טלי פולג סמנכלית שיווק בזק
צילום: נירי גתמון

אחרי העבודה בחברות הבנות: הג'וב החדש של טלי פולג בבזק

פולג תהיה סמנכ"לית השיווק של בזק במקומה של קרן לייזרוביץ שהודיעה השבוע על עזיבתה. בתפקידה האחרון הובילה פולג את אגף שיווק לקוחות ב-yes ובזק בינלאומי
אלכסנדר כץ |

טלי פולג תהיה סמנכ"לית השיווק של בזק 1.16% - כך הודיע היום מנכ"ל החברה רן גוראון. פולג תחליף בתפקיד את קרן לייזרוביץ, ששימשה בארבע השנים האחרונות כסמנכ"לית שיווק וחדשנות בחברה, והודיעה אתמול על עזיבתה. 

לפולג ניסיון ניהולי בתחום השיווק ובעיקר בענף התקשורת. בתפקידה האחרון פולג הובילה את אגף שיווק לקוחות בחברות yes ובזק בינלאומי מקבוצת בזק, ולדברי החברה, "הביאה לשיא בצמיחת לקוחות הטלוויזיה, השיקה בהצלחה רבה את שיתוף הפעולה עם דיסני+ והקימה את פעילות האינטרנט של yes שאפשר לחברה להתחיל למכור חבילות טריפל". עוד לפני כן הייתה פולג סמנכ"לית השיווק של האקדמית גליל מערבי, יועצת שיווק ואסטרטגיה בתחומי המדיקל והשירותים, מנהלת שיווק בשוק הסלולר ועוד. 

בעברה שימשה במשך שמונה שנים כמנהלת שיווק בבזק, אליה היא חוזרת. בתפקידה החדש תיקח פולג חלק מרכזי בקביעת האסטרטגיה של החברה ויצירת מנועי צמיחה חדשים. 

מנכ"ל בזק גוראון מסר כי "לטלי פולג ניסיון רב בתחום השיווק, והיכרות מעמיקה עם מורכבות שוק התקשורת בישראל ועם קבוצת בזק. אני שמח שהיא חוזרת לבזק, ואין לי ספק שיכולותיה וניסיונה יתרמו רבות לחברה, במיוחד בחיזוק הפעילות בתחום הסיבים ופיתוח עולמות הדיגיטל. אני מודה לקרן לייזרוביץ על תרומתה לבזק, ומאחל לה הצלחה בהמשך".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.