ארץ נהדרת - אתמול
צילום: מסך קשת 12

אתמול בפריים: ארץ נהדרת ממשיכה לנצח את האח הגדול

17.7% לתוכנית הסאטירה בקשת לעומת נתונים חלשים לריאליטי ברשת, ולמרות זאת, מהפך בגזרת הלייט נייט עם הובלה לרשת. בראש הטבלה היומית ניצבת מהדורת החדשות 12
עינת שחק | (7)

אתמול בפריים טיים, ארץ נהדרת בקשת 12 ניצחה את הרצועה עם 17.7% (440K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 לא מצליחה להתרומם ונחלשת ל-14.9% (399K). זמן אמת בכאן 11 רשמה 4.7% (104K) ומתיר עגונות בערוץ עם 3.2% (72K). 

בלייט נייט נתונים צמודים בין הצינור (רשת 13) עם 10.1% לחי בלילה (קשת 12) עם 10%. בהמשך, רשת הובילה עם היום שהיה שניפקה 7.1% לעומת נקסט (קשת 12) עם 6.7%. 

ברצועת הבוקר

העולם הבוקר ברשת 13 עם 4.1%, אך עם 402 אלפי צופים מקרב כלל האוכלוסייה, וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 4%, אולם הובילה במשקי הבית מקרב כלל האוכלוסייה עם 112 אלף צופים.

בגזרת הפרה-פריים

קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 12.3%.

רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות - 6.9%, מהדורה מוקדמת - 7.9%.

במהדורות החדשות

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רק הפםריוטים מי שלא צופה מפסיד. (ל"ת)
    רחל רוטנר 26/01/2020 09:45
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מבין בריאלטי 23/01/2020 16:42
    הגב לתגובה זו
    הדיירים ממש עייפים לא מעניניים בעליל הולכים לישון מוקדם ועוד הוציאו את אורן חזן עוד יותר משעמעם , במקום להכניס דיירים עם צבע זמרים מיזרחים וכו.. מביאים לנו דיירים שבעשה 9 כבר רוצים כיבוי אורות וישר למיטה זה מבאס
  • 5.
    מזוריקס 23/01/2020 14:56
    הגב לתגובה זו
    מה עוד לא הבנתם הראלטי הזה שנקרא האח הגדול מזמן תם זמנו.. גועל נפש של תוכנית
  • 4.
    שני 23/01/2020 14:31
    הגב לתגובה זו
    אפילו להעתיק טבלה מאתר אינטרנט אתם לא יודעים? הבית של התעשייה... נו באמת רושמים מגילות וטועים בנתונים איזה הזויים נהייתם
  • 3.
    מיכל 23/01/2020 13:29
    הגב לתגובה זו
    חושבים שאם יגרמו בכל לדיירים לריב על ידי מקסימות מטופשות או לגרום להם לבכות באופן מלאכותי זה יבא ריאטינג? אז לא זה רק מביא את האדם לזפזפ לערוץ אחר המטרה הראשונית של ה''אח הגדול'' הוא לחקור התנהגויות בסביבה סגורה וזהו לא ליצר סיפורי בדים
  • 2.
    נילי 23/01/2020 10:32
    הגב לתגובה זו
    בושה לאח הגדול....
  • 1.
    טילטיל המלך 23/01/2020 10:30
    הגב לתגובה זו
    העולם הבוקר אם 402 אלפי צופים?
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״