וול סטריט

ברובע הפיננסי בלואר מנהטן, ניו יורק, שוכן אחד הרחובות המוכרים והמשפיעים ביותר בעולם, וול סטריט. למרות אורכו הצנוע של הרחוב, הוא מאכלס את הלב הפועם של שוקי ההון האמריקאים, ולמעשה גם של הכלכלה הגלובלית - הכולל את הבורסות NYSE ונאסד״ק - ומשפיע ישירות על שוק ההון הישראלי.
מדדי ה S&P 500, נאסד"ק ודאו ג'ונס מהווים נקודת ייחוס לכל משקיע ישראלי, במיוחד נוכח החשיפה הגוברת של החוסכים הישראלים למניות חו"ל דרך קרנות מחקות וקופות גמל. תנודות בוול סטריט, עונת הדוחות של ענקיות הטכנולוגיה, החלטות
הריבית של הפדרל ריזרב ונתוני התעסוקה האמריקאיים משפיעים ישירות על תיק ההשקעות המקומי. כאן מסוקרים סיכומי המסחר, ניתוחי מגמות, המלצות אנליסטים ואירועי מאקרו שמזיזים את השווקים מעבר לים.
לעדכונים שוטפים, ניתוחים והשפעה על ישראל
בלוגסטריט
תופתעו: המגמה בשווקים היא עדיין עלייה. האם יכול להיות ששני מנתחים טכניים יראו תמונה אחרת לגמרי?האם זה הזמן לשורט על טסלה ומנגד - לונג על פורד?- לקראת פתיחת שבוע המסחר בוול סטריט - האנליסטים מנתחיםעונת הדוחות מסתיימת ואורקל תפרסם את דוחותיה ביום חמישי; איזה נתונים צפויים להתפרסם השבוע ומה קרה למיתון שאנליסטים הבטיחו ברבעון הראשון של השנה?
וול סטריט
- הבורסות באירופה בשיא - הכלכלה באירופה במשבר, הכיצד?בחצי השנה האחרונה האזהרות התגברו - "אירופה הולכת לסחרור מסוכן, עליית הריבית שם החלה באיחור, הם איחרו את הרכבת". בפועל - החברות האירופאיות מספקות את הסחורה, מגדילות רווחים והבורסות בעלייה
וול סטריט
התשואות על האג"ח עלו; האב נפלה ב42%, ריביאן ב15.5%נובהווקס פרסמה אזהרה חמורה: "ספק מהותי לגבי היכולת שלנו להתקיים כעסק חי"; פיוניר זינקה ב-14% אחרי תחזיות טובות, אבן קיסר צללה ב-20%, אינוויז ב-14%, אחרי הדוחות החלשיםניתוח טכני
וול סטריט
- זום עוקפת את התחזיות ונותנת תחזית טובה, המניה מזנקת ב-6% באפטרהרווח למניה ברבעון האחרון עמד על 1.22 דולר למניה, 45% מעל צפי האנליסטים; הרווחים המשיכו לגדול ל-11.1 מיליארד דולר, 4% מעל הרבעון המקביל; צפי חיובי לשנה הקרובה מעלה את המניה למעלה
וול סטריט
הנאסד"ק עלה ב-0.7%, סולאראדג' עלתה ב-5.7%, טסלה ב-5.5%תשואת האג"ח ל-10 שנים עומדת על 3.9%, התשואה לשנתיים על 4.8%. הנפט ירד ב-1% כשחבית נפט מסוג WTI נסחרה בתמורה ל-75.5 דולר; יוניון פסיפיק זינקה ב-9.3%בלוגסטריט
לקראת שבוע של הכרעות - האם יכול להיות שיום שישי היה זמן לקנות בארה"ב?שבירה של איזו רמה תגרום לנו לחשב מסלול מחדש ומה אפשר להגיד על מניות כמו AMD, בלוק (סקוור) ועליבאבא?