אטמוסק
צילום: אטמוסק

אטמוסק הישראלית גייסה 6 מיליון דולר בסבב סיד

החברה המתמחה באבטחת מידע לסביבות SaaS השלימה את הגיוס הראשון שלה;  את הגיוס הובילו גלילות קפיטל פרטנרס ובאטרי ונצ'רס ובהשתתפות המייסדים של Armis
סתיו קורן |
נושאים בכתבה גיוס הון הייטק

אטמוסק (Atmosec), סטארט אפ ישראלי המתמחה באבטחת מידע לסביבות SaaS, גייס 6 מיליון דולר בסבב סיד. את הגיוס הובילו גלילות קפיטל פרטנרס ובאטרי ונצ'רס ובהשתתפות המייסדים של Armis, יבגני דיברוב (מנכ"ל) ונדיר יזרעאל (CTO), מייסד ומנכ"ל Wiz אסף רפפורט ועופר בן-נון מייסד משותף ומנכ"ל Talon Cyber.

 

חיבור שירותי צד שלישי כמו Slack, Salesforce, Google Workplace, ServiceNow ורבים אחרים, חיוני לצמיחת הארגון, אך התרחבות כזו היא לרוב מהירה ובלתי מנוהלת, כך שניטור תוכנה חדשה, ניהול סיכונים הכרוכים בחיבורי אפליקציות וניהול אבטחת הסייבר הופכים לאתגר גדול עבור מנהלי אבטחת מידע וצוותי ה- IT. כיום, כל עובד בארגון יכול להתקין שירותי צד שלישי ובכך ליצור חיבורים חדשים, מה שמוביל לסביבת SaaS קאוטית הנמצאת בגידול מתמיד. ההבדלים בהתנהגות השירותים השונים מהווים כר פורה לפושעי סייבר המנצלים את החיבורים הבלתי מפוקחים הללו, מה שמקשה על מנהלי מערכות המידע להגן כראוי על הארגונים.

 

"ארגונים מבוססי ענן הנמצאים במעבר לענן מעוניינים לשפר את ההבנה שלהם ולהוכיח שהם בשליטה על סביבת ה- SaaS הצומחת שלהם - לכן הקמנו את אטמוסק", אמר ענר גלמן, מייסד משותף ומנכ"ל אטמוסק. "יש לנו טכנולוגיה ייחודית, המתמקדת בהתנהגות פלטפורמות ה- SaaS השונות".

 

בואו לבחור את איש השנה שלכם: דירוג אנשי השנה של ביזפורטל יוצא לדרך - הצביעו והשפיעו- האם זה יהיה ראסל אלוונגר, מנכ"ל טאואר שמוביל בבית שלו? (להצבעה לחצו כאן)
 

 

"אנו מזהים טרנד בקרב מומחי אבטחת מידע הנותנים עדיפות לפתרונות הגנת ה- SaaS", אמר קובי סמבורסקי, שותף מייסד בגלילות קפיטל פרטנרס. "אטמוסק פיתחה פתרון המגשר על הפער באבטחת סביבת SaaS שמגן על עסקים המבוססים בענן מפני איומי האבטחה הגדלים על שירותי ה- SaaS".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
ChatGPT  (גרוק)ChatGPT (גרוק)

איך לקבל תשובות טובות יותר מה-ChatGPT?

תנו לצ'אט להכיר אתכם - למה זה חשוב ואיך עושים את זה?

עמית בר |
נושאים בכתבה ChatGPT


רוב המשתמשים ב-ChatGPT מתמודדים עם אותה בעיה: התשובות שהם מקבלים כלליות מדי, חסרות הקשר אישי ומחייבות הסברים חוזרים בכל שיחה. הם מוצאים את עצמם מתחילים כל דיאלוג מההתחלה, מסבירים שוב ושוב את התחום המקצועי שלהם, את קהל היעד ואת הסגנון המועדף עליהם. התוצאה היא בזבוז זמן יקר וחוויית שימוש מתסכלת.

הפתרון קיים כבר בתוך המערכת, אך רוב המשתמשים פשוט לא מודעים אליו. מדובר בפונקציית ההתאמה האישית (Custom Instructions או Personalization) שמאפשרת להגדיר פעם אחת את הפרופיל המקצועי והאישי שלכם, כך שכל שיחה עתידית תתבסס על המידע הזה.

המדריך המלא להגדרת הפרופיל האישי

הגישה לתפריט ההגדרות פשוטה: בגרסת הדפדפן תמצאו אותו תחת שם המשתמש בצד שמאל, ובאפליקציה דרך כפתור התפריט. בחרו באפשרות Personalization והפעילו את האפשרות Enable customization.

המערכת מציגה שני שדות מרכזיים. בשדה הראשון, "What would you like ChatGPT to know about you", תארו את הרקע המקצועי שלכם. כתבו באיזה תחום אתם עובדים, מהו התפקיד המדויק שלכם, מי קהל היעד שלכם, אילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים בהם ומהן המטרות העסקיות שלכם. למשל: "אני מנהלת מוצר בחברת פינטק ישראלית, עובדת מול לקוחות עסקיים בינוניים, משתמשת ב-Jira ו-Figma, ומתמקדת בפיתוח פתרונות תשלומים דיגיטליים".

בשדה השני, "How would you like ChatGPT to respond", הגדירו את סגנון התשובות הרצוי. ציינו את אורך התשובה המועדף, הפורמט (פסקאות רצופות או נקודות), רמת הפירוט הטכני, השפה והטון. דוגמה: "תשובות ממוקדות של 200-300 מילים, בעברית מקצועית אך נגישה, עם דגש על יישום מעשי ודוגמאות קונקרטיות מעולם הפינטק".