האורחת השבועית בפודקאסט הפרסום EAR CATCHER היא יעל דרומי, ממייסדות ובעלות 'סטוריז' המתמחה בהקמה ותפעול פלטפורמות תוכן למותגים. על אסטרטגיית תכן למותגים, איך עושים את זה נכון ועוד
לאחר 15 שנים עם רני רהב, רולדין מעבירה את תקציב יחסי הציבור לידיהם של גילי כהן ואורן פלדמן בגיל-עד תקשורת. "מודים מעומק הלב לרני והילה רהב והצוות שלהם על שנים רבות של עבודה משותפת"
הרשת הציבה מצלמות בסניף ברגר קינג ב-LA ושם בחנה את תגובות הלקוחות להתנכלות של נערים בנער אחר. כמה מהם קמו כדי להגן על הילד וכמה קמו כדי להגן על ההמבורגר שהזמינו?
סדרת מודעות של מותג העיצוב elemento מופיעות בשבועות האחרונים בעיתון הארץ כשהן מציגות גברים עירומים לצד הריהוט הבוטיקי והיוקרתי. דין אחר לישבן של אשה וישבן של גבר? אפליה מתקנת, טעם רע או מעשה אמנות?
המותג יכול לרשום לעצמו וי גדול על הטרנספורמציה המוצלחת ממותג עמודי מבצע וצילומי אופנה גנריים (שרבים עושים טוב יותר) למותג שמנסה ללחוץ על כפתורים אחרים בקרב הצופים והלקוחות לעתיד
בר-זיו מינה את אוזן וגלעד עמם עבד בגלובס. אוזן יהיה אמון על ניהול הפעילות המקוונת, ואילו גלעד יהיה אחראי על פיתוח מוצרי תוכן חדשים, פרויקטים דיגיטליים ושת"פ