יעקב לוקסנבורג

- מנכ"ל סקיילקס: "אנחנו לא באס"ק - במצב לא פשוט כבר שנתים שלוש"יהל שחר השיב היום לשאלות מחזיקי האג"ח באספה שהתקיימה במגדלי עזריאלי בת"א
photos
יעקב לוקסנבורג: "אני כמו חייל קרבי שבא מהשוחות לאוהל הקמ"ן""בישיבות דירקטוריון אני עם טלפון לשח"ל כי חברי הדירקטוריון בלחץ. היה צריך לבדוק את הדירקטורים בסקיילקס בתל-השומר - הם במתח"- לוקסי נגד בן-דב: "יש משבר אמון, סקיילקס כמו מטוס על אדי דלק"מחזיקי האג"ח של חברת סקיילקס התכנסו הבוקר בבית ציוני אמריקה בתל-אביב; אילן בן דב לא הגיע