הקיצוץ בפרסום מוצרי צריכה, עליית מותגי ה-DTC מחוץ למשרדי הפרסום והביקוש לדאטה ופרסונליזציה הם חלק מהאתגרים שמקשים על משרדי הפרסום כיום. מנגד, כמו שאומר יו"ר IPG: "כשהלקוחות מבולבלים זה טוב עבורנו"
ההסכם בין Racepoint Global להדן אורנשטיין ואיתמר חושן, יאפשר לחברות שעובדות עם Racepoint תמיכה בכניסה לפעילות בישראל, ולחברות ישראליות אפשרות להתרחב לחו"ל
לראשונה מזה שנים, מספרי האמת של חברת פרסום בישראל נחשפים במסגרת דוחות החברה העולמית ומגלים צמיחה אורגנית מרשימה. פובליסיס העולמית: "תעשיית הפרסום נכנסה לסחרור שמקורו בתחומי הדאטה והטכנולוגיה"