הרצת מניות בחסות החוק

המדדים המובילים בעולם רשמו אמש עליות חדות, למרות אכזבה מהבנק המרכזי באירופה. הבוקר החוזים נופלים בחזרה. הסטטיסטיקה של הודעות הריבית האחרונות באירופה מראה כי הזינוק שהתרחש אמש לא צריך להפתיע
|
(40)
הרצת מניות בחסות החוק
הבנק המרכזי באירופה (ECB) הודיע אמש כי הוא משאיר את הריבית ללא שינוי, וכי הריבית על הפיקדונות על של מינוס 0.4%. בנוסף הבנק אכזב את המשקיעים כאשר טען כי למרות האטה המסתמנת בכלכלה האירופאית (לכתבה המלאה), הבנק לא דן עדיין  בשאלה האם להרחיב את תוכנית הרכישות לאחר סוף 2018. למרות שמדובר באכזבה למשקיעים, המדדים בעולם רשמו אמש עליות חדות: הדאקס הגרמני עלה בכ-1%, המדדים בארה"ב עלו 3% במהלך המסחר אמש לאחר ירידות חדות שנרשמו ברביעי, אך הבוקר החוזים מוחקים את כל העליות. האם המהלך צריך להפתיע?
כפי שטענו בעבר (לכתבה המלאה), בעולם בו הבנקים המרכזיים מהווים שחקן חשוב, אירועים כמו החלטת ריבית והחלטות בנוגע  לתוכניות תמריצים בשוק מושכים תשומת לב רבה מהמשקיעים. הבנקים המרכזיים (ובפרט ה-ECB) מכירים בעובדה זאת, ודואגים להגביר את תמיכתם בשווקים.
בדיקה של 15 החלטות הריבית האחרונות של הבנק מראות כי מדד הדאקס נוטה לעלות באותן ימים (במיוחד בהחלטות הריבית האחרונות), ומטבע האירו נוטה לרדת בחדות מול הדולר. מתוך 15 החלטות הריבית האחרונות, המדד הגרמני ירד רק ב-2 מקרים בלבד!
החלטות הריבית האחרונות באירופה וההשפעה שלהם על האירו ועל הדאקס: המהלך אמש מפתיע?

 
 
חוזה נאסד"ק הבוקר יורד הבוקר את כל העליות שנרשמו אמש, כאשר הדו"חות שפרסמו אמש אמזון (סימול:AMZN) ואלפבית (סימול:GOOG) מוסיפים ללחץ המכירות..
בגרף הבאה אנו רואים את החוזה על מדד הנאסד"ק ב-24 השעות האחרונות, סיום מסיבת העיתונאים של הבנק באירופה מסומן בחץ. התנודות הנ"ל מאפיינות כל החלטת ריבית האחרונות באיחוד.
מקריות או הרצת מניות בחסות הבנק המרכזי? מה שבטוח הוא שהמבחן למדיניות שהציג הבנק אמש מתחיל רק היום.
תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 25.
    כתבה יפה ומושקעת (ל"ת)
    חנני 27/10/2018 15:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    להדפיס טריליונים וככה לנפח את הבורסות זה הרצה בחסות
    בא 26/10/2018 19:19
    הגב לתגובה זו
    1 2
    החוקן,איזה חוק איפשר את זה.איזו כתבה .....................
    סגור
  • 23.
    כן...כן...הכל הולך" להתרסק " חכו עם ההפחדות
    אחד . 26/10/2018 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לכל אותם מגיבים וזורעי פחד..הצטיידתם בפוטים ? לכל מרימי האגדל ושמחים לאיד - זה טבעו של תיקון לא יותר !! יהיו ירידות אבל לא קטסטרופה . ואל תבנו הרבה על הפוטים ושורטים . תנגבו בהם את הפנים מזיעה כשיגיע הזמן ! כאן כותרת רודפת כותרת "ודובים חושפי שיניים " פחד ואימה .......... בשורות איוב מבית מדרשו של האתר המכובד
    סגור
  • שאפו.עשית בית ספר לאגודלי הירידות חחחח אתה גדול (ל"ת)
    אליקו 26/10/2018 19:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    אתמול קניתי קולים , איזה כיף (ל"ת)
    א100 26/10/2018 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    מי שאומר שהירידות נגמרו,הוא מדבר ללא ביסוס.....
    מי שאומר ש 26/10/2018 15:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שאומר שהירידות נגמרו,הוא מדבר ללא ביסוס. עליות הריבית בבנק המרכזי בארצות הברית. .... תייקר את ההלוואות העתידעות שהחברות ירצו לקבל.... כלומר השקעות העתדיות מכספי הלוואות עתידיות ,יקטנו. המדדים משנת 2012 עלו יותר מ 200%. השווי הוא שווי מנופח של החברות קיום ,גם אחרי ירידה, שירדה מהשיא....
    סגור
  • הכל פתוח, יכולים להמשיך בירידות .... אם השורטיסטים ירצו
    הכל פתוח, 26/10/2018 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל פתוח, יכולים להמשיך בירידות .... אם השורטיסטים ירצו זאת. הרי הנאסדק 100 עדיין בעלייה של 200% מהשיא בשנת 2012.
    סגור
  • 20.
    שלום רב
    100 26/10/2018 15:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    האוצר(לא F.R) אמש בנסיון לתרגיל שיאיץ את הסחף.
    סגור
  • 19.
    זה שוד של העשירים את העניים
    הדפסת הכסף 26/10/2018 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ב2008 הבנקאים ומנהלי חברות הביטוח היו צריכים ללכת לכלא..והם רק התעשרו על גב החוב.הבועות הופכות את העניים לעניים יותר
    סגור
  • 18.
    כלכלת העולם על הפנים
    קול ההיגיון 26/10/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 2
    צריך לעשות ריסטארט
    סגור
  • 300 מליון סינים היגרו מהכפר לעיר לעבוד במפעלים שעברו מה
    בא 26/10/2018 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערב,זאת הסיבה שכלכלת העולם על הפנים.אי אפשר לנצח קומוניסטים במכירות.תנחש למה?
    סגור
  • 17.
    ומתי ? תתחלף את הכותרת והכתבה -יש עוד נושאים לא ? (ל"ת)
    לא קונה בולשיט 26/10/2018 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 16.
    ביזפורטל..כהרגלו וכרגיל הילוך אימים וזריעת פחד ! קשקשן (ל"ת)
    שלומי 26/10/2018 12:50
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • התבלבלתי הכל דבש וצוקר פושקה (ל"ת)
    לשלומי מאת ביזפורל 26/10/2018 15:40
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 15.
    היום יום ירוק (ל"ת)
    בא 26/10/2018 12:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לפי המדדים בארופה והחוזים הרי דוקא ירידות חדות (ל"ת)
    שלמה 26/10/2018 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • טען עוד
  • יש כאן חקיין שלי. (ל"ת)
    בא 26/10/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    אנחנו בתחילתה של מפולת מינימום 50% (ל"ת)
    יובי 26/10/2018 12:07
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 13.
    לא הבנתי מה ההרצה,הכול נופל בגלל שהפדים הפסיקו (ל"ת)
    בא 26/10/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    רובינישראלי
    עמית טל 26/10/2018 10:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    רק הוא? מה עם ביל גרוס גפריי גונדלך מלכי האגחים למה לא קוראים?
    סגור
  • 11.
    יעשו תוכנית לקנית איגרות חוב זבל של מדינות אירופה,אבל
    בא 26/10/2018 10:49
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אולי בינואר או פברואר ,אבל הבורסה בארהב תמשיך .............למטה .דראגי כרגע עמוס בפוטים וגם חברי הפד בארהב .אל דאגה הם חושבים רק עליכם .הפד גם דופק חזק את טראמפ ,כמו שדפקו חזק את בוש ,ככה שכנראה הם בצד הדמוקרטי , תיברחו טיפשים.
    סגור
  • טראמפ ישאר לבד בגשם ,הוא רואה את העליות בבורסה בארהב
    בא 26/10/2018 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כהישג שלו ,לבד בגשם זה מה שמגיע לו ,במקום לפוצץ את הפוליטבירו בסין שמלא בפסיכופתים מוחאי כפיים ,הוא מלטף אותם עם מיסים על סחורות ,עוד נשיא כלומניק ולא גבר .לטראמפ סינדרום אוטיסטי והוא בתחום הלחימה ,אבל בינתיים הוא פחדן .בניגוד לביבי.
    סגור
  • 10.
    אמר ב16 על אגחים
    גפריי גונדלך 26/10/2018 10:46
    הגב לתגובה זו
    1 3
    פסיכוזת המונים אחזה במשקיעים תשואת אגח 10 שנים ארהב 1.48% הזויים רדו מהגג עלה אף ל3.22 אמרנו הזויים אמת מערכת הבנקאות האירופאית תקרוס מה היום? מדד מניות הבנקים אירופה בירידה חזקה התחזית תתממש קריסה ימים יגידו דויטשה בנק מניה בקריסה טוטאלית כן כן
    סגור
  • 9.
    למה לעיוות!
    יוסי. 26/10/2018 10:24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האם זה לא נורמאלי כאשר לא מעלים ריבית, הבורסה תקבל בשמחה ומטבע תגיב בהחלשות?!
    סגור
  • 8.
    לגזור ולשמור = BLACK NOVEMBER
    zamirco 26/10/2018 10:07
    הגב לתגובה זו
    5 7
    מה שהיה עד עכשיו , רק פרסומות לסרט שעומד לזעזע את כלכלות העולם ולהכניס להלם מוחלט את הבנקים המרכזיים .
    סגור
  • עוד..אחד תגזור לעצמך נייר טאוולט ותשמור לשעת הצורך
    זמר נודד 26/10/2018 16:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוכמולוגים כמוך..שבענו בכמויות לך תזמר במקלחת וחפש על הדרך עץ טוב להתנענע טוב .
    סגור
  • מחכים לך בספונסר...
    ע.ב 26/10/2018 11:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשוב הטיימינג בחיים ולדעת שהכל יכול להתהפך ברגע . גם אני רואה שכל עליה היא עבודה בעיניים ומכירה של עושי שוק . אני כרגע חושב שהמעוף בדרך חזרה ל 1395בטווח הקצר ... ואחכ חישוב מחדש
    סגור
  • חכה מה מצפה
    גפריי גונדלך 26/10/2018 10:48
    הגב לתגובה זו
    3 3
    לבנקים באירופה המדדים בנקים מספרים מספרים בעיקר איטליה
    סגור
  • 7.
    ביז....כל הכבוד על הכתבה והנתונים תודה. (ל"ת)
    אור 26/10/2018 10:07
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 6.
    הבנקים הם עושקי הציבור הכי גדולים שיש
    שלמה 26/10/2018 09:55
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הם מתעשרים על חשבון העמים
    סגור
  • 5.
    הגענו לסוף , המניפולציות של הבנקים המרכזיים נגמרו
    דן 26/10/2018 09:43
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מי שלא בורח ממש בימים אלה מהשווקים , יצטער וחבל , השווקים הולכים לחזור למחירים של 2008 .
    סגור
  • 4.
    מדהים (ל"ת)
    משקיע 26/10/2018 09:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    משהו בהתמקדות קצרת המועד מחטיא את העיקר
    אלי 26/10/2018 09:38
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הכלכלה צומחת. מהפכת הטכנולוגיה והרובוטיקה והאינטרנט של כל הדברים וברכה האוטונומי מתקדמות ולא ישאירו את השוק האמריקאי נמוך יותר מידי זמן.
    סגור
  • והרובוטים גם יהיו הצרכנים?
    ב 26/10/2018 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 4
    נגמר לאנשים הכסף, ואשראי לא יהפוך זול יותר
    סגור
  • 2.
    משבר או לא?
    אלון 26/10/2018 09:25
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תגיד מה אתה חושב וזהו ? למה צריך להבין מהדברים את ההקשר? אתה מאמין שאנחנו לפני משבר גדול ?
    סגור
  • ולמה צריך לייפות את המציאות של חובות עצומים ? (ל"ת)
    דן 26/10/2018 09:41
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 1.
    עמית הרגת אותנו .. מתי תבא כבר איזו בשורה חיובית ?
    אלון 26/10/2018 09:24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הכל שחור.
    סגור
  • תתלבש חם לחורף ארוך,ותתמלא בפוטים (ל"ת)
    קח בשורה חיובית 26/10/2018 11:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אם תקנה פוטין סליחה פוטין הכל זהב (ל"ת)
    ככה 26/10/2018 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הבנקים המרכזיים