל"ת)
    עמית 26/02/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • אי אפשר גם לאהוב את המדינה וגם להצביע נתניהו (ל"ת)
    סתירה בדבריך 26/02/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • בעיני
    הכל 26/02/2015 15:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המתבונן
    סגור
  • מדוע ביזפורטל נותנים במה לטוקבקיסטים של מפלגות??? (ל"ת)
    מספיק עם זה 26/02/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 10.
    רציו
    רובי 26/02/2015 09:05
    הגב לתגובה זו
    0 5
    להדק חגורות רציו מתחממת בשבוע הבא יוצאים לטיול צפונה
    סגור
  • 9.
    רציו
    רובי 26/02/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    0 6
    להדק חגורות רציו מתחממת בשבוע הבא יוצאים לטיול צפונה
    סגור
  • איך אתה מבין זאת? (ל"ת)
    מוריס 26/02/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 8.
    פקיעה 1505-1510, מכירות חזקות לאחר הפקיעה (ל"ת)
    אחד שעושה 26/02/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 7.
    קולפלנט המלכה !! (ל"ת)
    אנונימי 26/02/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 6.
    קולפלנט !! מעל 100 אחוז מתחילת השנה !! (ל"ת)
    ירון 26/02/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 5.
    טבע
    טבע 26/02/2015 08:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם טבע חיובית , למה לא דאגתם לעדכן
    סגור
  • 4.
    היום יתחילו הירידות של מפולת מארס 2015 (ל"ת)
    אבנר 26/02/2015 08:24
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • איני בטוח שאנו נכנסים למפולת
    לאבנר 26/02/2015 16:19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אבל יש מצב יותר מסביר שS. P יפגוש בקרוב מאד את שער 739. ומעוף יפגש על כורחו עם 530. ואם אכן המצב כה נוראי. יש מצב שכל מדד שציינתי ימשוך עוד 78 נקודות יותר נמוך.
    סגור
  • שומע את זה ממרס 2009.מחלקים לך כסף תיקח פרייר (ל"ת)
    ירון החתול 26/02/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    בוקר טוב! אין חדש תחת השמש .מחלקים לנו כסף (ל"ת)
    ירון החתול 26/02/2015 08:21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    עד מתי הפוליטיקאים יחגגו על חשבון כיל?
    כיל 26/02/2015 08:14
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ולמה אף פוליטיקאי לא מגנה את התקיפה בשליח שעבר ניתוח קשה והוא ישאר נכה כל חייו. למה שלי יחימוביץ רוזנטל ולפיד שותקים כי הוא לא ראש ממשלה? הצביעות של הפוליטיקאים חוגגת . ואין למי להצביע בבחירות. כולם אותו דבר
    סגור
  • 2-כיל
    עופר 26/02/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כמה שאתה צודק. מי שהרס את העסק הוא, כרגיל, לפיד, עם תרגילי המיסוי. התוצאה: פגיעה ברווחים של המפעל, ולכן לעופר כדאי לעשות עסקים במוזמביק. אני ממש לא מסכים עם עופר, אך אני ממש לא מגנה אותו. מי שרוצה עודף רגולציה, לפיד, יחימוביץ, ששינסקי, שכולם ידעו: העבודים ישלמו את המחיר. נתניהו יודע בדיוק מה צריך לעשות אך הוא פחדן ולא יכול לעמוד בפרץ הפופוליזם המופרע.
    סגור
  • 1.
    פקיעה 1515
    לוזון 26/02/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לע אוצרים קדימה בייבי
    סגור