
צילום: יח"צ
"הגרלה על כלום": לא תאמינו כמה נרשמו למהלך של קליק
הקמפיין עלה כפרסומת TV שבה הוצגה ההגרלה שבה לא זוכים בכלום. בנוסף, המהלך חי בדיגיטל בפעילות תוכן וסושיאל שכוללת משאלי רחוב ושלט חוצות בזנזיבר
שבועיים עברו מאז שקמפיין הנונסנס האווילי והמשעשע החדש של קליק, עלה לאוויר והשורה התחתונה בסיכומו היא, שלא פחות מ-15.5 אלף איש נרשמו להגרלת הפרסים על "כלום". הקמפיין עלה כפרסומת בטלוויזיה שבה הוצגה ההגרלה שבה אף אחד מהלקוחות אינו צפוי לזכות במשהו, עם הזמנה להירשם, ובנוסף, המהלך חי בדיגיטל בפעילות תוכן וסושיאל שכוללת משאלי רחוב, במסגרתם אנשים נשאלו מה הם יעשו אם הם יזכו בכלום. סרטונים שעל פי נתוני החברה כבר גרפו כ-2 מיליון צפיות.
הקמפיין הנוכחי הוא חלק מהאסטרטגיה התקשורתית של קליק: "כשזה טעים, זה טעים", אז לא באמת צריך לחלק פרסים בשביל לשכנע מישהו בזה. פרסומות קודמות של המותג ברוח השטות הזו מכרו לצופים "כסא" או השתלטו על סרטונים אחרים עליהם הולבש דיבוב. בהלימה עם קהל היעד של המותג, המהלך כולל גם שיתוף פעולה נרחב עם יוטיוברים ישראלים מובילים שייצרו תוכן מקורי משלהם סביב הרעיון של הקמפיין. דיאלוג נוסף ונישתי יש לומר עם קהל היעד בא לידי ביטוי באמצעות שלט חוצות שרכש המותג בשדה התעופה של זנזיבר - יעד תיירותי מועדף לאחרונה על קהל הצעירים - שבו נכתב: "חופשה נעימה על חשבונכם, כי בהגרלה של קליק זוכים בכלום".
- 1.תוכן שיווקי? (ל"ת)חזי החזאי 09/01/2018 10:57הגב לתגובה זו