ערב עם צפייה: שיא עונתי ל'עובדה' על מאחורי הקלעים של המכון הפתולוגי
תכנית התחקירים עובדה רשמה אמש (יום ב') שיא רייטינג עונתי עם 27.1% ו-688 אלף צופים - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. בתכנית שודר תחקיר על המכון לרפואה משפטית, וגם כתבה שליוותה את יעקב אילון שהצטרף לערוץ 1 לקראת עליית מבט בהגשתו.
מנגד, שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) קיבל רייטינג נאה של 11.8%, ואילו משחק הכדורגל בין הפועל תל אביב לעירוני קריית שמונה במסגרת המשחק המרכזי (ערוץ 1) הסתפק ב-8.1%
פולישוק (קשת, ערוץ 2) הניבה 15.9%, הסדרה 'אחת אפס אפס' (ערוץ 10) הסתפקה ב-5.5%, 'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) זכתה ב-8.4%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) קיבלה 6.1%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.6%.
לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) קיבלה 6.5%, מול 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 4.6%.
ראש בראש בפרה-פריים: הרצועה זכתה אתמול התחזקות משמעותית בצפייה, כאשר 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עלתה מ-9.4% בערב ראשון ל-13.2%, 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) זינקה מ-15.9% ל-19.8%, ואפילו 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10), שקיבלה אתמול 8.9%, 2 נקודות יותר מיום ראשון.
בגזרת החדשות: גם הרצועה הזאת התחזקה כאשר - 'חדשות 2' קיבלה 25.9%, מול 'חדשות 10' עם 11.9% ו'מבט' (ערוץ 1) שקיבלה 6.5%.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
