המותג הוא הראשון בישראל שמשתמש ב-Directors Mix של יוטיוב שמאפשר להגיש פרסומת מותאמת לכל סגמנט בקהל, בקנה מידה רחב. תנאי המינימום - חצי מיליון שקל לפעילות
80 תלונות הוגשו לנציב התלונות ברשות ה-2 במערכת הבחירות הקצרה שעברנו מול 189 בבחירות באפריל. הפעם: יותר תלונות נגד החדשות והאקטואליה ופחות נגד תכניות הומור וסאטירה
התקציב יעמוד על 15 מיליון שקל ב-2020. ציון המכרז יתחלק ל-60% איכות ו-40% הצעה כספית. בין תנאי הסף, היקף פעילות שנתי של 60 מיליון שקל נטו. במכרז הקודם התמודד רק אדלר חומסקי
יו"ר עוצמה יהודית אינו שבע רצון מהסיקור, עוד לפני הבחירות. אומר לאייס: "בקבוצה שלי יש עיתונאים - לא אתרים מפלגתיים". ולמה מועצת שומרון מחרימה את ערוץ 7?