• יעל דרומי. EAR CATCHER
    האורחת השבועית בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER היא יעל דרומי, ממייסדות ובעלות 'סטוריז' המתמחה בהקמה ותפעול פלטפורמות תוכן למותגים. על אסטרטגיית תכן למותגים, איך עושים את זה נכון ועוד
    |23/10/2017
  • רולדין
    לאחר 15 שנים עם רני רהב, רולדין מעבירה את תקציב יחסי הציבור לידיהם של גילי כהן ואורן פלדמן בגיל-עד תקשורת. "מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות  של עבודה משותפת"
    |23/10/2017
  • מאסטר שף רייטינג
    אמנם השקת העונה החדשה של מאסטר שף היא הנמוכה ב-5 שנים, אבל מדובר בנתון כמעט הכי גבוה השנה להשקת ריאליטי. הבוקר של רסקין בקשת רשם 5.3% סטנדרטיים
    |23/10/2017
  • רק לאחרונה עזב את ערוץ הספורט ועבר לשדר את משחקי הפועל ירושלים ביורוקאפ בערוצי צ׳רלטון. בעבר לקח חלק בתכנית הספורט של 102FM עם אופירה אסייג
    |23/10/2017
  • ברגר קינג TV
    הרשת הציבה מצלמות בסניף ברגר קינג ב-LA ושם בחנה את תגובות הלקוחות להתנכלות של נערים בנער אחר. כמה מהם קמו כדי להגן על הילד וכמה קמו כדי להגן על ההמבורגר שהזמינו?
    |22/10/2017
  • שירותי כבאות שריפה כבאי TV
    באמצעות לפמ, ישקיעו הרשות הארצית לכבאות והצלה והמשרד לביטחון פנים 3.2 מיליון ש' בקמפיין שייקרא לציבור לפעול למניעת שירות הנגרמות מטעויות. צפו
    |22/10/2017
  • רועי ברק פרסום ראשון
    ברק חוזר לגלובס לאחר שהיה בעבר כתב התקשורת שלו. הוא יחליף את אנדרה טבקוף, שהיה עורך בפועל במקומו של אלי ציפורי, וכעת קיבל תפקיד חדש - עורך דעות וקהילה
    |22/10/2017
  • elemento. עיתון הארץ
    סדרת מודעות של מותג העיצוב elemento מופיעות בשבועות האחרונים בעיתון הארץ כשהן מציגות גברים עירומים לצד הריהוט הבוטיקי והיוקרתי. דין אחר לישבן של אשה וישבן של גבר? אפליה מתקנת, טעם רע או מעשה אמנות?
    |22/10/2017
  • ZIP. ענבר מרחב G
    המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד
    |22/10/2017
  • מוטי בר זיו
    בר-זיו מינה את אוזן וגלעד עמם עבד בגלובס. אוזן יהיה אמון על ניהול הפעילות המקוונת, ואילו גלעד יהיה אחראי על פיתוח מוצרי תוכן חדשים, פרויקטים דיגיטליים ושת"פ
    |22/10/2017
מציג דף 452 מתוך 1619