מספר החיפושים בגוגל אחר "וירוס בירה קורונה" קפץ באלפי אחוזים ואנשים נפטרים מבקבוקי המותג, אבל בחברת המשקאות לא משדרים לחץ, בינתיים. כיצד השפיע הוירוס בעל השם הדומה על הבירה?
החלל החיצון שולט, אמזון קורעת מצחוק, האבוקדו נחשק מתמיד, אם סי האמר מתקמבק ופייסבוק מבקרת בטלוויזיה. כך בחרו המפרסמים לבזבז 5.6 מיליון דולר לחצי דקה באירוע המדיה של השנה
המפרסמים עסוקים בטרגוט קהלי יעד דרך הדיגיטל, שיטה המספקת תוצאות מדידות בטווח הזמן המידי. אבל כדי לבנות מותג חזק חייבים לפנות למדיה המסורתית ולהשיג גם את התודעה של הלקוחות העתידיים
מה הוא חושב על הארץ? איך הוא מתייחס לעיתון שלו? מתי הבין שגם נתניהו מעורב בחוק "ישראל היום" ואת מי, חוץ מניר חפץ, ניסה לדחוף ביבי לעיתון. רביב דרוקר חשף, אנחנו מביאים את המיטב מתמלילי החקירה של שלדון אדלסון