רייטינג
פרסום ראשון
פרסום ראשון
- זינוק בפרסום לקראת פסח; "יש מקומות שהמדיה כבר מלאה"ההוצאה לפרסום לקראת החג עמדה על 186 מיליון ש', זינוק של 50% מהחודש לפני כן - כך עפ"י יפעת בקרת פרסום. המותג המוביל הוא סופרפארם. גורם בשוק הפרסום: יש שינוי בחג הנוכחי
פרסום ראשון
רייטינג
הסרט על אסון השייטת הניב 24.1% לפרק סיום העונה של 'עובדה''עובדה' היא תכנית התחקירים הוותיקה והנצפית בטלוויזיה. אתמול שודר סרטו של עמרי אסנהיים על אסון השייטת. מנגד קיבלה 'סלפי' 8.2%פרסום ראשון
פרסום ראשון