מתוך הסעיפים שהוגדרו בעייתיים, חח"י ביטלה את הצעת המחיר ל"דקה לשמונה" שמוחזקת על ידי גריי קונטנט מקבוצת אדלר חומסקי. בחברה טוענים כי מספר לא מבוטל של משרדים עומדים בתנאי הסף ויכולים להתמודד בו
כגודל הנסיקה של WeWork מבחינה תדמיתית לאורך השנים, כך גם עוצמת הקריסה התדמיתית שלה - בעקבות הטלטלות שהיא עוברת. מה עולה מבחינת המשבר בהתאם למודל The 4 P's
קמפיינים ב-20 מיליון ש' ללקוחות מתחום תשתיות ושירותים, התקשרות בתוקף מ-2017 עם חברת פרסום למגזרים או מחלקה פעילה במשרד והצעת מחיר ל"דקה לשמונה". חח"י: "הגיעו מספר פניות, אנחנו בוחנים"