אורן חזן האח הגדול
צילום: מסך רשת 13
רייטינג

האח הגדול הדיחה את הכוכב הבא מראש הפריים במוצאי שבת

במוצ"ש האח הגדול הובילה את הטבלה עם כניסתו של אורן חזן לשבוע, בשישי השקת עונה שישית לסברי מרנן רשמה 13.1% ובחמישי פער של כמעט 10% לעובדה בקשת מול המקור ברשת
עינת שחק | (8)

ערב צפייה חזק במוצאי שבת בפריים טיים: כניסתו של ח"כ לשעבר אורן חזן לבית האח הגדול ברשת 13 רשמה נתונים גבוהים והתוכנית הובילה את הטבלה עם 21.1% (622K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים לא כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

לא הרחק מאחור הכוכב הבא לאירוויזיון (קשת 12) עם 18.6% (551K), ורואים עולם בכאן 11 עם 1.4% (30K). יש לציין כי נתוני כאן 11 מגיעים מהוועדה למידרוג וכי תאגיד השידור הציבורי מפרסם את נתוני הצפייה באופן עצמאי במקביל באתר "כאן". 


בגזרת הלייט נייט, רשת 13 שמרה על ההובלה וגב האומה הניבה נתון גבוה במיוחד של 11.2%. מנגד, אנשים (קשת 12) עם נתון נאה של 10% ומבזק tvbee עם 6%. 

ברצועת הפרה פריים
משדר מיוחד של פגוש את העיתונות רשם לקשת 12 נתונים של 13.7% ומשדר רגיל של התוכנית הניב 14%. ברשת 13 שידור חוזר של משחקי השף ניפק 4.6%, והמטה המרכזי רשם 8.2%. 

במהדורות החדשות
חדשות סוף השבוע בקשת 12 עם 18.9% (554K), מנגד מהדורת שבת ברשת 13 הסתפקה ב-10.1% (331K) וחדשות שבת בכאן 11 עם נתון גבוה יחסית למהדורה - 6.6% (197K). 

יום ו:

בפריים טיים, השקת עונה שישית לסיטקום סברי מרנן הניבה לקשת 12 נתון נאה של 13.1% (423K) ופרק שני של התכנית רשם 12.6% (384K). שי בשידור (רשת 13) ניפק 8.6% (291K) וקופה ראשית (כאן 11) עם 1.8% (57K) בלבד. 

בגזרת הלייט נייט הכוכב הבא - חשיפת הדו קרבים הניבה לקשת 12 נתונים של 5.7%, זאת וזאתי (רשת 13) עם נתון גבוה יחסית לפרקים הקודמים - 5% ושידור חוזר של האח הגדול רשם לערוץ 2.3%. 

בגזרת הבוקר
שישי בבוקר (קשת 12) עם 4.7%
העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.4%. 

ברצועת הפרה פריים

קשת 12 - אופירה וברקוביץ' - 8.3%, מהדורה מוקדמת - 9.7%.

רשת 13 - סודות מתוקים - 3.2%, שידור חוזר של אהרוני וגידי - 5.2%, שישי סיכום שבוע - 6.5%.


במהדורות החדשות
אולפן שישי (קשת 12) עם 15% (481K) הוביל את הרצועה. מנגד, שישי עם אילה חסון (רשת 13) עם 6.9% (241K) וחדשות השבוע (כאן 11) הסתפקה ב-2.6% (78K) בלבד. 

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"


יום ה: 

בפריים טיים, עובדה בקשת 12 הובילה את הרצועה עם 16.5% (435K). מנגד, בפער של כמעט 10% ויותר מ-200 אלף צופים, המקור ברשת 13 הניבה 6.9% (200K) בלבד וגב האומה (רשת 13) עם 5.1% (145K). המרדף בכאן 11 ניפקה 5.2% (152K) ופעם בשבוע עם תם אהרון רשמה 3.3% (91K). משחק היורוליג הניב לערוץ הספורט 5.9%. 


בלייט נייט, קשת 12 שמרה על ההובלה ואינטימי ניפקה 9.7% ובהמשך הבתים היפים בישראל עם 5.7%. ברשת 13 היום שהיה הניבה 4.1%. 


ברצועת הבוקר

העולם הבוקר (רשת 13) הובילה עם 4.1%,
חדשות הבוקר (קשת 12) הסתפקה ב-3.6%.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מוטי 13/01/2020 11:22
    הגב לתגובה זו
    תקוה את בן אדם שפל ומתוסכל .. את מוציאה את כל התסכול והרוע שלך על הסובבים אותך. נולדת לעולם כדי לפגוע באנשים זה התפקיד שלך .
  • 7.
    למה נגנסת רק לשבוע אורן פליז תישארררר (ל"ת)
    מאיה 08/01/2020 14:16
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    אורן חזן הכי מעניין שם באח הגדול חולה עליו (ל"ת)
    נטלי 08/01/2020 14:15
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    Didi 05/01/2020 19:09
    הגב לתגובה זו
    אחלה אורן שבעולם..חסר בפוליטיקה מאוד .. הכל לא יציב בגלל שהוא לא בתמונה
  • 4.
    פרישה מהמדרוג לא עזרה. כאן 11 מגרד את התחתית. (ל"ת)
    750 מיליון ש"ח בשנה 05/01/2020 18:19
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    טעות!בסיכום הררייטינג למוצשש 4-1 אתם מזכירים שידור ששלו (ל"ת)
    יעקב אחימאיר 05/01/2020 13:42
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    רן 05/01/2020 12:11
    הגב לתגובה זו
    על השחיתות שיש מצד השופטים כלפי אור עמרמי, ניקי גולדטיין ולואי עלי, די נמאס וכנראה שאחד מהם יהיה הזוכה רק כי ההפקה תחליט על זה בסוף, לכן עדיף כבר לצפות באח הגדול!!!!
  • 1.
    אלעד 05/01/2020 11:39
    הגב לתגובה זו
    זו דעתי, וכנאה לא רק דעתי, אם רק 2.6% צופים ביומן של התאגיד, ביום שבו יש דרמה (חיסול סולמאני וכוננות בישראל). אני לא יודע אם ירון דקל הגיש השבוע (אתם לא מצפים ממני לראות את הזוועה הזאת כל יום שישי), אבל היומן מתרסק, כמו כל תאגיד השידור. בושה, עליבות, ביזיון.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״