- טויוטה חוגגת 25 שנה בישראל - איך זה נראה בפרסומות לאורך השניםאייס מציג מסע בזמן לתעשיית הפרסום של פעם - כולל פרסומות פרינט וטלוויזיה, בשבוע בו מציינת יוניון מוטורס 25 שנות פעילות בישראל, בליוויו של איש הפרסום רמי יהושע
- שווי החשיפה של אירועי 'שבתרבות ב"ש': כמעט 22 מיליון שקליםב-10 החודשים האחרונים זכתה 'שבתרבות' בהנחייתו של רועי כ"ץ ל-647 כתבות, מהן כ-100 בטלוויזיה, מה שהוביל לזינוק של 55% בשווי החשיפה. ותודה לדוד ביטן ויובל שטייניץ
רייטינג
דירוג יפעת
רייטינג