המחיקות נמשכות: הצעת הרכש לקרדן רכב התקבלה והחברה תהיה פרטית

שוב מניות של חברה בורסאית נמחקת; קרדן רכב מייבאת לישראל מכוניות של ג'נרל מוטורס ומחזיקה בחברת הליסינג 'אוויס ישראל'
אבי שאולי | (2)

שבוע לאחר שמונה מנכ"ל חדש לבורסה, מחיקת החברות נמשכת ביתר שאת - מניות קרדן רכב ימחקו מהמסחר עד יום רביעי (ה-22.1). מרבית בעלי מניות הציבור הסכימו להצעת הרכש של החברה וליתר בעלי המניות תתבצע רכישה כפויה.

בעקבות הצעת הרכש ימחקו מניות קרדן רכב מהמסחר והיא תהפוך לחברה פרטית.קרדן רכב נמצאת בשליטת משפחת עייני וקבוצת קרדן של יוסף גרינפלד ואבנר שנור.

מאחר ולקרדן רכב יש אג"ח סטרייט בבורסה, היא תמשיך לדווח, אך תחת מגבלות של "תאגיד מדווח", כלומר תחת רגולציה פחות נוקשה מאשר של חברה שהנפיקה מניות.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    רגולציה = שחיתות! 20/01/2014 11:02
    הגב לתגובה זו
    די! נמאס! רגולציה לגרש!
  • 1.
    אלי שני 20/01/2014 10:45
    הגב לתגובה זו
    כמעט כל המשקיעים המוסדיים פטורים ממס ריווחי הון, אבל הם יסחרו בדרך כלל רק בחברות גדולות, על המשקיעים הפרטיים מוטל מס ריווחי הון דרקוני ולכן 350 חברות בבורסה ריכזו ביחד 4% מהמחזור בבורסה,. אם לא יפחיתו את המס יעזבו חברות רבות נוספות, אין להם מה לחפש בבורסה בלי משקיעים וסוחרים.
רונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיותרונן גינזבורג. קרדיט: רשתות חברתיות

564 מיליון שקלים: דניה סיבוס זכתה במכרז להרחבת כביש 6

העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מרגע קבלת צו התחלה, התשלום לפי כמויות בפועל ובהצמדה למדדים, אך בינתיים ההתקשרות עדיין לא נסגרה

ליאור דנקנר |

דניה סיבוס דניה סיבוס 0%  מודיעה על זכייתה במכרז של דרך ארץ הייווייז (1997), החברה שמפעילה ומתחזקת את כביש 6, לביצוע הרחבת הכביש בשני מקטעים באזור מחלף דניאל ועד מנהרת חדיד. מדובר בפרויקט תשתית רחב שמצטרף לצבר העבודות של החברה בתחום התחבורה, עם עבודות שמתפרסות על כמה חזיתות ולא מסתכמות רק בהוספת נתיב.

היקף התמורה הכולל מוערך בכ-564 מיליון שקלים בתוספת מע"מ. התמורה צמודה לתמהיל מדדים שכולל את מדד תשומות הבניה למגורים ואת מדד תשומות סלילה וגישור, בהתאם למנגנון שנקבע בין הצדדים. בענף שבו עלויות החומרים והעבודה משתנות מהר, להצמדה הזו יש משמעות, גם אם היא לא מעלימה את חוסר הוודאות סביב מה שיקרה בשטח בפועל, מתי זה יתחיל ובאיזה קצב. נכון לעכשיו עדיין לא נחתמו חוזים מפורטים ומחייבים מול המזמינה, ועדיין לא התקבל צו התחלת עבודה.

המניה נסחרת היום סביב 149 שקלים, וכרגע בעלייה קלה של אזור ה-1%. מתחילת השנה היא מציגה עלייה של כ-34%, והיא כבר נוגעת באזור הגבוה של הטווח השנתי, אחרי שבשפל של השנה האחרונה הייתה סביב 90 שקלים. גם במחזור יש תנועה, עם מסחר יומי של כ-33 מיליון שקלים, ושווי שוק של כ-4.9 מיליארד שקלים.


ברקע הזכייה: הצבר גדל והפעילות מתרחבת

בדוח האחרון שפרסמה דניה סיבוס באוגוסט היא הציגה המשך התרחבות בפעילות, עם גידול בהכנסות וצבר הזמנות שהמשיך לעלות. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו בכ-1.7 מיליארד שקלים, והצבר הגיע לכ-18.6 מיליארד שקלים, בין היתר בעקבות כניסת חלקה בפרויקט הקו הכחול של הרכבת הקלה בירושלים לדוחות. 

הבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניגהבורסה לניירות ערך בתל אביב, צילום: מנדי הניג
סקירה

אלביט תעלה - טאואר תרד; האם הסנטימנט החיובי יחזור?

מערכת ביזפורטל |

   


התנועות במדדים:מדד ת"א 35 0%     מדד ת"א 90 0%   מדד ת"א 125 0%   

מדדים ענפיים:  מדד ת"א בנקים 0%   מדד ת"א-ביטוח 0%   , מדד ת"א נדל"ן   מדד ת"א נפט וגז 0%    מדד ת"א בטחוניות 0%  

דולר שקל רציף 0.3%