- הקמפיין שאחרי הבאזז: twentythree ו-OPEN במהלך פרסום עם אפליקציית Yoהאפליקצייה הישראלית שכל מהותה שליחת הודעת YO קולית לאנשי קשר הפכה ללהיט בינלאומי תוך מספר ימים. ב-twentythree קופצים על הרכבת
TV
הרשתות ניצחו: "יש לקוחות שאומרים - 90% מהמכירות שלי היום זה דרך הפיסבוק"יואב מאור מ-Purple, הוא האורח שלנו ברק רשת. וגם: פנינה שפינגר על הפייסבוק של דודי רוזנטל ואמיר מויאל, האינסטגרם של רם תלם, ועוד. צפו- לאחר שנתיים: כתב המוזיקה של 'פנאי פלוס' אלעד בילו עוזב את מגזין הבידורפרסום ראשון: בילו, שעבד בעבר בערוץ 24, מעריב ו'עכבר העיר אונליין', שימש כפרילנס במגזין של קבוצת 'ידיעות' . בשלב זה לא ידוע מי ואם יחליפו
- סבב המינויים במגזיני קבוצת 'ידיעות': דורית קרבצ'יק תערוך את 'מנטה'לאייס נודע כי קרבצ'יק, עורכת המשנה של המגזין, תחליף את כרמל קרמן שתערוך את 'זמנים מונדרניים' במקום קרינה שטוטלנד - שעברה ל'לאשה'
ניתוח קמפיין
עדיף להיות חכם ולא צודק: מאוחדת מגישה תובנה רגשית עמוקה ולא ממקום מתנשאמבקרת הבית של אייס על "מהפכת הבריאות" של 'מאוחדת'. "בראש ובראשונה מדובר באסטרטגיה עיסקית של קופת חולים. במקום להגיב - להוביל"רייטינג
על הכוונת של האלג'יראים - The voice: הריאליטי של 'רשת' הסתפק ב-26%אלג'יריה-דרום קוריאה קיבל 14.1% ופגע גם ב'עד סוף העולם'. 'חדשות 2' ברצועת 21:00 הפגיזה עם 25.3%, 'חדשות 10' עם נתון גבוה של 14.9%- עם PR גרוע: כיצד מתמודדים עם דימוי ישראל בעולם, ועם התקשורת היהודית בחו"להערב יחל כנס בהשתתפות נציגי תקשורת יהודיים מיותר מ-30 מדינות, שיעסוק בכיסוי התקשורתי של יהדות התפוצות בארץ, וסיקור המדינה בחו"ל
TV
ביבי מדבר מהגרון של בן כספית? לא במעריב סופשבוע שפותח חזית מול המתחריםליברמן ורני רהב משפיעים על התקשורת בישראל? הקמפיין החדש של מעריב עם y&r מפזר רמזים ועקיצות לכל עבר. גיא בר: "לא רצינו להתנגח באף עיתון"פרסום ראשון
לאחר שקיבל אישור מהרגולטור: ערוץ 9 עובר ל-HD ב-HOT - ומה עם yes?בעלי ממיר HD יוכלו לצפות מהשבוע בערוץ באפיק 9, ובעלי ממירים רגילים יצפו בו באפיק 509, לאחר שמועצת הכבלים והלוויין אישרה את בקשת הערוץ