טור
נמשיך לא לצפות בעשרות ערוצים ולשלם סתם על חבילות מיותרות?בארה״ב כל צרכן מנוי ל-4 שירותי סטרימינג, באירופה חברו גופי להקמת פלטפורמות חדשות, ובישראל? יו"ר ומנכ"ל המועצה הישראלית לצרכנות לשעבר עופר מרום בטור ל"ביז מדיה" לקראת התכנסות הרגולטור לדיון על FREETV שעשוי לחסוך לצרכן כ-2,000 ש' בשנה- לא מה שחשבתם: מי עשה את הטיזינג למנכ"לי חברות ההיי-טקבתחילת השבוע הוצבו שלטי חוצות בסמוך למשרדי חברות טכנולוגיה שפנו למנהליהן והציעו להם להכיר טכנולוגיה חדשה, פיתוח חדש, פריצת דרך חדשה ועוד. ברשתות החברתיות ניסו להבין מי עומד מאחורי המהלך. אז הנה הוא
- למה לפרסומאים ולאסטרטגים נמאס מקמפיינים פוליטיים?פרישת עידית סילמן מפנה זרקור לשוק הפרסום והתקשורת שמתחיל להריח בחירות. אבל משרדי הפרסום וייעוץ תקשורתי כבר לא יכולים להתמסר טוטאלית לקמפיין ולזנוח לקוחות קיימים. לכן המפלגות החלו לגייס אנשי מקצוע, רוכשות את המדיה בעצמם ואפילו חוסכות כסף. וכמה "המגויסים" יכולים להרוויח?
- "היה מקום לקומבינות של פוליטיקאים": 1,600 יפרשו עם הפרטת הדוארעד סוף השנה יוציא משרד התקשורת להנפקה 40% מחברת הדואר, ובהמשך יפעל להכניס משקיע פרטי - כך הודיע הבוקר שר התקשורת יועז הנדל שהציג את התוכנית להפרטת הדואר. ההתייעלות תוביל גם לסגירת סניפים, להעברת שירותים רבים לדיגיטל
- הדרמה הפוליטית הקפיצה את ארץ נהדרת; שפל למסעדה הבאהארץ חזרה למחוזות ה-20 פלוס אחוזים. המסעדה ירדה ל-7.6%, רק נקודה יותר מרבע גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לצ'לסי
- ביקורת על איגוד היח"צ: "הורג את התחום, צריך גוף חדש"בעקבות הפרסום ב"ביז מדיה" על איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור, תוקף גל בייסברג, הבעלים של קבוצת בייסברג טים, את אנשי האיגוד וקורא להקים ארגון חליפי שידאג למעמד היחצן ולאתיקה
פרשנות
מלחמת הסטרימינג: על מה בדיוק רבים HOT וקשת?שירות הסטרימינג של קשת יגיע ביום א' לדיון במועצת הרשות השנייה והפלטפורמות הרב-ערוציות מנהלות מאבק קשוח במיזם שעשוי לפגוע בהן. על איזו חקיקה מתבססים הצדדים, מה הטענות שהם מעלים, האם הסוגיה תגיע לבית המשפט ואולי בכלל אפשר להוריד את הלהבות? | פרשנות
- המלחמה על הסטרימינג: המכתב של HOT והחו"ד של FREETVHOT טוענת במכתב למועצת הרשות השנייה כי אישור המיזם מנוגד לחוק, וממשיכה לפעול לעכבו. FREETV מאידך מפיצה חוות דעת נגד עיכוב אישור המיזם. בראשון הקרוב יופיעו כל השחקנים בפני חברי המועצה
- אשת השיווק של מרץ: מנכ"לית "שוות" על קמפיין שבוע הנערה
מנכ"לית העמותה מעיין ארזי מלינרסקי השיקה את קמפיין "שבוע הנערה הישראלית" במרכזו חשיפה של מודלים נשיים מעוררי השראה כדי לעודד נערות להכיר בערך עצמן ולהגשים שאיפותיהן. החשיפה ברשת הייתה גדולה, והקמפיין זכה לפולואפים בתקשורת
- ותודה לליאת הר-לב: מראשון הקרוב קמפיין כאל עם מארק איוונירחברת כרטיסי האשראי מחליפה את הפרזנטורית הר-לב בשחקן הישראלי-בינלאומי איווניר, שאמור לשדר חדשנות, חוכמה ושיח בגובה העיניים