- השבוע של אלה אייבינדר: זכתה בגמר הישרדות ובקמפיין פרסומיזוכת הישרדות VIP תככב גם בקמפיין של רשת נעלי סקופ בהשקעה של 500 אלף שקלים, שיעלה בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה
- אחרי עונה חלשה: גמר הישרדות הצליח לנצח את הערב עם 17.2%אחרי עונה חלשה עם ממוצע 13.3%, הגמר הצליח לנצח את הפריים של קשת, למרות נתוני הצפייה הפושרים מאד. רוקדים עם כוכבים הניבה 14.8%. יום ו': קשת פי 2 מרשת בבוקר
- מזג האוויר משתפר, הרייטינג צונח: נתון חלש מאד לחדשות 13?עובדה והמסעדה הבאה לא הרשימו ברייטינג, אבל הזרקור מופנה למהדורת 13 עם 5.7%, מהנתונים החלשים בשנים האחרונות, בין היתר בשל ההגשה החלשה ממדד ישראל. וכמה עשתה מהדורת כאן 11?
ראיון
"לנועה קירל יש אפיל בינ"ל והיא מגיעה לכל הגילאים. היא מייצרת שיח גדול"הבחירה בפרזנטורית צעירה, השינויים בשוק התקשורת המקומי, הגידול בפרסום בדיגיטל על חשבון הפרינט והרדיו ומהלך האמיץ שהוא הכי גאה בו. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק פלאפון, yes ובזק בינלאומי, מתארח במדור "סמנכ"לי שיווק מדברים"
- חילוף בעמדת הספונסר: הבנק הדיגיטלי יעניק חסות לליגת העל בכדורגלהבנק הדיגיטלי יעניק חסות לליגת העל בכדורגל בשנתיים הקרובות, תמורת כ-4.7 מיליון שקל בשנה, ויחליף את הבורסה לניירות ערך נותנת החסות בשלוש השנים האחרונות; "חיבור בין הכדורגל לעולם של חדשנות, הייטק ופיננסים"
- הקמפיין הייעודי של טיב טעם לסניף המשופץ ברמת החייל
חברה השקיעה שמונה מיליון שקלים בשיפוץ הסניף הוותיק, ובאמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי תשקיע כ-250 אלף שקל בקמפיין שילוט חוצות אזורי, עיתונות מקומית, דיגיטל ורדיו
- השת"פ של ליברה עם קשת: חבילת פרסום בשווי 70 מיליון ש'דוחות חברת הביטוח הדיגיטלית חושפים את עומק שיתוף הפעולה בינה לבין קשת, שתמורת אחוזים בליברה, העניקה לה דקות פרסום בטלוויזיה ושטחי פרסום בדיגיטל בפריסה למספר רב של שנים
- משהו קורה ל"כפולים": הפסידה בפריים להישרדות13.5% להישרדות, 12.5% ו-10.1% לפרק כפול של כפולים. זמן רב שברשת לא חוו תחושת ניצחון מהי, כפי שהיה אמש לאחר שניצחה את היריבה המרה קשת בשתי גזרות - פריים טיים ולייט נייט
- קמפיין הסמסים המסתורי שפונה לפוליטיקאים ולעיתונאים"הצינור" חשף השבוע כיצד פעלו לוביסטים ויועצים במסגרת קמפיין החברה להגנת הטבע, כדי להשפיע על קובעי המדיניות באמצעות "השחרת" הדייגים, מי מימן את הקמפיין ואת מי הוא משרת. כעת נראה שהדייגים מחזירים מלחמה ואף גייסו יועצת תקשורת לניהול המשבר
- שירות אחוד לאינטרנט ולתשתיות: מה תציע לנו בזק מיום א'?בזק פרסמה את פרטי השירות האחוד שתציע ללקוחותיה בעקבות ביטול הפיצול באינטרנט שחייב את הלקוחות לרכוש אינטרנט ותשתית משני ספקים שונים. HOT צפויה להתחיל אף היא במהלך דומה בקרוב לאחר שבמשרד התקשורת יחתמו לה על הרישיון