- בגלל קמפיין לדוריטוס עם להט"ב: קריאות להחרים את שטראוססרטון של משרד הפרסום מיי סושיאל שילב משפחות להט"ביות בתוך מקבץ של משפחות שונות. בכירים בתקשורת והפוליטיקה החרדית והדתית קוראים לחרם אבל בשטראוס לא מתכוונים לסגת
- אתי כרייף כבשה את הפריים: שיא לעובדה, כמה בשישי ברשת?פרשת "מין תמורת מינוי" חוזרת לכותרות בזכות ראיון ראשון של השופטת לשעבר ל"עובדה" ויממה לאחר מכן למגזין של אילה חסון. ומה ניצח אמש: נינג'ה או הישרדות?
- אשת השיווק של 2021: בעלת טחינה אל-ארז ג'וליה זהרכך הוכרז בכנס איגוד השיווק בשיתוף פעולה מסחרי עם קשת שגם שדרה את הכנס. זהר נבחרה כי היא "סמל להצלחה ודו קיום" וכי "טחינה אל ארז הפכה לסמל של מצוינות ושגשוג"
- "הציגו אותי כסוטה מין": אבנר הופשטיין תובע מאות אלפי שקליםלפני מספר שבועות פורסם תחקיר באתר "פוליטקלי קוראת" על סדרת התעמרויות והטרדות מיניות שהיו בגל"צ לאורך עשרות שנים. טענות הופנו גם כלפי הופשטיין, שתובע כעת את האתר, את חדשות 13 על פולו-אפ ואת העיתונאי חיים לוינסון על ציוצים נגדו
- פורמט אפשרי לתוכנית של אברי גלעד: אינטראקציה עם הצופיםגולשים ימליצו על נושאים לדיון ואף יעלו לשידור - זו אחת האפשרויות שנשקלת ברשת לגבי תוכניתו של אברי גלעד שמיועדת לרצועת שבע בערב. תאריך יעד לשידור עדיין אין
- אתגר הטיקטוק של כאן חדשות: זינוק של 800% ב-2021עם שלל אירועים חדשותיים בשנה שעברה, זינק הסושיאל של חטיבת החדשות של תאגיד השידור כאן. נקודת המפנה, אומר מנהל הדיגיטל בכאן חדשות, הייתה ב"שומר החומות"
- שלג על עירי: הצופים נדבקו לטלוויזיהנינג'ה ישראל רשמה שיא עונתי של 21.8% מול 14.7% להישרדות חדשות 12 עם יותר מ-20 נק', חדשות 13 עם כמעט 11%, וגם רצות הפרה-פריים עם רייטינג נאה
- צפו: פרטנר בקמפיין חדש עם סטטיק - ועוקצים שוב את בזקעם השיר ״גידי״, מגיע סטטיק לביתו של גידי גוב ומציע לו סיב פרטי. כבר לפני חצי שנה הסתלבטה פרטנר על בזק, שנעלבה והתלוננה לרשות השנייה
- עמוד הבית יתאים עצמו להעדפות הגולש, האתרים ירוויחו הקלקותטכנולוגיה חדשה של טאבולה תאפשר לאתרי חדשות לשלב רכיב ש"יכיר" את העדפות התוכן של הגולשים. הפיילוט נוסה בין היתר על אתר האינדיפנדנט שהחליט לשלב את הטכנולוגיה אצלו. גם בישראל נערכו פיילוטים
- Fiverr בקמפיין סושיאל לגיוס עובדים; שוקלת גם שילוט חוצות
פלטפורמת המסחר שמחפשת לגייס 100 עובדים, ויוצאת בקמפיין שיופיע בפרמט מודעות דרושים הומוריסטיות. סמנכ"לית השיווק: "השיח סביב הענף נסב סביב רבות הפינוק ב'הייטקס', אנו מנסים ליצור שיח שונה שמדגיש את הסיבות מדוע בוחרים לעבוד אצלנו"