- הבחירה הצפויה (והראויה): מייסד קופיקס אבי כץ נבחר לאיש השיווק באוקטוברההמונים שהצביעו ברגליים, החיבוק הגדול מהתקשורת והמהפכה הצרכנית שגררה את כל שוק הקפה להורדות מחירים. אבי כץ לוקח את התואר ביושר
- נציב תלונות הציבור העביר לקשת הערה על שאלות השירות הצבאירהב, נוהג לשאול את המתמודדים בתכנית על השירות הצבאי שלהם, ולחלק מהצופים נמאס. רהב: "גאה שהנושא עלה לסדר היום. הצבא הוא נר לרגלינו ומי שלא מבין את זה שלא יחיה פה. מי שמשתחרר מסיבות מאושרות, אין עוררין"
- חוזרים למסלול: פוגל אוגילבי נכנס למערך הפרסום של UMI - זכה בתקציב קאדילקלאחר 3 שנים בהן נפקד שמו מרשימת אלו המטפלים בתקציבי רכב, חוזר פוגל לתמונה עם הזדמנות שמעניקה לו UMI. בדרך הוא גבר על y&r ישראל ודובצקי
רייטינג
כשאתם רוצים - אתם יכולים: חדשות 10 רושמת שיא; בערוץ 1 - כדורגל חי ובועטמהדורת החדשות של 10 בשיא צפייה מאז ינואר 2013, למרות 25.3% של ערוץ 2 במהדורה שהתארכה ב-10 דק'. מכבי ת"א מסדרת לערוץ 1 ערב דו ספרתי- כספי ומקל בערוץ הספורט: ישדר בבלעדיות את תכני ליגת ה-NBA בישראלהערוץ חתם על הסכם בלעדי לשידור ה-NBA ל-3 השנים הקרובות. יעביר שידורים ישירים מידי לילה ובנוסף יהפוך לאתר הרשמי של ה-NBA בעברית
- מצאו שמרטף: פובליסיס ישראל יטפל בתקציב הפרסום של מותג חיתולי BabySitterהתקציב טופל עד לאחרונה בידי BB&A בבעלות מוטי בן בכר וקובי אמזלג שימשיך לטפל בשאר מותגי DPL. התקציב צפוי לעמוד על כ-6 מיליון שקלים
- ליגת העל בכדורסל נשים חוזרת לערוץ הספורט: המשחק המרכזי ישודר ברביעיהליגה נפתחת היום ותשוחק מדי שבוע ביום שני למעט המשחק המרכזי שישודר ברביעי. את המשחקים תשדר מורן ברק ולצידה ישב הפרשן טל נתן
רייטינג
אחרי הטירוף של 'אקס פקטור' - כמה השיגה אמש 'הכוכב הבא'?בשבוע שעבר שודר בקשת פרק ההשקה של 'אמא מחליפה' שסידר ל'בני ערובה' ו'פנים אמיתיות' בערוץ 10 נתונים דו ספרתיים. כעת הושב הסדר- על הקריאייטיב - סמנכ"ל השיווק: שפ"מ תפיק תשדירי רדיו שיכתבו בכירי השיווקזכיינית השיווק בקול ישראל מצאה דרך מקורית כדי להשתחל לתקציב המפרסמים. הבכירים יתרגלו כתיבת תשדירים עם סמנכ"ל הקריאייטיב בשפ"מ