• הרמון אלון אבוטבול
    הסדרה שרשמה רייטינג נאה ברשת 13, מאפשרת הצצה לכת סגורה שמזכירה מאד את פרשת גואל רצון. אנדמול שיין אינטרנשיונל אחראית על המכירה לערוץ האוסטרלי הציבורי SBS
    |11/02/2019
  • 2025 ארז טל קורין גדעון רייטינג
    למרות הקידום המאסיבי: רק 21.1% להשקת הריאליטי 2025
    אחת הסיבות לנתון הפושר הוא אורכו הבלתי נגמר של פרק ההשקה - שעתיים וחצי. לפני חודש הושקה 'האח הגדול' ברשת 13 עם 27.4%
    |11/02/2019
  • פייסבוק
    לאחר שיצרה מגמה, קידמה ותעדפה קהילות, פייסבוק פותחת את הדלת לעמודי המותגים המסחריים שעד עתה לא יכלו להיכנס לקבוצות תחת שמם אלא רק באמצעות "שגרירים" 
    |10/02/2019
  • JEEP
    למרות המעבר ממשרד למשרד ואובדן הנתח הכספי, המשמעות בפועל דרמטית פחות מכיוון ש-LEAD הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי 
    |10/02/2019
  • מולי אדן אביב פרנקל נבות וולק פודקאסט 30 דקות או פחות
    '30 דקות או פחות' של אביב פרנקל ונבות וולק, יקבל חסות מהקרן האמריקאית SGVC של דובי פרנסס. הצדדים מסרבים לחשוף סכומים, אבל לא תאמינו כמה כסף אפשר לגלגל בתחום
    |10/02/2019
  • ערוץ הספורט ספורט 5 פרסום ראשון
    מס' חודשים לאחר שעזב את וואלה משום שסירב לחתוך משמעותית במצבת עובדי מדור הספורט, ישמש אוזן כעורך הראשי של רצועת אחר הצהריים הכוללת את 'מגרש פתוח'
    |10/02/2019
  • רביעיית גמר הכוכב הבא לאירוויזיון רייטינג
    רייטינג גבוה לכוכב הבא – לקראת הגמר שישודר ביום שלישי
    התכנית הגדילה במקצת את הפער מ'האח הגדול', שנאלצת להתמודד עם מקפצה חלשה יותר מזו של קשת. יום ו': 13.4% לסברי מרנן. יום ה': כמה עשתה מכבי ביורוליג?
    |10/02/2019
  • עדי אלון
    אלון שפרשה מ-K Logic לפני מספר חודשים תמונה ל-COO, משנה למנכ"ל בסוכנות השיווק הדיגיטלי של אדלר חומסקי, תחת דוד סלמן
    |07/02/2019
  • עדי ברזילי TV
    הפרילנסרים כובשים את המקום הראשון, במקאן מלהקים סטריאוטיפים בניו יורק, Great מוכיחים שוב שקהל היעד של AM:PM ברור להם מאוד ועוד. צפו במצעד הפרסומות
    |07/02/2019
  • איגוד הפרסום. אמיר גיא, יו"ר האיגוד ויגאל בראון המנכ"ל פרסום ראשון
    מה שהחל כשיתוף פעולה בין הצדדים מסתיים בהחלפה של שוקן. האיגוד ינסה להעיר את שוק הפרסום ולהגדיל את מספר ההגשות מישראל שנמצא בירידה עקבית
    |07/02/2019
מציג דף 244 מתוך 1620