• מועצה אזורית גולן פרסום ראשון
    המשרדים צפוים להציג למועצה פרזנטציית קריאייטיב על פי בריף שהועבר אליהם, כאשר התקציב צפוי לעמוד על כ-2 מיליון שקלים בפועל
    |15/06/2016
  • יונית לוי חדשות 2 רייטינג
    'חדשות 2' חזרה לרצועת 20:00 - 'חדשות 10' התרסקה ב-45%
    ההצלחה של ערוץ 10 שלשום – בזכות אמנון לוי והרייטינג הנמוך יחסית במשחק בערוץ 2, לא שכפלה עצמה אמש. 'המרוץ למיליון' עם נתון נמוך, והפרה-פריים נפגע בגלל הכדורגל בערוץ 1
    |15/06/2016
  • שני כהן. 9 מיליון ביטוח ישיר - קמפיין שוקה
    ביהמ"ש הורה להסיר "פרסומות שוקה" תוך יממה; 'ביטוח ישיר' שוקלת לערער
    "עצם הותרת הפרסומות האסורות באתר החברה כחומר נגיש לכל, לאחר שבימ"ש קבע כי אין להמשיך ולפרסמן, מהווה טעם לפגם ולכן גם פגיעה בצו המניעה", קבע המחוזי
    |14/06/2016
  • ארית גורדון קשת
    ארט דירקטורים? תתחילו למרק את קורות החיים - ותשלחו אותם לזכיינית שנפרדת מגורדון, שחתומה בין היתר על המיתוג הוויזואלי של 'קשת' ושל תכניות הדגל שלה
    |14/06/2016
  • צעדת השוויון ידיעות אחרונות
    הכתבים האזוריים זועמים על מועצת ירוחם בגלל הבלעדיות ל'ידיעות'
    הכפולה הבלעדית על "צעדת השוויון" הובילה לסערה בתא כתבי הנגב, שחבריו טוענים כי העברת ידיעה כזאת לכתב שאינו מהדרום פוגעת במאבק הדרומי, וברצון העיתונאים להירתם לטובתו
    |14/06/2016
  • פרסומת 'אדמה' בנתב"ג
    לא מעט נוסעים שעברו דרך שדה התעופה בימים האחרונים מצביעים על האירוניה וחוסר הטעם שבדבר. למרות שהחברה נמצאת בכותרות מזה שבועות בגין חשד לפלילים - הפרסומת שלה עוד מככבת מול מאות אלפי נוסעים
    |14/06/2016
  • עטרה בילר רועי כפרי טור
    הבלחה חד פעמית או סנונית של שינוי? קליפ יפה ולא יומרני שעושה חשק ומהלך דיגיטאלי פשוט וחכם. מילקי, קוקה קולה ונקיון חופים - עטרה בילר על 3 פרסומות חדשות 
    |14/06/2016
  • החרדיות אמנון לוי רייטינג
    אמנון לוי ניצח את ערוץ 2 בגדול: יותר מ-22% ל'החרדיות' בערוץ 10
    לצד הביקורת במגזר החרדי על לוי בשל הסדרה, זו זוכה לנתוני צפייה מטורפים במונחי ערוץ 10, כששודרה מול מהדורת 'חדשות 2' מאוחרת, בשל המשחק היורו ששודר בערוץ 2. שיא ללייט-נייט של אסף הראל
    |14/06/2016
  • מיקרוסופט תשלם 26.2 מיליארד דולר במזומן וזאת לפי מחיר מניה של 196 דולר. לפני כשנה מניית הרשת החברתית העסקית נסחרה במחיר של כמעט 300 דולר
    |13/06/2016
  • רועי כפרי
    נכון לעכשיו, הפרסומת למילקי מוס עומדת על 1,100 שיתופים ומעל ל-200 אלף צפיות, רק בעמוד הפייסבוק של כפרי, ללא קידום בכסף. מבחינת הקו הקריאייטיבי של המותג, העבודה עם כפרי אליה דחף אדלר חומסקי מהווה שינוי של תפיסת הפרסום בשטראוס כלפי המותג
    |13/06/2016
מציג דף 690 מתוך 1620