"הגרלה על כלום": לא תאמינו כמה נרשמו למהלך של קליק
שבועיים עברו מאז שקמפיין הנונסנס האווילי והמשעשע החדש של קליק, עלה לאוויר והשורה התחתונה בסיכומו היא, שלא פחות מ-15.5 אלף איש נרשמו להגרלת הפרסים על "כלום".
הקמפיין עלה כפרסומת בטלוויזיה שבה הוצגה ההגרלה שבה אף אחד מהלקוחות אינו צפוי לזכות במשהו, עם הזמנה להירשם, ובנוסף, המהלך חי בדיגיטל בפעילות תוכן וסושיאל שכוללת משאלי רחוב, במסגרתם אנשים נשאלו מה הם יעשו אם הם יזכו בכלום. סרטונים שעל פי נתוני החברה כבר גרפו כ-2 מיליון צפיות.
הקמפיין הנוכחי הוא חלק מהאסטרטגיה התקשורתית של קליק: "כשזה טעים, זה טעים", אז לא באמת צריך לחלק פרסים בשביל לשכנע מישהו בזה. פרסומות קודמות של המותג ברוח השטות הזו מכרו לצופים "כסא" או השתלטו על סרטונים אחרים עליהם הולבש דיבוב.
בהלימה עם קהל היעד של המותג, המהלך כולל גם שיתוף פעולה נרחב עם יוטיוברים ישראלים מובילים שייצרו תוכן מקורי משלהם סביב הרעיון של הקמפיין. דיאלוג נוסף ונישתי יש לומר עם קהל היעד בא לידי ביטוי באמצעות שלט חוצות שרכש המותג בשדה התעופה של זנזיבר - יעד תיירותי מועדף לאחרונה על קהל הצעירים - שבו נכתב: "חופשה נעימה על חשבונכם, כי בהגרלה של קליק זוכים בכלום".
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
בשונה ממקרים רבים אחרים, הדאחקה הפרועה של קליק, בפעילות שאותה מוביל משרד הפרסום גרייט אינה נתפסת על ידי הקולגות כמשובת נעורים תלושה אלא ההפך. את ההכרה על כך קיבל המותג ומשרד הפרסום באירוע ה-Effie Awards האחרון שבו זכו בפרס ה-Grand Effie למהלך השיווקי האפקטיבי ביותר לשנת 2016.
קרדיטים
לקוח: יוניליוור ישראל
סמנכ"ל שיווק יוניליוור: ישי מנדיל
מנהל תקשורת שיווקית יוניליוור: איל עמית
מנהל שיווק חטיפים יוניליוור: עידו שני
מנהל קטגורית שוקולד יוניליוור: יובל גורן
יח"צ: חן קולקר, יפה אפרתי
משרד הפרסום Great Digital Partners
סמנכ"ל קריאייטיב: רז מסינג
סמנכ"ל אסטרטגיה: איתמר בר
מנהל קריאייטיב: אילן ירוחם, תום זכאי
מפיקה: רחלי בוקסנבוים
קופירייטר: ניר גרנות, איל וולך
ארט דיירקטור: רייצ'ל שניידר
סופרוויזרית: נטע מגן
תקציבאית: טליה שרגא
מדיה חברתית ותוכן: גליה נבות, לי מלאך
פלנר: רן שלהבי, מיכל גלברד
סטודיו: רענן אדוט
סמנכ"ל טכנולוגיה: קארין אושרי
חברת הפקה: אודיני סרטים
במאי: ישי קרני
מפיק ראשי: אודי אפרת
צלם: שחר רזניק
עורך: טל סיקורל
קריין: יפתח חוצב
ליהוק: אמירה בוזגלו
שחקנים: גיא גורביץ' , ירמי "ג'רמייה" אומני, מיכל עובדיה, בראל דונוביץ
און ליין וקומפוזיטינג: סטודיו גרוסמן, עמרי גרוסמן, איתי ענבי, קרן לוק פוטרמן, ענבל כנפו
עריכת סאונד: בייסליין סאונד, גיא שקדי
ע.במאי: מלינה קרפוביץ
תאורה: פליקס סלומון
איפור: בר ברק
ע.צלם: מיכאל דאל
מקליט: רן צרויה
ארט: נריה בן ארי
הלבשה: יפעת סופר
הפקה בפועל: גל פילו
ניהול לוקיישן: עידן ברדך
ניהול הפקה: עומר פוגל
סטילס: סלי בן אריה
רכבים מצטלמים: גיל הורוביץ
ע.הפקה: עמרי שגיא
אולפן וציוד צילום: אוטופיה
חדרי אוף ליין: ארט מדיה
ייצוג במאי וצלם: טל נתן
ייצוג קריין ועורך: תאריקה זוהר
ייצוג שחקנים: זוהר יעקובסון, חיים שרגא, לבנה חכים
- 1.תוכן שיווקי? (ל"ת)חזי החזאי 09/01/2018 10:57הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.