- כבר לא בערוץ 1: משחקי גביע המדינה בכדורסל לגברים ונשים ישודרו בערוץ הספורטאחרי שנים שהמשחקים שודרו בערוץ 1, רכש ערוץ הספורט את הזכויות ל-3 שנים ב-1.7 מיליון ש'. חלק ממשחקי השמינית והרבע יועברו בערוץ בתשלום
פרסום ראשון
האזינו: שיר המחאה של אנשי רשות השידור - "לא תכבו אותנו, נפרק ונמשיך לשדר"לידי אייס הגיעה סקיצה לשירו של יוג'י גבאי, בין היתר בכיכובם של כרמלה מנשה ואורן נהרי. בהמשך צפויה להצטרף גם נינט, ששידרה ב-88FM. האזינופרסום ראשון
סגרו חוזה: עדי כהן מחליף את יוסי ורשבסקי כמנהל גוף המדיה של פובליסיסכהן, מאנשי השיווק המוערכים בישראל ומי ששימש שנים כסמנכ"ל השיווק של סלקום יצטרף לקבוצת פובליסיס ישראל וינהל תחתיו את זניט וסטארקוםרייטינג
השערורייה שעשתה רק טוב לרייטינג של ערוץ 1 - שזינק ל-20%עד לקטיעתו זכה המשחק ל-13.8%, אולם הפיק נרשם לאחר תקיפתו של ערן זהבי, כשזינק ל-20%. בעקבות כך נחלש מאד הפרק ה-2 של '9 חודשים'- אחרי "דנית" - באומן מביאים את "אילנית" מהתכנית 'אחד העם' לקמפיין גוגלמשרד הפרסום שקיבל לידיו את קמפיין הפרסום לאירוע המכירות Shopping IL מנסה לשחזר את ההצלחה של דנית לברנפלקס בעזרת אילנית מאחד העם. צפו
TV
'ישראל ספורט' לא מוותר לגדולים: רכש חסות בשידור הדרבי התל אביבי בערוץ 1השקופיות ישודרו במשחק בין מכבי להפועל במטרה לחשוף אותו לקהל היעד של חובבי הכדורגל. הכדורגל בערוץ 1 זוכה לרייטינג של 10%. צפו בסרטון- אחרי הנפילה עם אומניקום: פובליסיס תרכוש את סאפיינט ב-3.7 מיליארד דולרענקית הפרסום הצרפתית עושה צעד נוסף בדרך להוביל את שוק הפרסום העולמי בדיגיטל. מוכנה לשלם 44% מעבר לשווי המניה של סאפיינט בנאסד"ק
- במקביל למחאת יוקר המחיה: איש השיווק של אוקטובר הוא אלעד רביד משטראוסבזכות השקת סדרת 'החומוסיה של אבי' וסלטי הסלק שנוסו על עוברים ושבים בשוק, החליט איגוד השיווק לבחור ברביד לאיש השיווק של החודש
- לקראת כנס אילת: רסקין, אבי רצון, דידי הררי ושוש פורמן - זוכי פרס הרדיובכנס אילת לעיתונות שיתקיים בעוד שבועיים, יינתנו פרסים לתכניות רדיו. רדיו דרום יקבל פרס על שידוריו במהלך מבצע 'צוק איתן'. ומי עוד ברשימה?
- חוזר לזירה: 5 שנים לאחר שפרש מהחברה - אלי בן ברון מונה לסמנכ"ל לוקיישןעד לאחרונה שימש כמנהל דיגיטל ושת"פים במשביר לצרכן. בלוקיישן הוא יהיה סמנכ"ל ויטפל בלקוחות אסטרטגיים ופיתוח העסקי לצד המנכ"ל איתי פז