- הפדיחה של וואלה: ייחס לאשת המנהל בטייבה מעורבות ברצח - והפיל את הכתבההמבזק אתמול הופל לאחר דקות כשהתברר כי מדובר ב-2 פרשיות שונות, שלמעט העובדה שהתרחשו בטייבה ושם הקורבן היה דומה, אין קשר ביניהן
- מטומי במסע רכש: רוכשת את פלטפורמת הפרסום MobFox ב-17.6 מיליון דולרשבועיים לאחר כניסת פובליסיס כשותפה, מטומי שבה למסלול הרכישות שאפיין אותה. 9 מיליון ישולמו במניות מטומי לפי שווי של 260 פני למניה
- לחיים: יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של רשת הסופרמרקטים 'יינות ביתן'הרשת שהוקמה ב-1993 כחנות יין קטנה באשקלון צמחה לרשת סופרמרקטים בפריסה ארצית עם 66 סניפים. תקציב הפרסום עומד ב-2014 על כ-15 מ' שקל
רייטינג
צופית חזרה, הפועל הפסידה לבית"ר ומודי בר-און משלם את המחירהערב המשולש בטלוויזיה סיפק אמש עניין: 23.3% לתכנית 'אבודים' מול 7.1% בלבד לסדרת הדוקו 'כביש 90'. הקרב הלוהט בבלומפילד הניב כמעט 11%פרסום ראשון
אלון גולדשטיין עוזב את ynet - אבל ישאר כמשנה לעורך 'ידיעות אחרונות'חצי שנה לאחר שגולדשטיין קיבל גם את המשרה המקבילה ב-ynet, הוא מסיים את תפקידו, אבל יהיה מעורב ב"פרויקט מאתגר שקשור בעתיד האתר"- לימור לבנת מחפשת יועץ: משרד התרבות והספורט יצא במכרז לליווי תקשורתיהמכרז לבחירת משרד שיעניק שירותי ייעוץ אסטרטגי וליווי תקשורתי לרבות מיתוג, הסברה ושיפור התדמית, יוצא לאחר 4 שנים עם בן חורין אלכסנדרוביץ'
טור
תפסיקו לחשוב מחוץ לקופסה - זה משעמם: הגיע הזמן שמישהו יחשוב על הקופסהסטיב ג'ובס, סרגיי ברין, מארק צוקרברג והנרי פורד הם דוגמאות לגאונים שחשבו על "הקופסה" או בכלל המציאו חדשה. מתי יקום כזה לענף הפרסום?- נוסעים חלק: BBDO IM מקבוצת גיתם תעניק למובילאיי ייעוץ אסטרטגי שיווקימובילאיי מפתחת מערכות התראה לרכב למניעת תאונות. היא הונפקה בניו יורק לפי שווי של 5.3 מיליארד דולר, המוצלחת ביותר לחברה ישראלית אי פעם
- ירון דקל מחדש את לוח השידורים של גל"צ; האם כולם מרוצים?בעקבות סקר וקבוצות מיקוד, הוחלט בגל"צ על רענון הלוח הוותיק. אורלי יניב עוזבת את הבוקר, פרנס רק בשישי. וגם: כוכבני פייסבוק, סאטירה והומור
פרסום ראשון
לאחר 8 שנים במקאן: סמנכ"ל הקריאייטיב איתי גלאון מסיים את דרכו במשרדגלאון, מוותיקי מקאן והענף שימש כסמנכ"ל לצד טל רביב, רונה יעקבי וסיגל עבודי. צוות הקראייטיב שבראשו עמד טיפל בטמפו, מגה, בורגר ראנץ' ועוד