TV
טור
רייטינג
- כ-30 מיליון שקל הופנו לפרסום מבצעי סוף שנה וחנוכהמחקר יפעת בקרת פרסום מגלה התפתחות מסורת מבצעי סוף שנה אזרחית ונוביגוד, במיוחד כשהדבר חופף לחנוכה. בערוץ 9 מצהירים על גידול של 25% בהיקף הפרסום מ-2015
סיכום 2016
אחרי קיץ קשה ולקראת פירוק ערוץ 2: מה עברה הטלוויזיה הישראלית השנה?רשת מובילה ברייטינג, קשת מובילה במספר הצופים. ערוץ 10 נחלש וכך גם המהדורות של 3 הערוצים. אייס עם סקירת הרייטינג של השנה החולפת, ומה הולך לקרות פה בשנה הקרובה