רייטינג
X פקטור עם 31.2% רייטינג - לא ממריא בשלב ה-LIVEיציבות פושרת. שלב ההופעות החיות לא מזניק את הרייטינג של X פקטור; ערוץ 10 קיבל מלאודר אוויר לנשימה אבל מצבו ברייטינג לא מעודדפרסום ראשון
הכנסה של מיליונים: מחיר נקודת רייטינג בגמר 'הכוכב הבא' יעמוד על 2400 שקלקשת דורשת 20% מעל למחיר הרגיל. ממוצע הרייטינג של העונה עומד על 33.2%. בהנחה שהגמר יביא לפחות 35%, כל ספוט יכניס לקשת 84,000 שקל- הדבר המרגיז הבא בפייסבוק? תשלב פרסומות וידאו שיתנגו אוטומטית על הפידהסרטונים יחלו לפעול אוטומטית עם פתיחת העמוד, אך ללא סאונד. פייסבוק: "הפורמט מיועד למפרסמים ספציפיים שמחפשים מודעות גבוהה בזמן קצר"
- מוריס לוי שוב מתפרע: תכינו מצלמה וצפו בסרטון פובליסיס המעולה לשנה החדשהיו"ר פובליסיס חוזר להיות 'מגניב' בסרטון יוטיוב מלא בהפתעות אינטראקיביות. ככל שיותר צופים מצטרפים לצפייה, כך הדברים יוצאים משליטה
רייטינג
35% ל'כוכב הבא' בשידור ללא פרסומות; שיא ל'בובה של מדינה'רביעיית הגמר של הריאליטי נחתמה אמש והוא ייערך בשלישי הבא. 'קשת' שוב וויתרה על פרסומות בין 20:30 ל-22:10 ועשתה ל'כלבוטק' חיים קשיםTV
חוכמה קטנה עם סופוקליס: צפו בקמפיין מקאן לבורגר ראנץ' עם הענק היווניהסנטר האימתני של מכבי מגלם פילוסוף יווני שמספק תובנות לצופים. מנהל השיווק של בורגר ראנץ': "הפרסומת מצחיקה ומעבירה את ערכי המוצר"- המסורת ממשיכה: סמנכ"ל הקריאייטיב במקאן דיגיטל עמי אלוש ישפוט בניו יורקזו תחרות הפרסום הבינ"ל הראשונה שבה ישפוט אלוש. ב-2013 כללה התחרות 6 שופטים ישראלים, ביניהם אלדד וינברגר, לשעבר מנכ"ל מקאן דיגיטל
- BERLIN SCHOOL השיק את תכנית הלימודים לסמנכ"לי הקריאייטיב: "רוצים להרעיד את התעשייה בישראל"בין המסלולים בתכנית, לימודי 'מנהיגות קריאייטיבית' שייערכו בחלקם בתל אביב ובקאן. מנהלי ביה"ס: "רוצים שאנשי הקריאייטיב בת"א יהיו גאים בעצמם"
רייטינג
היה דרבי? שיא רייטינג עונתי לתחקיר 'עובדה' על ה"כסף מתחת לשולחן" באיכילובלמרות הדרבי בין מכבי להפועל ת"א, תחקיר המנתחים של 'עובדה' ריתק את הצופים למסך. גם ערוץ 10 הקשה על משחק הכדורגל עם 14.4% ל'אמבוש'ניתוח קמפיין
קמפיין ההשקה של UP - מותג ה-low cost: אסתטי וקוסמופוליטי אבל דידקטי ומיושןהבחירה במותג לועזי חכמה, אך "באיקאה של התעופה אין הקרבה אמיתית מצד אל על". אסטרטגית המיתוג עטרה בילר על מותג ה-Low cost החדש