- דרמה של חצות: המשבר בערוץ 10 נפתר - המניות של לאודר יועברו ליוסי מימןבמקביל להעברת המניות לאודר יזרים לקופת הערוץ כ-40 מיליון שקלים שישמשו לתשלומים למפיקים ולספקים ויישום תכנית העבודה לשנת 2014
- ה-Hooligans עושים רדיו, וצרבת: יוצאים בקמפיין לחברת התרופות 'אסטרהזניקה'בוטיק הקריאייטיב של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין לא עוצר בדיגיטל ושולח זרועות גם לרדיו עם קמפיין חדש לחברת התרופות השבדית
- איגוד הפרסום יוצא בשת"פ עם בית הספר למנהיגות קריאייטיבית מברליןבמוסד שנקרא SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP פועלת תוכנית ייעודית להכשרת אנשי קריאייטיב בדרגים שונים. בין בוגריו גם גדעון עמיחי
- ב-4 ימים בלבד- 10,000 הורדות לאפליקציית סטטוסים מצייצים: "אנחנו גוף תקשורת"עמוד הפייסבוק כבר על 411 אלף חברים והאפליקצייה החדשה בדרך הנכונה. אבי לן: "מה שקורה עם סטטוסים בחודשים האחרונים זה מטורף לגמרי"
רייטינג
מתקרבים לגמר: הכוכב הבא עם 34.6% רייטינג; אמנון ועופר לוי הסתפקו ב-10.1%לאחר שבועיים של צמיחה נאה ברייטינג, פנים אמיתיות רשמה אמש ירידה בפרק בו התארח עופר לוי. תכנית הבוקר של קשת רשמה שיא עם 8.8%פרסום ראשון
פרסום ראשון
רגל פה, רגל שם: משה גלסנר - הפרשן של רדיו קול חי הוא גם דובר בית"ר עיליתעיתונאי ודובר, 2 כובעים שלא יכולים להיות על אותו הראש, מונחים ברגע זה על משה גלסנר, הפרשן הפוליטי של קול חי. תגובת התחנה: "העניין בבירור"- המלך החדש: 'ישראל היום' רכש היום את בית הדפוס ששימש בעבר את 'מעריב'העיתון רכש את בית הדפוס מידי עמוס מימון, שרכש את בית הדפוס מידי הנאמן מטעם ביהמ"ש בתיק מעריב. המו"ל: "מתקדמים לפי התוכנית העסקית"
under40
"תעשיית הרדיו צפופה - כניסת גל"צ לשוק הפרסום מקשה מאוד על הרדיו האזורי"אודליה ספרן היתה יכולה להיות עכשיו בבורסה, סוחרת ביהלומים. במקום זה היא סוחרת בפרסום ברדיו ת"א ונהנית מכל רגע. "אני מכורה, מכאן זה לפנסיה"TOP5
כריסמס מוציא מהם את המיטב: TOP5 חג המולד עם מהלכי פרסום גדולים מהחייםTOP5 של אייס וראובני פרידן עם הפרסומות המובילות, והפעם בסימן כריסמס: מי ליהק את ישו, אמא תרזה וגנדי לקמפיין, ואיפה סנטה הוכיח שהוא קיים