אתמול בפריים: ארץ נהדרת ממשיכה לנצח את האח הגדול
אתמול בפריים טיים, ארץ נהדרת בקשת 12 ניצחה את הרצועה עם 17.7% (440K), כך על פי נתוני צפייה ראשוניים כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. האח הגדול ברשת 13 לא מצליחה להתרומם ונחלשת ל-14.9% (399K). זמן אמת בכאן 11 רשמה 4.7% (104K) ומתיר עגונות בערוץ עם 3.2% (72K).
בלייט נייט נתונים צמודים בין הצינור (רשת 13) עם 10.1% לחי בלילה (קשת 12) עם 10%. בהמשך, רשת הובילה עם היום שהיה שניפקה 7.1% לעומת נקסט (קשת 12) עם 6.7%.
ברצועת הבוקר
העולם הבוקר ברשת 13 עם 4.1%, אך עם 402 אלפי צופים מקרב כלל האוכלוסייה, וחדשות הבוקר (קשת 12) עם 4%, אולם הובילה במשקי הבית מקרב כלל האוכלוסייה עם 112 אלף צופים.
בגזרת הפרה-פריים
קשת 12 - חמש עם רפי רשף - 8.8%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, גיא פינס - 10.9%, תכנית חיסכון - 12.3%.
- צפו: קמפיין ה"סופר-אפליקציה" של פנגו בכיכובה של שני כהן
- אחרי הדחיה בשל הפיגוע באלעד: ארץ נהדרת סגרה עונה עם 18.9%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
רשת 13 - החדשות עם יעקב אילון - 4%, שש עם אמנון לוי - 6.3%, לפני החדשות - 6.9%, מהדורה מוקדמת - 7.9%.
במהדורות החדשות
- 7.רק הפםריוטים מי שלא צופה מפסיד. (ל"ת)רחל רוטנר 26/01/2020 09:45הגב לתגובה זו
- 6.מבין בריאלטי 23/01/2020 16:42הגב לתגובה זוהדיירים ממש עייפים לא מעניניים בעליל הולכים לישון מוקדם ועוד הוציאו את אורן חזן עוד יותר משעמעם , במקום להכניס דיירים עם צבע זמרים מיזרחים וכו.. מביאים לנו דיירים שבעשה 9 כבר רוצים כיבוי אורות וישר למיטה זה מבאס
- 5.מזוריקס 23/01/2020 14:56הגב לתגובה זומה עוד לא הבנתם הראלטי הזה שנקרא האח הגדול מזמן תם זמנו.. גועל נפש של תוכנית
- 4.שני 23/01/2020 14:31הגב לתגובה זואפילו להעתיק טבלה מאתר אינטרנט אתם לא יודעים? הבית של התעשייה... נו באמת רושמים מגילות וטועים בנתונים איזה הזויים נהייתם
- 3.מיכל 23/01/2020 13:29הגב לתגובה זוחושבים שאם יגרמו בכל לדיירים לריב על ידי מקסימות מטופשות או לגרום להם לבכות באופן מלאכותי זה יבא ריאטינג? אז לא זה רק מביא את האדם לזפזפ לערוץ אחר המטרה הראשונית של ה''אח הגדול'' הוא לחקור התנהגויות בסביבה סגורה וזהו לא ליצר סיפורי בדים
- 2.נילי 23/01/2020 10:32הגב לתגובה זובושה לאח הגדול....
- 1.טילטיל המלך 23/01/2020 10:30הגב לתגובה זוהעולם הבוקר אם 402 אלפי צופים?
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola 0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
