• כחול לבן בחירות 2020
    לפני מספר ימים פרסמה המפלגה מודעה נגד הציבור החרדי-לאומי, שכללה את הכיתוב "כל כך הרבה חרדל שאין לזה טעם". התגובה של בשבע הייתה אפילו יצירתית יותר
    |02/02/2020
  • אמיר אוחנה
    השר החליט להפסיק את מודעות פשיטות הרגל בעיתונות הכתובה, מה שיקצץ את תקציב הפרסום בכשלושה מיליון שקלים. הצעד הבא: קיצוץ גם במודעות צווי הירושה. השר: "אמשיך לחסוך מכספי הציבור"
    |02/02/2020
  • ליאור רז. קמפיין העוגן
    כוכב ויוצר "פאודה" יוביל את הקמפיין שעושה ראובני פרידן ל"אלבר". הקמפיין יכלול תשדירים בטלווויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונים ופעילות דיגיטל. מנכ"ל אלבר: "שיתוף הפעולה יצעיד אותנו לשיאים חדשים" 
    |02/02/2020
  • קשת 12
    "פיפלביז" צפויה לצאת בקמפיין טלוויזיוני נרחב, ובתמורה תקבל "קשת" אחוזים בחברה ומזומן. מנכ"ל "פיפלביז": נרגשים להיכנס לשיתוף הפעולה עם קשת"
    |02/02/2020
  • הכוכב הבא, אתמול רייטינג
    מוצ"ש: קשת לא הסתפקה בשיא אחד. שישי: קרב צמוד בין הערוצים ברצועת הבוקר. חמישי: החדשות 12 רושמת את הנתון היומי הגבוה ביותר ומובילה אפילו על כוכב 
    |02/02/2020
  • במקום סקרלט ג'והנסון: השנה ליהקו לפרסומת של מותג המשקאות באירוע הטלוויזיוני הגדול בארה"ב כוכב לא צפוי. הפרסומת בת שלושים השניות תשודר מיד לפני הופעת המחצית
    |02/02/2020
  • וורן באפט
    באפט הכריז אתמול על מכירת 31 העיתונים שבבעלות "ברקשייר הת'אוויי" לחברת ההוצאה לאור המנהלת את עיתוני הקבוצה בשנה וחצי האחרונות 
    |30/01/2020
  • רדיו TGI
    סקר TGI שפורסם הבוקר מדווח כי שיעור ההאזנה לרדיו נותר זהה לאשתקד. תחנות הרדיו של גלי צה"ל ירדו בשיעורי החשיפה לעומת תחנות "כאן" אך עדיין ממשיכות להוביל
    |30/01/2020
  • עיתונים TGI
    סקר TGI שמסכם את 2019 מדווח על עלייה בחשיפה לעיתונות, הן באמצע השבוע והן בסופ"ש. "ישראל היום" מוביל, אך בעיתוני סוף השבוע נרשם בחציון השני מהפך
    |30/01/2020
  • ארץ נהדרת, אתמול רייטינג
    ארץ נהדרת בקשת רשמה 18.5% וגם חנוך דאום ניפק נתונים נאים שעקפו את האח הגדול ברשת. בלייט נייט, לעומת זאת, הצינור הובילה על חי בלילה 
    |30/01/2020
מציג דף 126 מתוך 1623